circular pel montsec de rubies

Very difficult
November 3, 2013
November 2013

near Sellés, Catalunya (España)

Sortim desde Rúbies i anem direcció bagasses per una trialera bastant bruta, agafem la carretera direcció Cellers i a l'altura del primer tunel ens desviem per la carretera vella, prenem carretera local direcció Llimiana, despres agafem la pista que voreja el barranc de barcerana, anem seguint la pista fins arribar a la carretera i finalment arribem a hostal roig, aqui agafem la pista direcció a la portella blanca, ens desviem cap al tossal del mirapallars, fem cim i agafem la senda del cami ramader, sortim a la pista de Rúbies, baixem una mica i agafem la senda dels feixans de la guineu per finalment arribar a St Maria de Meià, anem a buscar la pista que ens durà fins a Rúbies passant pels cingles de cabroa.
Ruta exigent però amb unes vistes molt guapes

• Photo of creuse
    creuse Jun 6, 2021

La trialera que baixa fins les Bagasses esta tallada per una roca caiguda que deixa pas just a una persona. Jo anava sol i no em vaig veure capaç de passar la bici