The Best Trails in Gāv Zang, Zanjan Province (Iran)

586 trails

(4)
    4.99mi
    1339f

حوض بالای گاوازنگ بطرف ارتفاعات شمالی - درخت زالزالک - قله آیی قیه سی - دره سمت شرقی قله تا جاده خاکی و کنار حوض

• Zanjan sad ghavazang- masoule

Trail Running
    53.16mi
    10820f

بعد از چندین ماه تمرین امروز جمعه ۱۴ شهریور من آقای مهدی نظری آقای بهمن علوی آقای سید رضا حسینی با پشتیبانی آقای مهدی حاتمی موفق شدیم مسیر زنجان ماسوله رو بپیماییم ( سد گاوازنگ- تهم- آق گدیک- روستای ایچ طارم- چورزق طارم...

69.26mi
    11785f
    Photo ofSade ghavazang zanjan- bazarcheye ghale rodkhan Photo ofSade ghavazang zanjan- bazarcheye ghale rodkhan Photo ofSade ghavazang zanjan- bazarcheye ghale rodkhan

من و آقای علوی از قهرمانان سه گانه قبلا مسیر زنجان به قلعه رودخان رو رفته بودیم ولی خواستیم حرکت چالشی و سختی انجام بدیم بنابر این روز شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷ صبح اول حسن خاکی و اول روستای جیا طارم و اول مسیر آب بر ...

• Zanjan gavazang- gashte rod khan

Trail Running
    64.89mi
    11834f

پیمایش زنجان گشت رودخان به مسافت ۱۰۴ کلیومتر که ۱۸ ساعت ۱۲ دقیقه طول کشید و یکی از بهترین مسیرهایی بود که تجربه کردیم ساعت ۱۶:۰۰ روز پنج شنبه ۲۲ مهر ماه سال ۱۴۰۰ از سد گاوازنگ زنجان استارت زدیم در کنار همنوردان عزیزم وحی...

• 3D Maps

Experience trails in vivid detail, from summits to valleys. Embark on a virtual route for a realistic 3D view.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    3D Maps 3D Maps
  • زنجان، قله ی سنبله

Hiking
    5.04mi
    1844f

مسیر کوهنوردی نسبتا سخت با منظره ی غروب زیبا جهت عکاسی... این خط هایی که میبینید شلوغه برا اینکه گوشیمونو گم کرده بودیم دنبال ش میگشتیم😁

• سعود به قله سنبله

Hiking
    2.03mi
    52f

جمعه ۲۲ دیماه ۴۰۲ به همراه دوستان برای فتح قله سنبله ساعت ۷.۱۵ حرکت کردیم و از یال جنوبی حرکت کردیم و به بالای قله رسیدیم و از یال شرقی به طرف سد گاوازنگ فرود آمدیم

2.22mi
    499f
    Photo ofسد گاوازنگ به سنبله | Gavazang dam to Sonbole Photo ofسد گاوازنگ به سنبله | Gavazang dam to Sonbole Photo ofسد گاوازنگ به سنبله | Gavazang dam to Sonbole

در آخر مسیر میتونین همون راه رو از طرف جاده آسفالته و یا از طرف دره ادامه بدین یا مثل این مسیر بیاین بیوفتین تو مسیر رفت و برگردین ( مسیر دره از همه بهتره). ‌ در طول مسیر سه تا چشمه هست که تابستونا خشک میشن بجز چشمه دوم....

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.