The Best Trails in Abr, Semnān Province (Iran)

197 trails

(4)
Photo of Jangal Abr (Cloud Forest) - English Version Photo of مسير پيمايش جنگل ابر به شيرين اباد Photo of جنگل ابر—شیرین اباد به پاقلعه
    10.11mi
    2149f
    Photo ofJangal Abr (Cloud Forest) - English Version Photo ofJangal Abr (Cloud Forest) - English Version Photo ofJangal Abr (Cloud Forest) - English Version

There is another version of this hike on wikilok, but this one has a description in English and may help out the more adventurous hiker in their travels of Iran. This is a one day hike in the mind blowing Jangal Abr i...

17.58mi
    1886f
    77| Rating 4.33

جنگل ابر بین مناطق جنگلی یکی از معروفترین جاذبه های ایرانه که احتمالا به دفعات اسمش رو هممون شنیدیم . من به شخصه خودم نرفته بودم و همیشه دنبال فرصتی بودم تا از نزدیک ببینمش. نیمه دوم مهر ماه شاید از نظر دمای هوا وقت من...

من از افراتخته به روستاي ابر رفتم فوق العاده هست اين منطقه
    masoudkalbali
    saleh shahi
    good
    h.asadi
    48.37mi
    6506f
    61| Rating 3.0

روز دوم سه شنبه ۲۸خرداد نودونه درست کردن غذا تا دیروقت وخستگی ناشی از هجوم بادمخالف همه را به خواب عمیق برد وخوشبختانه صبح زود ساعت ۵:۳۰همه از خواب بیدارشدندومشغول خوردن صبحانه شدیم ولی بادشدید باعث شده بود که عجله ایی ...

درود بر شما من چند روز قبل این مسیر را رفتم و متاسفانه به دلیل عدم اطلاع از خرابی جاده مجبور به بازگشت شدم ، و با راهنما...
    mohammad abed
    14.70mi
    4360f

جنگل ابر شاهرود قسمتی از قدیمی‌ترین و زیباترین جنگلهای هیرکانی است با گونه‌های گیاهی و جانوری نادر، یکی از زیباترین نقاط شهرستان شاهرود می‌باشد. این جنگل با ۳۵ هزار هکتار وسعت در ادامه جنگل‌های سرسبز شمال کشور به دلیل ای...

• Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Live Tracking Live Tracking
    14.76mi
    2848f
    Photo ofAbr - German ادونچر گروه دوچرخه سواری اسکای شاهرود Photo ofAbr - German ادونچر گروه دوچرخه سواری اسکای شاهرود Photo ofAbr - German ادونچر گروه دوچرخه سواری اسکای شاهرود

بخش‌های زیادی از صعود و فرود پاکوب هم ندارد مسیر فنی و مشکل و توسط تیم ادونچر گروه اسکای طی شده و برای عزیزان با سطح آمادگی متوسط توصیه نمیشود در دره خرس دیده شد و با توجه به اینکه مسیر احتمالا برای اولین بار پیمایش شد...

• ابر به شیرین‌آباد

Hiking
    10.04mi
    1572f

تاریخ اجرا: ۲ و ۳ آبان‌ماه تعداد افراد: ۴ با بلیط ساعت ۱۲ شاهرود از ترمینال آرژانتین راه افتادیم و ساعت ۵ شهر شاهرود بودیم. جایی برای صبحانه ترمینال نداشت و از تکه‌ی ترمینال آب جوش و چایی گرفتیم و صبحانه‌ی مختصری خوردیم....

• جنگل ابر

Hiking
    17.71mi
    3376f

به نام خدا استان سمنان شهرستان شاهرود ۱۹ آبان ۱۴۰۲ فاصله روستای ابر تا شاهرود حدود ۴۰ دقیقه که تا روستا جاده کاملا آسفالت و مناسب هر وسیله نقلیه‌ ای میباشد از روستا تا محل ورودی جنگل ۱۰ دقیقه مسافت که باز هم جاده‌ آ...

• مسیر جنگل ابر

Off Road
    19.94mi
    2756f

بیشتر مسیر در شرایط جوی معمولی قابل پیمایش با ماشین‌های سواری هم هست اما بخشی از باید حتما ماشین شاسی بلند و آف‌رود باشد. در مواقع بارانی و گل و لای هم بیشتر شیب‌ها برای عبور سواری سخت است.

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.