The Best Mountain Bike Trails in Sellés, Catalonia (Spain)

Photo of Presa de Terradets - Cellers - Cova de Sant Miquel - Les Tombetes Photo of Montsec - Font de les Bagesses - San Esteban de la Sarga - Castellnou de Montsec - Estorm - Cellers Photo of BARCEDANA, HOSTALROIG, CASTELL DE St. GERVÀS (Pallars Jussà)
  • Montsec de Rúbies

Volta al Montsec de Rúbies. Amb trialera de baixada espectacular.

Buena ruta, espero hacerla este verano.
    Iszart

Photo of ESTACIÓ DE CELLERS, Moror-Beniure-St Esteve S-Castellnou M-Estorm Photo of ESTACIÓ DE CELLERS, Moror-Beniure-St Esteve S-Castellnou M-Estorm Photo of ESTACIÓ DE CELLERS, Moror-Beniure-St Esteve S-Castellnou M-Estorm

Sortim de les Cases de l'Estació de Cellers (Bar-Refugi), travessant la via del tren per anar a buscar el GR 1.4. el seguim per deixar-lo prop de Moror. Per una petita carretera, molt poc transitada, anirem fins els pobl...

Ben explicat , hem fet la ruta al revés , i l últim tram em baixat per el mateix de pujada per evitar la via del tren, u...
    collvilablareix
    Excelente recorrido,el inicio hace que la dificultad pueda ser mayor que moderada
    emiliomontes
  • Sellés 100 revolts

Sellés 100 revolts. Espectacular sortida a la Serra del Montsec. Ermita de Sant Salvador del Bosc i els 100 revolts. Complicada la baixada que en molts punts no és ciclable.

• Volta pel Montsec de Rúbies

Des de Vilanova de Meià agafem la carretera que va cap a Tremp. Aproximadament a 1.30 h d’haver sortit, al km. 9,8 ens desviarem a l’esquerra, just abans de l'hostal Roig. Hi ha una senyalització de Turisme de Catalunya ...

• 130505-AGER-LLEIDA

El més costós es la pujada inicial, hi ha trams en cal baixar de la bicicleta, no pel pendent sinó per la quantitat de pedres. Per altra banda ruta amb paisatges preciosos.

• ruta rubies

Sortida desde el parquing de la font de les bagasses, pujada cap al Mirapallars, trialera fins arribar a la pista de Rúbies, arribem a Rúbies i trialera fins a la font de les bagasses. Trialeres molt xules i la última la...

Photo ofÀGER-SANT MARTÍ SESGUEIOLES (Trancat 2013 1ª Etapa) Photo ofÀGER-SANT MARTÍ SESGUEIOLES (Trancat 2013 1ª Etapa) Photo ofÀGER-SANT MARTÍ SESGUEIOLES (Trancat 2013 1ª Etapa)

TRANSCAT 2013 1ª ETAPA Salida desde Àger hasta Sant Martí Sesgueioles. Nada más empezar subida larga y tendida del puerto de montaña. Después pequeñas subidas y bajadas que van acumulando desnivel

Primera subida larga y dura, bajada complicada por la piedra suelta y las zetas reviradas. luego se trata de ir haciendo...
    marcos maqui
  • circular pel montsec de rubies

Sortim desde Rúbies i anem direcció bagasses per una trialera bastant bruta, agafem la carretera direcció Cellers i a l'altura del primer tunel ens desviem per la carretera vella, prenem carretera local direcció Llimiana...

Photo ofÀger estació de tren - Vilanova de la Barca Photo ofÀger estació de tren - Vilanova de la Barca Photo ofÀger estació de tren - Vilanova de la Barca

Ruta facil per pista de terra i pocs trams d'asfalt. La primera pujada de la c-12 cap a torres de cas te algun tramet de pedra suelta i la baixada de pla de les bruixes cap a Els masos de Millà tambe. Estacio d'Ager-Torr...

• Enduro autèntic al Montsec de Rubies

Itinerari endurero per la cara nord del Montsec de Rúbies. Pujarem per pista fins a Hostal Roig i després continuarem per la pista que puja al cim. A pocs kms seguirem un Gr (sender) amb algun tram no ciclable molt puntu...

Xula i el descens salvatge i amb un toc d'aventura. Hi ha punts que fa difícil seguir la traçada però atnt al GPS i fent...
    Jordi JG
  • ESTACIÓ D'AGER -LLEIDA

Ruta de pur btt,surtim desde lleida amb tren fins a l'estaciò d'ager. Alli empendren la ruta que ens portara per la carretera que puja a Ager uns 2,5km. Al arribar al moli de can forner agafarem la pista de la esquerra y...

Sobren alguns trams de carretera, però molt divertida. D'Ager a Santa Linya la millor part.
    Fastigos

Gran ruta de descoberta del Montsec de Rúbies des de els Terradets per la cara nord fins al Hostal Roig (GR-1-4), i fins el cim pel GR-1 i el trencall que porta fins a prop del Tossal del Miralpallars-i-Urgell. La baixad...

• Barranc Barcedana-Montsec Rubies

Pujada de la pista de sant salvador-Hostal Roig-Montsec Rubies-Hostal Roig-St Marti Barcedana - pista... Baixada des de Hostal Roig per la ctra ja que la pista estava molt enfangada,. La pujada és del tot ciclable i no t...

• AGER - LLEIDA

Salida desde la estación de tren de AGER, el tramo más duro es a partir del Km 4 hasta el Km 11 más o menos, con una fuerte subida por vía romana que hace bajarte de la bici por la cantidad de piedras y terreno variado. ...

• Mirapallars - Torreta i Peladet

Ruta salvatge on pujarem per pista fins al coll de Mirapallars i acabarem d'arribar al cim empenyent la bici uns 5 minuts. Despres anirem carenejant amb bones vistes. Trobarem un altre tram curt on haurem de empenyer cos...