The Best Mountain Bike Trails in l'Almadrava, Catalonia (Spain)

Photo of Rosas Cadaques Rosas recorriendo gran parte de las espectaculares calas de la zona Photo of Roses - Cap de Creus - Cala Tavallera Photo of Roses-Cadaqués-Roses
  • Gerona - Cadaques

Gravel paradise route, finishing in a magnificent climb from the end of Roses theough the coast to end up in the beautiful beach of Cadaques.

Photo ofRosas Cadaques Rosas recorriendo gran parte de las espectaculares calas de la zona Photo ofRosas Cadaques Rosas recorriendo gran parte de las espectaculares calas de la zona Photo ofRosas Cadaques Rosas recorriendo gran parte de las espectaculares calas de la zona

Preciosa zona llevo 20 años viviendo y viendo estas costas y siempre me pasa lo mismo. Me maravillan..

Espectacular ruta, preciosas calas que pudimos disfrutar. Haciendo parada técnica en cadaques para reportaje en el bar c...
    Jorge Trancon
    Hemos hecho esta ruta y nos ha encantado. Gracias. Pero con el paso de los años desde que subiste el track a hoy ( ago...
    Mario Muñiz T
    He hecho una parte, muy bonita
    jm_gallego_c
  • Roses - Cap de Creus - Cala Tavallera

Photo ofRoses - Cap de Creus - Cala Tavallera Photo ofRoses - Cap de Creus - Cala Tavallera Photo ofRoses - Cap de Creus - Cala Tavallera

Roses - Cadaques - Cap de Creus - Cala Tavallera - Pení - Roses Espectacular jornada de bici, una ruta per gaudir absolutament del paisatge del mar i de la costa empordanesa. Desnivell aprox 1500 m. el meu wikiloc sempr...

Crec que aquesta ruta esta valorada com molt dificil!!
    ollerjosep
  • Roses-Cadaqués-Roses

Ruta d'anada i tornada per la mateixa pista, de Roses a Cadaqués. Tot per la pista ample i sense entrebancs, que surt de Roses per Punta Falconera i entra a Cadaqués per es Llaner Petit. Cap dificultat tècnica, només un ...

• Gtpc 1/9 Roses - La Vajol

Ruta muy dura en cuanto a distancia y desnivel. Técnicamente es muy sencilla, nunca hay que poner pie a tierra. Es un tramo de mucho sube y baja, con la gran traca final en forma de subida. El primer tramo que disc...

• Roses-Cadaquès BTT (per camí de carro)

Photo ofRoses-Cadaquès BTT (per camí de carro) Photo ofRoses-Cadaquès BTT (per camí de carro) Photo ofRoses-Cadaquès BTT (per camí de carro)

La Ruta comença a l' Avinguda de José Díaz Pacheco, concreta-ment devant de l'hotel "Almadrava Park" Començem a pedalar per carretera (poc tranzitada) i no per gaire estona, ja que de seguida enfilem camí de carro... Aix...

És una molt bona Ruta per entrenar-te !!!
    rocgurb
  • Roses Cadaqués Roses

Deixem els cotxes al parking de l'almadrava.Ruta espectacular per l'entorn. Hem començat al revés, però hem retrocedit per agafar el bon sentit. Pràcticament tot és pista, excepte l'arribada a Cadaqués i a la tornada que...

• Cales del cami de ronda de Roses

Ruta freerider amb btt electrica. Avui sortim desde el carreró a on comença el camí de ronda a la zona de l'Almadrava, i agafem la pista fins a la bateria de punta falconera. Desde aquí baixem un moment al mirador de ca...

• Rosas les criques

Une folie ! Piste pour la rando à pieds, avec des escaliers et des passages en varappe ! 😨 Uniquement pour des fêlés

• Almadrava-Puig Alt (IBP 65)

2031f

La ruta comença vorejant la costa passant per Punta Falconera, Cala Montjoi i Cala Pelosa entre d'altres. Seguint per Cap Norfeu i bastant abans d'arribar a Cala Joncols trenquem a l'esquerra per començar l'ascenció al P...

• Parque Natural Cap de Creus 2 (Roses)

Photo ofParque Natural Cap de Creus 2 (Roses) Photo ofParque Natural Cap de Creus 2 (Roses) Photo ofParque Natural Cap de Creus 2 (Roses)

Playa L´Almadrava - Puerto de Roses - Can Mares - Pedres Negres - Riera de Romanyac - Tuberia - Mas Dels Arbres - la Torre Del Sastre - La Figuerassa - Playa L´Almadrava

Langer Uphill, schöne Aussicht und Klasse Trail. Danke dafür.
    MaMo77K
  • De l'Almadrava a Roses per el Pení

1923f

Primer pujem per pista, paisatge espectacular. Arribem a veure el Pení, i de fons Port de la Selva i Llança, volta rapida, i avall. Trialera espectacular fins als Grecs. Gas per carretera fins Canyelles petites, passe...

• Volta al cap de creus en btt

Roses (Al Madrava) Cadaqués Cala Taballera Ermita de Sant Baldiri- El Peni(a prop)- Roses. Magnífica volta al Cap de Creus feta amb en Natxo, l'Alfons, en Jordi, en Josep M, en Josep O, en Josep i la Fina

• Almadrava-Cala Joncols (IBP 36)

Ruta per fer amb bicicleta que voreja la costa de Roses des de l'Almadrava fins a Cala Joncols. Per anar hem passat per un camí poc transitat que comença a l'antiga zona militar de Punta Falconera i per tornar hem pujat ...

• Cap de Creus-2 maig 2010

Ruta pel Cap de Creus, amb esmorzar a CADAQUES, una cervesa al CAP de CREUS, dinar a POR de la SELVA. Ruta difícil, amb 2100 mts de desnivell de pujada acumulat. IBP de 138 . 67 km . Sortida a les 8,30h, arribada a les 1...