The Best Mountain Bike Trails in Salt, Catalonia (Spain)

Photo of Salt-Brunyola-Vilobi (serra de coguls i itinerari de l’onyar)-aiguaviva-salt Photo of Salt-Sant Grau Photo of (PE) RESTAURANTES (39).-Can Massonet
    Photo ofSalt-Brunyola-Vilobi (serra de coguls i itinerari de l’onyar)-aiguaviva-salt Photo ofSalt-Brunyola-Vilobi (serra de coguls i itinerari de l’onyar)-aiguaviva-salt Photo ofSalt-Brunyola-Vilobi (serra de coguls i itinerari de l’onyar)-aiguaviva-salt

Bonica i variada ruta amb tot tipus de tipus de pista i terreny. Sortint de Salt pel poligon de la Mirona, enfilem la carretera d’anar cap a sant roc i continuant amunt fins arribar a l’encreuament amb la carretera que v...

bona ruta per repetir¡¡¡¡
    trolson
    Muchas gracias, es una ruta genial y muy recomendable. Fácil de seguir. La repetiré.
    Ositopeleon
  • Salt-Sant Grau

Sortim des de la plaça de les Llúdrigues de Salt,anem pel carril de bici que duu fins a Olot. Seguim passant per Bescanó i quan arribem a l'alçada de Vivers Ter, trenquem a la dreta, passem per la sorrera i travessem el ...

Esa ruta para ir con un peque atras de mi bici?
    juaan81
    Los últimos km son duros y sino llevas ruedas adecuada,como me paso a mi , no para de patinar en las subidas.
    Angel Padilla
  • (PE) RESTAURANTES (39).-Can Massonet

1923f
    Photo of(PE) RESTAURANTES (39).-Can Massonet Photo of(PE) RESTAURANTES (39).-Can Massonet Photo of(PE) RESTAURANTES (39).-Can Massonet

Ruta que forma parte de un recorrido para buscar nuevos Restaurantes de la Provincia de Girona, para añadirlos a la lista oficial de los que aconsejamos. Cuando no indicamos ninguna cualidad del restaurante, indica qu...

• Via Verde El Carrilet - Girona

Este pequeño carrilet fue el primer ferrocarril español con una anchura de vía de 75 centímetros. Tras muchas discusiones sobre su ancho y su trazado definitivo, el empeño de los vecinos de Sant Feliu logró que, en 1892,...

Ruta fantástica y muy recomendable. Muy breve. Ideal para realizar entre semana con 1 horita de tiempo. Recién abiertos los caminos después de la nevada. La vuelta se realiza en sentido horario. La bajada se realiza por ...

Molt bona ruta, te de tot i es fa fàcil, excepte el corriol de baixada just abans d'arribar a la carretera a la dreta, e...
    Nutriespai
  • GIRONA .SANTA BRIGIDA

2014f

Ruta clasica de un paisaje alucinante va resultar muy divertida. Cuidado con la bajada hacia Amer. La Cuerda... ataca de nuevo.....

La ruta es molt xula però decepcionant, possa Santa Brígida a la descripció però no la veus ni de lluny.. quan et dones ...
    Nutriespai
  • Salt-Olot (via verda)

Carril que utiliza el antiguo trazado del tren que unia Olot con Sant Feliu de Guixols. Llamada via verda. Con subida constante la mayor parte de la ida y bajada en buena parte de la vuelta.

• Salt-Sant Roc-Font Fontbernat-Bescanó-Salt

Photo ofSalt-Sant Roc-Font Fontbernat-Bescanó-Salt Photo ofSalt-Sant Roc-Font Fontbernat-Bescanó-Salt Photo ofSalt-Sant Roc-Font Fontbernat-Bescanó-Salt

Sortim del passeig dels Països Catalans, davant del pavelló. Travassem l'autopista i anem al polígon industrial Torremirona, anem al final del polígon i pugem a Sant Roc. Desprès seguim per la carretera, ens desviem per ...

• Salt-Sant Grau

Sortim de la Plaça de la Vila de Salt (Plaça de les llúdrigues), ens posem al camí del carrilet passant per La Pilastra, just abans d'arribar a Bescanó, travassem el Ter per un pont al costat d'una granja de vaques. Segu...

Photo ofGirona-San Medir-Can Eres-Collet de Can Gélada-Biert-Girona Photo ofGirona-San Medir-Can Eres-Collet de Can Gélada-Biert-Girona

Ruta que transcurre por senderos, recorriendo toda la Sierra de los municipios de San Medir, Palol de Revardit, Camos, esta sierra tiene el nombre de Serrat de Cal Gall.

Ruta con caminos difíciles y carreteras aburridas. Hay de todo pero sólo por el hecho de descubrir paisajes increíbles c...
    jmvidal60
    La ruta és preciosa i el track fàcil de seguir. Des de ca n'Eres fins a Biert no ho coneixia. La baixada des del Castel...
    David Fuste
    Molt bona ruta, amb vistes fantàstiques, alguna zona complicada. Però 100% ciclable.
    tonisenserumb
    Photo ofSalt, Rocacorba, Canet (per replans), Girona y Salt Photo ofSalt, Rocacorba, Canet (per replans), Girona y Salt Photo ofSalt, Rocacorba, Canet (per replans), Girona y Salt

locura!!! la subida genial pero la bajada llega un momento que esta impracticable, no es que sea un principiante en bajar pero llega un momento que la vegetacion no te deja ni encontrar el camino, en verano no recomendal...

NUCA UNA BAJADA HABÍA SIDO TAN DÍFICIL QUE UNA SUBIDA
    jmggallardo91
    Photo ofSalt- Santa Bàrbara- Sant Romà- la Crosa- Sant Roc- Salt Photo ofSalt- Santa Bàrbara- Sant Romà- la Crosa- Sant Roc- Salt Photo ofSalt- Santa Bàrbara- Sant Romà- la Crosa- Sant Roc- Salt

Temps en moviment: 4 hores i 18 minuts Sortim de Salt pel Carrilet i anem fins a Anglès. Passem pel centre del poble i ens dirigim a l'avinguda Floricel. A la rotonda prenem en direcció Font d'en Bertran. Aquí comença l...

Photo ofDe Salt a Banyoles pel carril bici del Tren Pinxo Photo ofDe Salt a Banyoles pel carril bici del Tren Pinxo Photo ofDe Salt a Banyoles pel carril bici del Tren Pinxo

Sortint de Salt, anem a Banyoles seguint la ruta de la Via Verda del carril bici del Tren Pinxo. En arribar a la Xocolata Torras, en comptes de trencar a la dreta, cap a Mata, donem una volta passant a prop de Corts fins...

• Via verda del Carrilet (Girona-Olot-Girona)

Photo ofVia verda del Carrilet (Girona-Olot-Girona) Photo ofVia verda del Carrilet (Girona-Olot-Girona) Photo ofVia verda del Carrilet (Girona-Olot-Girona)

Ruta que segueix el antic pas del tren carrilet desde Girona a Olot,pasant per les antigues estacions reconvertides per a nous usos.Sense exigències tècniques ni físiques, només la llarga kilometrada y el desgast de tant...

Es la primera vez que hago una salida de más de 100km., me gustó
    Valenskiter
  • Ruta del tren 2. Girona- Figueras

1939f

Salida desde Girona subiendo al castillo de sant miquel y bajando a Celra continuando por el trazado del ferrocarril pasando por un monton de pueblos muy bonitos, ruta tranquila y de facil hacer menos la subida al castil...

• GIRONA-MASSANET. Ruta del Tren 1

Salida desde Girona siguiendo el trazado del ferrocarril y pasando por los pueblos de Fornels, Ruidellots, Caldas, Sils y Massanet. Es una ruta tranquila y con muy buen paisaje, aiguamols, rieras, animalitos por todos la...

• Btt Gironès - Mix ruta nº 7 i 8

Sortida des de Girona de davant del col.legi Bell-lloc direcció a Bescanó. Allà comencem fent un part de la ruta nº8 del centre btt del Gironès fins a Aiguaviva on canviem i seguim la ruta nº 7 que ens portarà fins el P...

• Girona- Angles-Santa Barbara-Girona

Photo ofGirona- Angles-Santa Barbara-Girona Photo ofGirona- Angles-Santa Barbara-Girona Photo ofGirona- Angles-Santa Barbara-Girona

Ruta muy completa de 54 Km realizada en 4h y 20 min de pedaleo a ritmo tranquilo. Subida a Santa Barbara desde Angles y bajada espectacular a San Pere de Sestronques,despues todo llano mas o menos, hay un punto que hay q...

• Gerona - Olot (Pirinexus 1)

Intenté grabar la Pirinexus en una sola ruta, pero por dificultades técnicas, tuve que hacerlo en tres rutas distintas. Además, en esta primera, pega un "salto" de unos 500m, por lo que la subida de esta etapa son unos 6...

• Girona La mota Canet.

2093f

Ruta de 41 kms por currioles muy divertidos, en algun punto hay que poner pie a tierra, pero pocos metros, alguna subidita dura pero corta,mas o menos 3 horas y 15 min de pedal a ritmo tranquilo para disfrutar del paisaj...

Photo ofSalt- Font del Bac-Sant Grau- Sant Gregori- Salt Photo ofSalt- Font del Bac-Sant Grau- Sant Gregori- Salt Photo ofSalt- Font del Bac-Sant Grau- Sant Gregori- Salt

Temps en moviment: 2 hores i 34 minuts. Sortim de Salt i agafem el carrilet fins a Bonmatí. Allà creuem el Ter i anem direcció les Serres. Trenquem a Constantins, creuem el poble i seguim per la carretera asfaltada fins...

• Carrilet y pueblos

Una preciosa ruta por carrilet con bonitos senderos y paisajes. Un con sitio magnifico para comer, 100% recomendable.