The Best Mountain Bike Trails in Serinyà, Catalonia (Spain)

Photo of SALT DE MARTÍS, PLATJA D'ESPOLLA, USALL, ESTANY DE BANYOLES, LES ESTUNES I SANT MIQUEL SESVINYES. Photo of (PE) TORRES DE DEFENSA (37).-Torre de defensa de L'Hereu.- Y como pasar la resclosa de Serinyà Photo of Serinyà-Besalu-Beuda-Maia de Montcal-Besalu-Serinya
    1988f
    Photo ofSerinyà-Besalu-Beuda-Maia de Montcal-Besalu-Serinya Photo ofSerinyà-Besalu-Beuda-Maia de Montcal-Besalu-Serinya Photo ofSerinyà-Besalu-Beuda-Maia de Montcal-Besalu-Serinya

El motivo principal de esta ruta era visitar la torre de defensa que hay al lado de la presa de Serinyà del Río Fluviá. Para ello habíamos preparado una ruta circular que pasaba por Besalú y Mayá de Montcal y descendía h...

Photo of(PE) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (03).- Serinyà. Photo of(PE) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (03).- Serinyà. Photo of(PE) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (03).- Serinyà.

Photo ofESPONELLÀ, VILERT, VILADEMÍ, MARE DE DÉU DE LA FONT I USALL, des de Serinyà. Photo ofESPONELLÀ, VILERT, VILADEMÍ, MARE DE DÉU DE LA FONT I USALL, des de Serinyà. Photo ofESPONELLÀ, VILERT, VILADEMÍ, MARE DE DÉU DE LA FONT I USALL, des de Serinyà.

Comencem a pedalar travessant el poble de Serinyà, passant per sota l'arc de l'ermita de Sant Sebastià, per la Plaça Major i sortint cap a la dreta després de la Casa de la Vila. Quan trobem una bifurcació "Y", prenem c...

No està mal la ruta, però pel meu gust massa carretera. La pujada de Vilert tela marinera. He començat a Esponellà. En u...
    riets
  • BONICA VOLTA PEL PLA DE L'ESTANY

2083f

Sortim de Serinya direcció a Sant Miquel Sesvinyes, passem pel Turó de Ca n'Ordis i arribem al Turó de Puig Clarà, fantàstiques vistes del Pla de l'Estany,seguim fins arribar a Banyoles on voregem el llac, a la sortida r...

Photo ofSerinyà-Crespià-Sta. Magdalena-Beuda, Besalú, Merlant, Usall, Serinyà. Fet 9. 24-05-14 Photo ofSerinyà-Crespià-Sta. Magdalena-Beuda, Besalú, Merlant, Usall, Serinyà. Fet 9. 24-05-14 Photo ofSerinyà-Crespià-Sta. Magdalena-Beuda, Besalú, Merlant, Usall, Serinyà. Fet 9. 24-05-14

Ruta en BTT feta el 24-Maig-2014. Divertida ruta circular ciclable 100 % de aprox. 70 km, 1.452 metres de desnivell + i una durada de 5 hores i 30 minuts. Hem sortit del poble de Serinyà, en direcció a Crespià, Sta. Mag...

Ruta variada y divertida que recorrimos el domingo 19 de julio. Cerca de Beuda tuvimos que dar la vuelta en un tramo que...
    MarianoLapierreBH
    Photo ofSerinyà - la Miana - Pi de St Josep - Serinyà Photo ofSerinyà - la Miana - Pi de St Josep - Serinyà Photo ofSerinyà - la Miana - Pi de St Josep - Serinyà

Sortida i arribada desde Serinyà. Seguim part de GR1 direcció Juinyà fins a Besalú, on anem direcció a St Ferriol fins arribar al Coll de Bruc, d'aquí al Collet de Montiró passant per les restes de la masia de Can Gaiolà...

• Cova de Ventatjol des de Serinyà en BTT

Photo ofCova de Ventatjol des de Serinyà en BTT Photo ofCova de Ventatjol des de Serinyà en BTT Photo ofCova de Ventatjol des de Serinyà en BTT

Ruta en BTT 05/01/2020. Sortim de Serinyà en direcció a Sant Miquel Sesvinyes. Baixem cap a Can Prim. Travessem la riera de Rodeja i enfilem cap al collet de Guixeres. Des d'allà baixem al trencant del Molí de Roca. Anem...

• COPA GIRONINA SERINYA (Territori Bora)

Photo ofCOPA GIRONINA SERINYA (Territori Bora) Photo ofCOPA GIRONINA SERINYA (Territori Bora) Photo ofCOPA GIRONINA SERINYA (Territori Bora)

curça molt xula.Organizació genial i molt ben marcada.Molts corriols i camins trencats tant de pujada com baixada. Intentar evitar si uns dies avans ha plogut molt, perque es creua 4 cops el riu (el ser) i perque el te...

Photo ofSerinyà Cingles de Roca Canera des de Puig Clarà Photo ofSerinyà Cingles de Roca Canera des de Puig Clarà Photo ofSerinyà Cingles de Roca Canera des de Puig Clarà

Sortida de Serinyà per la via verda fins a Can Morgat i des d'allà pugem a Puig Clarà. Continuem en direcció a casellas davall i agafem el camí que va a Serinyà. Ens desviem per anar a veure els cingles. Després continue...

Hi ha corriols per són més aviat per experts, suposo que hi passa molt poca gent perquè hi havia trams molt bruts, parlo...
    Zoeiglesias
  • Tres Termes de Boquià des de Serinyà

Photo ofTres Termes de Boquià des de Serinyà Photo ofTres Termes de Boquià des de Serinyà Photo ofTres Termes de Boquià des de Serinyà

Volta per pujar als Tres Termes de Boquià, (el cim mes alt de Serinyà). Sortim del Poste direcció St. Miquel Sevinyes aquesta vegada sense massa complicacions. Per anar a buscar una trialera que deunido, l’última part l’...

• Ruta 1 CCSerinya Trialera del cavall

Photo ofRuta 1 CCSerinya Trialera del cavall Photo ofRuta 1 CCSerinya Trialera del cavall Photo ofRuta 1 CCSerinya Trialera del cavall

Ruta curta pero intensa pels voltants del poble de Serinya per fer-la en 1 hora i mitja o dues hores.....molt maca. by Joan Nicolas & CCSerinya-cendief

• Sortida a la Miana i la serra del Torn

Photo ofSortida a la Miana i la serra del Torn Photo ofSortida a la Miana i la serra del Torn Photo ofSortida a la Miana i la serra del Torn

Ruta circular des de Església De Sant Andreu passant per: - Església de Sant Fruitós d'Ossinyà (10.2 km) - Collet de la Serra (12.0 km) - Coll de Bruc (13.3 km) - Coll de Can Jou (19.9 km) - Coll de Canyelles (22.4 km) -...

Photo ofSant Miquel Sesvinyes- Beuda-Sant Miquel Sesvinyes Photo ofSant Miquel Sesvinyes- Beuda-Sant Miquel Sesvinyes Photo ofSant Miquel Sesvinyes- Beuda-Sant Miquel Sesvinyes

Ruta que passa pel Pla de L'Estany i La Garrotxa, molt divertida, 90% ciclable, la resta amb la bici al coll tant per pujar com per baixar. Passa per esglesies romàniques precioses i per pobles amb moltíssim encant de la...

• Sortida BTT amb el CC Banyoles

Ruta de Serinyà a Església De Sant Andreu passant per: - Mirador de la Torre del Rem (4.3 km) - Mirador de l'Estany (6.7 km) - Esglèsia Sant Feliu Fontcoberta (10.9 km) - Font d'en Panyero (13.7 km) - Església de Sant Ba...

Hi ha dos trams curts on el camí està poc marcat i bastant emboscat