ESTACIÓ DE CELLERS, Moror-Beniure-St Esteve S-Castellnou M-Estorm

Photo of ESTACIÓ DE CELLERS, Moror-Beniure-St Esteve S-Castellnou M-Estorm Photo of ESTACIÓ DE CELLERS, Moror-Beniure-St Esteve S-Castellnou M-Estorm Photo of ESTACIÓ DE CELLERS, Moror-Beniure-St Esteve S-Castellnou M-Estorm

February 23, 2010
December 2005

•   4.2 2 Reviews

near Sellés, Catalunya (España)

Sortim de les Cases de l'Estació de Cellers (Bar-Refugi), travessant la via del tren per anar a buscar el GR 1.4. el seguim per deixar-lo prop de Moror. Per una petita carretera, molt poc transitada, anirem fins els pobles de: l'Alzina, Beniure i Sant Esteve de la Sarga. Poc després trenquem a la dreta per acabar de pujar a Castellnou de Monsec. Retornem enrera per agafar la pista que recorrerà les serres del Sastret i del Coscó. Baixem fins el corral de la Plana. Continuem baixant fins Sellamana, pugem fins la pista que, passant per sobre el Castell de les Mosques, ens durà, al final en descens, fins al poble d'Estorm. D'aquí en baixada per asfalt fins a trobar el camí que ens durà fins el poble de Cellers, d'aquest i per la C-147 fins a les Cases de l'Estació de Cellers.

• Photo of emiliomontes
    emiliomontes Apr 18, 2022

Excelente recorrido,el inicio hace que la dificultad pueda ser mayor que moderada

• Photo of collvilablareix
    collvilablareix Oct 7, 2023

Ben explicat , hem fet la ruta al revés , i l últim tram em baixat per el mateix de pujada per evitar la via del tren, un entorn molt bonic i pintoresc