The Best Mountain Bike Trails in Santa Rosa de Puig-rom, Catalonia (Spain)

Photo of Roses - el Pení - Cadaqués - Far de Cala Nans - Roses | Cap de Creus, Empordà Photo of Roses-Cala Montjoi-Cap Norfeu-Cadaques-Port LLigat Photo of Volta Cap de Creus 2021
    Photo ofRoses - el Pení - Cadaqués - Far de Cala Nans - Roses | Cap de Creus, Empordà Photo ofRoses - el Pení - Cadaqués - Far de Cala Nans - Roses | Cap de Creus, Empordà Photo ofRoses - el Pení - Cadaqués - Far de Cala Nans - Roses | Cap de Creus, Empordà

Una ruta que ho té tot! Comencem amb força pista i trams fàcils per anar alternant amb baixades divertides (ben assequibles) i amb un inici de segona part més rocòs, arribant al Far de Cala Nans per un caminet (optatiu j...

Molt bona ruta per pista ampla i algún tros d'asfalt. Tot ciclable excepte el tros final de Puig Alt (on hi ha unes bone...
    Òscar Guàrdia
    Vistes espectaculars ruta molt maca dificultat mitjana molt bons consells a on diuen que hi ha dificultat amb això de la...
    balaperduda
    Photo ofRoses-Cala Montjoi-Cap Norfeu-Cadaques-Port LLigat Photo ofRoses-Cala Montjoi-Cap Norfeu-Cadaques-Port LLigat Photo ofRoses-Cala Montjoi-Cap Norfeu-Cadaques-Port LLigat

Desde Roses hasta la playa de la Almadraba, se puede pasar rápido y no hace falta detenerse en casi ninguna parte de este recorrido, ya que la construcción de todo tipo de alojamientos desmerece las que debían haber sido...

• Volta Cap de Creus 2021

Volta Cap de Creus MTB 2021 from bttmania.org on Vimeo. Costa Brava MTB 2021 from bttmania.org on Vimeo.

Ruta espectacular! Té de tot i més...les rutes d en xusbttmania són top! Moltes gràcies per regalar-nos-les!!!
    Armand Fontanella Sola
  • Roses+Port de la Selva+Cadaques

Ràpida e intensa volta al Cap de Creus que passa per les seves poblacions mes rellevants. La sortida de Roses es fa per la carretera que ens portaria a la famosa i anomenada Cala Monjoi. Sense temps d'escalfar cames c...

• Roses-Cadaques-Roses

Ruta per l'extrem Nord Est de l'Alt Empordà un dels paratges més bonics i curiosos que té aquesta terra on vivím anant de Roses direcció Portlligat i Cadaqués i donant una volta de 180° al Paní i retornant vorejant la co...

Poca informació sobre les dificultats del corriols. El corriols son de dificultat moderada a difícil i convindria més e...
    JuliSG
    Photo ofRoses, far de Sant Sebastià, Cadaqués, Perafita i Roses. Photo ofRoses, far de Sant Sebastià, Cadaqués, Perafita i Roses. Photo ofRoses, far de Sant Sebastià, Cadaqués, Perafita i Roses.

Deixem el cotxe al port de Roses i sortim per la carretera que porta cap a l'Almadrava, però just a la platja de Canyelles Petites enfilem cap a la part alta de la urbanització on agafarem una pista cap a Mas Martes. Aqu...

• Volta al Cap de Creus - 50615

Volta pel cor del Cap de Creus sortint des de Roses tot costejant i fins a Cadaqués. Després agafem la carretera que va cap al far del mateix nom, passant per Port-Lligat, i abans d´arribar-hi trenquem per una pista a mà...

• Roses, Cadaqués, Roses. 2014-05-04.

Photo ofRoses, Cadaqués, Roses. 2014-05-04. Photo ofRoses, Cadaqués, Roses. 2014-05-04. Photo ofRoses, Cadaqués, Roses. 2014-05-04.

Sortida de Roses per la carretera de Montjoi fins al pla de Can Marès, al mig d'unes Vinyes agafem la pista de l'esquerra, pugem al pla de les gates, Puig Roda, Pedres negres i fins la carretera de Peni la seguim uns 200...

• Roses- Cap de Norfeu - Roses

Roses- Cap de Norfeu - Roses. Surto del Port de Roses cap a l'Almadrava i d'aquí enfilo la pista que està al costat de l'inici del camí de ronda al Bulli. Ja vaig fer un cop el camí de ronda i en algun tram, t'has de fot...

• Roses, Sant Pere de roda, port de la selva

Photo ofRoses, Sant Pere de roda, port de la selva Photo ofRoses, Sant Pere de roda, port de la selva Photo ofRoses, Sant Pere de roda, port de la selva

14-OCT-12 01:18:52 PM. Sol amb la haibike, tramontana en contra IBP Index + info www.ibpindex.com Información sobre el archivo Nombre del archivo track_14-oct-12 011852 pm.gpx Formato gpx Puntos de track ...

• TRANSPIRINENCA 2014 (18dies)

72064f

TRANSPIRINENCA en 18 dies. Travessa en Btt pels pirineus del Far de Roses a Donostia seguint el llibre editat per prames del 2012 (per cert la guia marca 1000km i 27000 de desnivell, el garmin ens ha fet una mica la guit...

• Roses-Cadaques i torna

Tot per asfalt i pistes fins a Cadaqués menys l'ultima part arribant a Cadaqués hem agafat per un curri fins a Cadaqués però també s'hi arriba per la pista. I de Cadaqués a Roses hem pujat per la pista del aigua fins el ...

• Cap de Creus

Ruta circular al Cap de Creus des de Roses. Paisatges espectaculars en ple paratge Natural del Cap de Creus, passant per poblacions pintoresques com Cadaqués, Port Lligat i Port de la Selva. Ruta fàcil de ciclar en...

Ruta fácil de ciclar en su mayoría, excepto el descenso y ascenso a/desde Cala Tavallera, demasiado escarpados para cicl...
    Roger Dago
    Una ruta dura y exigente
    sacarino70
  • Volta al Parc Natural del Cap de Creus

Photo ofVolta al Parc Natural del Cap de Creus Photo ofVolta al Parc Natural del Cap de Creus Photo ofVolta al Parc Natural del Cap de Creus

Ruta molt variada i divertida on trobem una mica de tot pel que fa al terreny, trams d'asfalt, pista, senders, cami de ronda, i un parell de bones trialeres molt divertides. Hi ha una encigalada de uns 200m per el mig de...

• Roses-Cadaqués-roses 14feb2010

Ruta molt bonica pels paisatges que l´envolten. Amb un desnivell de algo més de 1000 metres, és una ruta bastant suau a excepció de la pujada (3km i 250m de desnivell) de perafita després de passar Cadaqués. El grau de d...

• Roses, l'Escala pels aiguamolls amb l'Imma

Photo ofRoses, l'Escala pels aiguamolls amb l'Imma Photo ofRoses, l'Escala pels aiguamolls amb l'Imma Photo ofRoses, l'Escala pels aiguamolls amb l'Imma

03-MAR-12 04:09:23 PM, bonica excursio pels aiguamolls pero caldra buscar rutes noves ja que les bicis ho tenim tot prohibit Información sobre el archivo Nombre del archivo Track_03-MAR-12 040923 PM.gpx Formato GPX ...

• Cap de Creus

Ruta que segueix el track de la IV bike marató del Cap de Creus. La major part de la ruta transcorre per pista. hi han alguns corriols de no gaire dificultat tècnica, el més complicat es el de baixada a Port de la Selva...

• vuelta en btt al cap de creus

es una ruta muy agradable de hacer,ya que vas todo el rato viendo el mar. es un poco exigente dependiendo el ritmo que le impongas. vereis que marca de bajar a una calita,pues no lo aconsejo por que luego hay que pegar...

• Cap de Creus 2017

Sortim de Roses, concretament de la Gasolinera BP que hi ha davant del port, per enfilar la carretera de Cala Montjoi. Al pla de can Marés la deixem i pel mig de les vinyes pugem cap a la zona del Pení. Fem un tram molt...