Zanjan gavazang- gashte rod khan

October 15, 2021
October 2021

near Gāvāzang, Zanjan (Iran)

پیمایش زنجان گشت رودخان به مسافت ۱۰۴ کلیومتر که ۱۸ ساعت ۱۲ دقیقه طول کشید و یکی از بهترین مسیرهایی بود که تجربه کردیم
ساعت ۱۶:۰۰ روز پنج شنبه ۲۲ مهر ماه سال ۱۴۰۰ از سد گاوازنگ زنجان استارت زدیم در کنار همنوردان عزیزم وحید چنگیزی و مهدی نظری بهمن علوی البته نفرات خیلی عزیز تیم اکبر عربدوست و سید رضا حسینی حضور نداشتن
گروه پشتیبان خوبی داشتیم هادی مهدوی آقا روزبه علی ملک آرا حسین وفا واز پیشکسوتان عزیز استاد فرهاد
با تاریک شدن هوا رسیدیم به اول حسن خاکی و در تاریکی مسیر رو ادامه دادیم و پس از ساعتها رسیدیم به روستای زرنی پس از سپری کردن روستای جیا و ارشت رودخانه قزل اوزن رو رد کردیم و بعد ۷ ساعت و ۵۰ دقیقه رسیدیم به اول آببر طارم و مسیر سخت آبر دیزاب که از ارتفاع ۴۰۰ متر به ارتفاع ۲۴۸۰ متر به مسافت ۲۲ کلیومتر بود و قسمت سخت کل مسیر هستش حرکت کردیم و از دیزاب به سمت گشت رودخان و صبح روز جمعه گشت رودخان رسیدیم که دوستان عزیزمان مهدی صمیمی مقدم و بابک افشاریان و هادی مهدوی به استقبال ما آمده بودن از همه این عزیزان تشکر میکنم همیشه کنار ما بودن