The Best Mountain Bike Trails in Montjoi, Catalonia (Spain)

Photo of Girona volta 6 ( Cala Monjoi - Aiguamolls - Gola del Ter ) Photo of L'interior feréstec i solitari del cap de Creus: de Roses a Cadaqués amb BTT Photo of (AE) TORRES DE DEFENSA (36).-Torre de defensa del Mas de Montjoi de Baix. Cuatro pinchazos y una cámara.
  • Author
    +50
    with Ramon Guti
    Photo ofGirona volta 6 ( Cala Monjoi - Aiguamolls - Gola del Ter ) Photo ofGirona volta 6 ( Cala Monjoi - Aiguamolls - Gola del Ter ) Photo ofGirona volta 6 ( Cala Monjoi - Aiguamolls - Gola del Ter )

Girona volta són 624 km, Girona volta Hem estat molt bé al càmping, molt tranquil , la terrassa del bar , la platja , el menjar i el bon servei ....val la pena tornar-hi. Avui tenim una etapa planera, però amb molta...

Photo ofL'interior feréstec i solitari del cap de Creus: de Roses a Cadaqués amb BTT Photo ofL'interior feréstec i solitari del cap de Creus: de Roses a Cadaqués amb BTT Photo ofL'interior feréstec i solitari del cap de Creus: de Roses a Cadaqués amb BTT

Ruta amb BTT per una de les zones menys conegudes i freqüentades del cap de Creus. El recorregut s'inicia a la cala Montjoi i arriba fins a Cadaqués; la tornada la fem pel mateix camí, però amb algunes variacions que ens...

Hem fet la ruta i aquet video ilustratiu. https://youtu.be/y1RwUwMLU4s
    Estartit.tv
  • Montjoi-Coll de Pení-Cadaques-Montjoi

Photo ofMontjoi-Coll de Pení-Cadaques-Montjoi Photo ofMontjoi-Coll de Pení-Cadaques-Montjoi Photo ofMontjoi-Coll de Pení-Cadaques-Montjoi

Avui pedalarem entre Cala Montjoi i Cadaqués, anirem pel coll del Pení i tornant per Cala Jóncols, un recorregut que ens donarà una ampla visió d'aquesta part de costa tan peculiar. El dia és enboirat, però de ben segur ...

• Joncols (2)

Inicio desde Cala Joncols por el Camí de Roses a Cadaqués, pasando por la Font de la Regullosa. En el camino de Roses a Cadaqués coger el desvío a mano izquierda que sube en dirección del Puig de sa Cruïlla (km6). Una...

Ruta con grandes vistas y una trialera exigente bajando a Cala Montjoi. Muchas gracias por el track !
    Castelamo
  • CALA JONCOLS-CADAQUES-CALA JONCOLS

BONIC CIRCUIT DE 22 KMS, SORTINT DE CALA JONCOLS. ELS PRIMERS 1,7 KMS. DE PUJADA FORTA, DESPRES TOT BAIXADA FINS A CADAQUES, PERO TOT LO QUE BAIXA, PUJA, PER TANT, LA TORNADA QUASI TOT DE PUJADA, POC ABANS D´ARRIBAR A DA...

Bonica ruta de dificultat moderada, la tornada es millor ferla pel mateix camí, sino el trós d GR92 s ha d baixar molts ...
    Adriskevicius
  • Montjoy Cadaques Montjoy

Ruta que incorpora el cami antic de Cadaques a Roses practicament desconagut , torna de Cadaques per la pista militar .

Très beau parcours assez technique pas mal de dénivelé
    mecjlb
  • Btt pel Cap de Creus

Ruta 100 % pistera i molt asequible per fer, que voreja tot el cap de de Creus. Sortim de Cala Montjoi, i anem cap a Cadaqués. Fem entrepà, i després, enfilem cap al Port de la Selva. Allà dinem i després tornem a Cala M...

• cala montjoi,breu i intens

2001f

Track que comença a la cala montjoi,es circular,comença per un corriol amb una forta pujada que es obligarà a fer peu en algun troç,despres empalmarem amb la pista que puja al puig alt. Quan arribem a dalt,trobarem un c...

Superbe parcours un certain niveau est requis affaire et à refaire
    mecjlb
  • Cap de Creus (btt4)

Ruta realizada el 31/04/2013 Salida desde Joncols hacia el faro de Cala Nans. Para llegar al faro tomamos una pequeña trialera sencilla y un sendero bastante estrecho con una importante caida y bonitas vistas. Desd...

• Montjoi-Puig Peni-Baixada de les Abelles

Photo ofMontjoi-Puig Peni-Baixada de les Abelles Photo ofMontjoi-Puig Peni-Baixada de les Abelles Photo ofMontjoi-Puig Peni-Baixada de les Abelles

Sortida endurera desde Cala Montjoi fins el Puig Peni. La pujada es fa 2/3 parts per la pista militar que porta a Cadaques i 1/3 per un corriol amb algun pas dificil de fer sobre la bici (si no es amb assistencia electri...

• Volta per Montjoi i Cala Nans

2057f

Volta classica fins el Mas Baltre , poc despres s´agafa un corriol trialer que ens baixa per un indret increible fins El Far de Cala Nans . Els ultims 30m del corriol son molt dificils , pero es un repta que queda penden...

Genial l'entorn i corriols de Cala Nans
    Dimas
  • 3ª Cap de Creus

De mis antiguas experiencias y de la fortuna con los caminos nuevos salío una de las mejores rutas en BTT que he hecho: Buenas pistas y divertidos senderos en un paraje único. Con muy poca carretera y ciclable casi en su...

Precioso
    fcolo
  • Cala Montjoi - Cadaqués - Cap de Creus

Photo ofCala Montjoi - Cadaqués - Cap de Creus Photo ofCala Montjoi - Cadaqués - Cap de Creus Photo ofCala Montjoi - Cadaqués - Cap de Creus

Hora Inicio: 06/14/2016 08:37Hora Fin: 06/14/2016 16:02Distancia recorrida: 47 km (07:24)Tiempo en movimiento: 04:19Velocidad media: 6,3 km/hVel. en Mov.: 10,9 km/hVelocidad Máxima: 51,1km/hAltura Mínima: -1 mAltura Máxi...

• Cap de Creus (btt1)

La protagonista de esta ruta es la trialera que desciende por los cuatro "Puigs" al norte de Rosas. Hacía tiempo que tenía ganas de probarla ya que prometía bastante. Hay tres o cuatro accesos para ascender con bic...

• Cala Montjoi - Roses - Cala Montjoi

Photo ofCala Montjoi - Roses - Cala Montjoi Photo ofCala Montjoi - Roses - Cala Montjoi Photo ofCala Montjoi - Roses - Cala Montjoi

Avui canvi d'escenari, rutilla per anar a veure el passeig de Roses, en principi hauria de ser una volta bastant rodadora però el tram en el que avandonem el Rec Del Mas Dels Arbres fins a dalt el Pla de Can Causa és una...

• Cala Montjoi - Cadaqués - Cala Montjoi

Photo ofCala Montjoi - Cadaqués - Cala Montjoi Photo ofCala Montjoi - Cadaqués - Cala Montjoi Photo ofCala Montjoi - Cadaqués - Cala Montjoi

Feia molt temps que tenia ganes de venir al Cap de Creus a fer una bona ruta. Volta que no deixara indiferent a ningú, pista, trialeres, asfalt, etc.. Unes vistes impressionants, sortida i arribada desde el parking de Ca...

• Circular Cala Montjoi

No podía marxar d'aquì Cap de Creus sense tornar anar a Cadaqués, avui he provat bastants trams del GR per arrivar a Cadaqués, la majoria de trams son ciclables sobretots els que he fet de baixada però la pujada de Cala ...

• Cala Monjoi . Cadaques - Cala Joncols

Photo ofCala Monjoi . Cadaques - Cala Joncols Photo ofCala Monjoi . Cadaques - Cala Joncols Photo ofCala Monjoi . Cadaques - Cala Joncols

Ruta circular des de Montjoi passant per: - Font de la Regullosa - Mas D'En Baltre - Llané Petit - Platja Gran - Platja d'en Ros - Platja des Caials - Platja d'en Pep Ton - Platja de s'Arenella - Platja de ses Oliveres -...

• Volta per Montjoi- Baixada de les abeilles

Photo ofVolta per Montjoi- Baixada de les abeilles Photo ofVolta per Montjoi- Baixada de les abeilles Photo ofVolta per Montjoi- Baixada de les abeilles

Ruta curta per Montjoi, pero amb la baixada endurera millor de la zona..... Es puja per la pista ample dels Molins amb dos rampes molt exigents fins arribar al WP0. D´aquest punt sut un corriol amb 3 o 4 graons dificils...