Sade ghavazang zanjan- bazarcheye ghale rodkhan

Photo ofSade ghavazang zanjan- bazarcheye ghale rodkhan Photo ofSade ghavazang zanjan- bazarcheye ghale rodkhan Photo ofSade ghavazang zanjan- bazarcheye ghale rodkhan

October 15, 2023
October 2023

near Gāvāzang, Zanjan (Iran)

من و آقای علوی از قهرمانان سه گانه قبلا مسیر زنجان به قلعه رودخان رو رفته بودیم ولی خواستیم حرکت چالشی و سختی انجام بدیم
بنابر این روز شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷ صبح اول حسن خاکی و اول روستای جیا طارم و اول مسیر آب بر دیزاو بارگذار کردیم تا آماده بشیم ساعت ۱۶ همان روز استارت کنیم کوله هارو آماده کردیم و بدون پشتیبان ساعت ۱۶ استارت کردیم
از روستای تهم عبور کردیم ساعت ۱۸:۲۰ رسیدیم اول حسن خاکی کوله هارو پر کرده ادامه دادیم پس از عبور از روستای زرنی به دومین بارگذاری اول روستای جیا رسیدیم و بعد به حرکت ادامه دادیم به سمت بارگذاری سوم که آخری بود از دیزاو عبور کردیم ولی به خاطر بارندگی خیلی شدید روز قبل مسیر مناسب دو نبود به سختی راه رو ادامه داده و به کلبه های دایله سر رسیدیم در ادامه مته خانه و خود قلعه رود خان و نقطه پایانی بازارچه قلعه رودخان
خیلی چالش سختی بود بخاطر نبود پشتیبان و وجود حیوانات وحشی در مسیر کوله کشی در تمام مسیر و در نهایت حدود ۳۰ کیلومتر آخر مسیر در گل و لای بودن خیلی کار رو سختر می کرد