Road Bike

The Best Road Bike Trails in Salt, Catalonia (Spain)

Photo of Salt – Les Serres – Llorà – Adri – Salt Photo of GIRONA-VALL LLEMENA- BON MATI Photo of Salt-Girona-Santurari Mare de Déu dels Àngels
    1959f
    Photo ofSalt – Les Serres – Llorà – Adri – Salt Photo ofSalt – Les Serres – Llorà – Adri – Salt Photo ofSalt – Les Serres – Llorà – Adri – Salt

No sóc gaire de fer rutes només de carretera però aquesta m’agrada pel paisatge, pels episodis històrics que s’hi van viure i pels records d’infantesa i arrels familiars que tinc a la vall de Llémena. Som-hi! Surto de...

• GIRONA-VALL LLEMENA- BON MATI

Road Bike

Ruta que ens portara per tota la Vall del Llemena fins el coll de les Encies a tocar de Les Planes D'Hostoles. Picant cap amunt però de pendent suau, nomès tenim els 3km finals que pujen algo mes, molt assequibles, arrib...

Una ruta genial i tranquila. Un entorn maquíssim. Moltes gràcies per compartir
    Susana .
    Photo ofSalt-Girona-Santurari Mare de Déu dels Àngels Photo ofSalt-Girona-Santurari Mare de Déu dels Àngels Photo ofSalt-Girona-Santurari Mare de Déu dels Àngels

Sortim del Parc Monar de Salt, passem pel carrer Major i després pel passeig dels països catalans fins a Girona, on continuem per la mateixa via, però a Girona s'anomena passeig d'Olot. Passem per sota les vies del tren ...

• Camí ral d'Aiguaviva

Road Bike

Camí ral d'Aiguaviva i camí ral de Sant Dalmai ( Sant Dalmai, es formà al camí que de Riudellots de la Selva anava per Salitja a Brunyola, tallat a començaments de 196x per fer l'aeroport) La ruta-Sortim del carrer de M...

• Camí de Salítja al Molí

Road Bike

Camí de Salitja al Molí d'en Pauli Aquest era part del camí que feia servir el poble de Salitja al Molí-Posa Inci . Travessava al carretera ien biaix fins el moli ( En Llorenç Sedrra, de Salitja- Encara , avui he pa...

• CamÍ de Vilobí

Road Bike

Aquest seria l'antic camí de Santa Coloma a Vilobí d'Onyar Sortint de Girona, fem carretera. En aquest cas anem a la Mare de Déu de Serrallonga. A Vilobí fem la carretera de Salitja. Aquesta puja cap a l'Estanyol L'a...

• Girona-Celrà-Madremanya-Els Àngels

1926f

Fins a Celrà hi ha trànsit però si comenceu la ruta aviat no n'hi ha massa. Després fins a Madremanya és un circuit de puja i baixa moderat, per encarar finalment la pujada a Els Àngels que per aquesta banda es fa prou d...

Excelente ruta! Muy bonita.
    Reforest4Climate.org
  • Salt-Girona-el Pastoral

Road Bike

Ruta en bicicleta de montaña por la vía verde del carrillet. Ruta prácticamente sin desnivel y muy fácil. Todo el trayecto por caminos de tierra bien señalado vistas muy bonitas del río y de las plantaciones de maíz, has...

• Volta a Vilablareix

Road Bike

Sortim perla carretera de Santa Coloma (v,observacions) passem pel Perelló i després passada l'autopista girem i anem fent, passen vora Vilablareix, església i fe el dit camí dels Carlins i entrem a Salt i continuem have...

• Ruta de Cantalosella

Road Bike

Ruta per un tram de carretera desconeguda , que surt a la de Aiguaviva. Una carretera fresca a l'estiu. Baixem fins el torrent de can Garrofa i després, pujant fins la carretera d'Aiguaviva a l'aeroport.Una ruta feta en ...

• Deveses de Salt a Girona

Road Bike

Ruta en bici des de la plaça de les Llúdrigues cap a les Deveses de Salt, passant cap a les hortes i cap a casa! Bona cleca de calor!

• Salt - El Perelló

Road Bike

Salt - El Perelló Es una ruta corta, pero el terreno la verdad no ayuda mucho, nos encontramos muchas dificultades, de todo tipo, desde exceso de barro, asta espinas por todas partes, no es recomendable si lo que quieres...

• Sant Dalmai- Brunyola- Santa Coloma

Road Bike
    Photo ofSant Dalmai- Brunyola- Santa Coloma Photo ofSant Dalmai- Brunyola- Santa Coloma Photo ofSant Dalmai- Brunyola- Santa Coloma

Ruta de Sant Dalmai a Brunyola per carretera. Arribats a Brunyola,, podem anar per l'esquerra, a trobar la carretera d'Anglès a Santa Coloma.i a la dereta baixada cap a Anglés Amb pneumàtic de 35

• Rocacorba

Road Bike

Clàssica ascensió a les antenes de Rocacorba o Puigsous des de Girona. Normalment bon ambient ciclista. Sortida cap a Sarrià de Ter, Sant Julià de Ramis, Palol de Revardit, Camós i cim. Atenció al tram que es fa per la C...