The Best Trails in Qal‘eh Kashkī, Chahār Maḩāll va Bakhtīārī (Iran)

38 trails

7.99mi
    2382f

مسیر دسترسی به روستای گزستان و بلعکس از گزستان به زردلیمه از دو طریق امکان پذیر است، ما مسیر رفت را با بَلَم (نوعی کلک‌ با پوست گوسفند) عبور کردیم و مسیر کوهستانی را پیش گرفتیم، در مسیر برگشت از پل سنگی و پل خدا آفرین مس...

• آبشار زردلیمه

17.58mi
    5098f

از دیناران، تعاونی عشایر تا گزستان..درمسیر کوچ گام به گام با ایل بختیاری🐐🐐🐐🐐🐐 روز اول برنامه، ما حساب کردیم که ساعت ۷ شروع حرکت ما از انتهای جاده دیناران، اتاقک تعاونی عشایر باشه،، بخشی از انتهای مسیر هم خاکیه که ما...

• Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Live Tracking Live Tracking
    4.01mi
    1798f

به ... رفتم... بعد اینکه آبشارو دیدیم، از بچه ها جدا شدم، چون پاکوب بود دیگه ترک رو ندیدیم و از رو همون پا کوبا ادامه دادیم، (در صورتیکه از همون آبشار باید از رودخونه رد میشدیم و از اونور ادامه میدادیم)، اونا کشیدن بالا ...

• آبشار زرد لیمه

9.59mi
    2789f

این ترک مسیر برگشت از زرد لیمه به روستای گزستان از پل خدا آفرین هستش . ۱ خرداد ۹۹ رفتیم . حتما برای کوله هاتون قاطر بگیرید مسیر کوهستانی و سخته . از لیدر محلی استفاده کنید . اگر بدن آماده ندارید اصلا این سفر و نرید . الا...

10.31mi
    5341f

ترک مسیر رفت از نقطه شروع تا آبشار در پارت 1 آمده است. می توان از همین مسیر رفت و برگشت یا می توان از مسیر پارت یک به آبشار رفت و از ترک پارت 2 برگشت(این حالت پیشنهاد می شود). توضیحات لازم در ترک پارت یک داده شده است.

• زرد لیمه

12.23mi
    6063f

مسیر برگشت از آبشار زردلیمه از سمت پل خدا آفرین (دژ پارت)

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.