The Best Trails in Parvāzeg, Tehrān (Iran)

293 trails

Photo of چین‌کلاغ Photo of دره فرحزاد - امام زاده داوود - رندان - سولقان - کن - شهران - سعادت آباد Photo of دره فرحزاد - امام زاده داوود - کن - سولقان و تهران
    42.77mi
    8940f
    Photo ofدره فرحزاد - امام زاده داوود - رندان - سولقان - کن - شهران - سعادت آباد Photo ofدره فرحزاد - امام زاده داوود - رندان - سولقان - کن - شهران - سعادت آباد Photo ofدره فرحزاد - امام زاده داوود - رندان - سولقان - کن - شهران - سعادت آباد

دره فرحزاد - امام زاده داوود - رندان - سولقان - کن - شهران - سعادت آباد همیشه ابتدای دره فرحزاد منتظر تعداد زیادی سگ باشید و حواستون جمع باشه خصوصا فصل پاییز و زمستان در مسیر برگشت از امام زاده داوود برای اولین بار رفت...

9.04mi
    3720f
    Photo ofدره فرحزاد - امام زاده داوود - کن - سولقان و تهران Photo ofدره فرحزاد - امام زاده داوود - کن - سولقان و تهران Photo ofدره فرحزاد - امام زاده داوود - کن - سولقان و تهران

صبح ساعت نُه به نیت زیارت قله چین کلاغ حرکت کردم که در ابتدای مسیر با تعدادی دوچرخه سوار پرانرژی(گروه توسکا) برخورد کردم و ازم دعوت کردن جهت زیارت امام زاده داوود (شاید بعدها معلوم بشه اینم الکی بوده 😂) همرکابشون بشم من...

9.30mi
    5023f
    Photo ofمهتاب نوردی امام زاده صالح فرح زاد به امام زاده داوود Photo ofمهتاب نوردی امام زاده صالح فرح زاد به امام زاده داوود Photo ofمهتاب نوردی امام زاده صالح فرح زاد به امام زاده داوود

این مسیر رو در نیمه فروردین ماه پیمایش کردم و محل تجمع گروه امام زاده صالح فرح زاد بود کهبرای اولین بار مشرف به زیارتشون میشدم نزدیک ساعت پنج بعد از ظهر در مسیر قرار گرفتیم . ارتفاع محل استارت 1600 متر بود و بعد از 2 س...

• 3D Maps

Experience trails in vivid detail, from summits to valleys. Embark on a virtual route for a realistic 3D view.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    3D Maps 3D Maps
  • Davood Dirt Road

50.83mi
    7605f

به اتفاق آقا مصطفی ساعت 8.30 صبح از جلوی کیوسک حریم بانی شهرداری فرحزاد حرکت کردیم بسیار روز قشنگ و مسیر زیبایی بود و برگشت هم از جاده آسفالت امام زاده داوود سرازیر شدیم و در کنار آبشار فصلی پایین پارکینگ ورودی امام زاده...

• به یاد توماج صالحی

12.71mi
    2825f

نظام کثیف ج.ا بدان که توماج یک فرد نیست جریانی است که طی 44 سال ساخته شد توماج تمامیتی بنام ملت بزرگ ایران از همه اقوام است یک نحله فکریست قدرت اول منطقه در کشتار ، ایجاد ناامنی ، فعالیتهای تروریستی و دزدی و اختلاس به...

• Parvāzeg

9.04mi
    1896f

بعد از سه ماه که کتفم در رفته بود یهو اتصالی کردم و گفتم باید بزنم به دل کوهستان دوچرخه رو دستی کشیدم سرش و باد چرخها رو تنظیم کردم و رفتم واقعا بدنم کلی افت کرده چندجا مجبور شدم بایستم ولی مسیر و ادامه دادم تا مکان همی...

• Hikebiking to Chinkalagh Peak

13.94mi
    4222f

به اتفاق دوستان خوبم حسین مصطفی پرویز و احمد و به پاس روز تولدم راهی قله چینکلاغ شدیم که البته حسین و مصطفی کوهنوردی ما رو همراهی کردن ولی من و پرویز و احمد با دوچرخه رفتیم. در مجموع حدودا 8 کیلومتر کول کردن دوچرخه داره...

• داوید رُد چقر و بد بدن

17.54mi
    4803f

به اتفاق پرهام و پرویزجان که از منزل رکاب زده بود با وجودی که چندروز پیش زمین خورده بود و بدنش زخمی بود ولی عالی بود من و پرهام هم پشت سرش زنجیر می‌زدیم و می‌رفتیم 😅😅😅

11.05mi
    3133f
    Photo ofترکیبی دوچرخه سواری و کوهپیمایی با دوچرخه Photo ofترکیبی دوچرخه سواری و کوهپیمایی با دوچرخه Photo ofترکیبی دوچرخه سواری و کوهپیمایی با دوچرخه

یه برنامه ترکیبی با دوچرخه که شامل دوچرخه سواری و کول کردن دوچرخه بود البته هوا خیلی آلوده بود از یال جنوب غربی چینکلاغ حرکت کردم و بعد از طی مسافت حدود 10 کیلومتر در ارتفاع 2450 متری از سمت راست دره وارد مسیر ورودی چین...

19.45mi
    4331f

قصد داشتم با دوچرخه از مسیر دره فرحزاد برم امام زاده داوود و از مسیر کن و سولقون برگردم وخاطره پارسال رو که در بهمن ماه رفته بودم زنده کنم، ولی از تپه سلام نتونستم بیشتر جلو برم چون اگر میرفتم با توجه به برفی بودن جاده و...

• مسیر داوود بعد از مدتها

17.10mi
    4813f

واقعاً این مسیر برام خیلی خاطره انگیز و زیباست البته بماند که متاسفانه پر از سگ شده ولی واقعاً مسیر تمرینی سرسخت و زیباییه

22.43mi
    1696f
    Photo ofآدینه با دوچرخه بری سر کار  برگشتنی محمد تاجران رو ملاقات کنی Photo ofآدینه با دوچرخه بری سر کار  برگشتنی محمد تاجران رو ملاقات کنی

چه روزی شد امروز بسیار عجیب سالها بود محمدتاجران و در فضای مجازی میشناختم ولی قسمت دیدار نمیشد چندی پیش به دوستم بهزاد که در آمریکا زندگی می‌کنه ایشون رو معرفی کردم و این دو باهم کانکت شدند. اون زمان که بهزاد و محمد با...

25.70mi
    2064f

چین کلاغ یکی از قله های دم دستی شمال تهران با ارتفاع تقریبی ۲۸۲۰ متر، هر روز و بویژه روزهای تعطیل میزبان شمار زیادی از کوهپیمایان و کوهنوردان و طبیعت گردان مختلف است. روز دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ قصد صعود به این قله را کردم و ...

• City Ride Fadak Park & Pardisan Park

20.32mi
    2080f
    Photo ofCity Ride Fadak Park & Pardisan Park Photo ofCity Ride Fadak Park & Pardisan Park Photo ofCity Ride Fadak Park & Pardisan Park

امروز قرار بود بریم سرخه ولی چون دیر شد و احتمال بارندگی وجود داشت تصمیم گرفتیم با سعدالله بریم یه دور شهری بزنیم خوب بود ولی خیلی ضعیف شدم

• David Road

14.78mi
    2251f

بعد از مدتها دوری از مسیر دلخواه و دوست داشتنی و البته چغر و بد بدن دوباره راهی این مسیر زیبا شدم البته بدنم به شدت ضعیف شده ولی ادامه میدم

• مسیر

17.39mi
    1726f

عکس اول اشکم و درآورد عکس آخر عجیب بود خیلی عجیب پارسال کپ انتهای گریپ و تو گردنه قوچک گم کردم همون روز تو مسیر برگشت پیداش کردم امروز هم بعد از حدود ۲۰ روز بعد از گم شدنش بالای مسیر دکل پیداش کردم

• David Road

12.80mi
    2329f

بعد از حدود ۶ ماه دوری از تمرین بالاخره امروز نسبتا دلچسب بود هرچند تنها بودم ولی خوب...

Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!