The Best Mountain Bike Trails in Cassà de la Selva, Catalonia (Spain)

Photo of KCRVBB-01-CASSA-LLAGOSTERA-RUTA PEL CARRIL BICI Photo of (GI) Santa Pellaia Photo of (GI) Pobles de la Provincia de Girona (12)Campllong-Fornells-Aiguaviva-Estanyol-Brunyola-S.Dalmay-Vilobí-St. Andreu de Salou.
  • (GI) Santa Pellaia

Salida de Cassá de la Selva desde la Plaça de la Coma hacia la calle del Castell donde empieza el ascenso hacia el Veïnat de Matamala hasta encontrar la carretera GI-664, que comunica Cassá con la Bisbal. Una vez en e...

Divertida sense cap dificultat tècnica.
    pantagb
    Photo of(GI) Pobles de la Provincia de Girona (12)Campllong-Fornells-Aiguaviva-Estanyol-Brunyola-S.Dalmay-Vilobí-St. Andreu de Salou. Photo of(GI) Pobles de la Provincia de Girona (12)Campllong-Fornells-Aiguaviva-Estanyol-Brunyola-S.Dalmay-Vilobí-St. Andreu de Salou. Photo of(GI) Pobles de la Provincia de Girona (12)Campllong-Fornells-Aiguaviva-Estanyol-Brunyola-S.Dalmay-Vilobí-St. Andreu de Salou.

Cassá de la Selva,Campllong,Fornells,Aiguaviva,Estanyol,Brunyola,Sant Dalmai,Salitja,Vilobí,Sant Andreu de Salou. Ruta que forma parte del recorrido por todos los pueblos de la Provincia de Girona, con el objeto de cono...

Una ruta molt maca i variada.
    kaffenback
  • EL PUIG D'ARQUES DES DE CASSÀ DE LA SELVA

2021f
    Photo ofEL PUIG D'ARQUES DES DE CASSÀ DE LA SELVA Photo ofEL PUIG D'ARQUES DES DE CASSÀ DE LA SELVA Photo ofEL PUIG D'ARQUES DES DE CASSÀ DE LA SELVA

Deixem el nostres vehicles al pàrquing que hi ha en el polígon de Cassà, a prop del cementiri. Ens dirigim a trobar l'entrada de Cassà vinguent de Girona, per la carretera vella. Seguim la carretera direcció Girona uns 1...

Bona ruta. Menys difícil del que pensava
    fpgirona

• Els Metges- Can Vallfreda - Can Gironès

Photo ofEls Metges- Can Vallfreda - Can Gironès Photo ofEls Metges- Can Vallfreda - Can Gironès Photo ofEls Metges- Can Vallfreda - Can Gironès

Cassà - Coll dels tres pins - Can Castelló de baix - Can Vallfreda - Can Gironès - Els Refugis de les Gavarres - Les Durs Rieres - Cassà

Hem seguit bona part de la teva ruta i ens ha portat per llocs que no coneixiem. Agraïts!!
    Jordi
    Segons els mapes, hi ha un camí que uneix Can Vallfreda i Can Gironès però està totalment embardissat.
    jmarticampmajo
  • EL PUIG D'ARQUES, DES DE CASSÀ DE LA SELVA.

Photo ofEL PUIG D'ARQUES, DES DE CASSÀ DE LA SELVA. Photo ofEL PUIG D'ARQUES, DES DE CASSÀ DE LA SELVA. Photo ofEL PUIG D'ARQUES, DES DE CASSÀ DE LA SELVA.

Comencem la nostra ruta a Cassà, des del pàrquing a prop d'un col·legi i travessem el polígon en direcció a Girona per anar fins l'antiga carretera d'entrada al poble des de Girona, on trobem el trencant de la Carretera ...

Photo ofRBTTCASSA-10-Als Angels: Cassa-StCristofol-Sant Mateu-Els Angels-Celre-Quart-Carril bici-Cassa Photo ofRBTTCASSA-10-Als Angels: Cassa-StCristofol-Sant Mateu-Els Angels-Celre-Quart-Carril bici-Cassa Photo ofRBTTCASSA-10-Als Angels: Cassa-StCristofol-Sant Mateu-Els Angels-Celre-Quart-Carril bici-Cassa

Clickeu per altres rutes RBTTCASSA Click for all WCRVBB saddlebag routes >>>Next Route>>> RBTTCASSA-10-Als Angels: Cassa-StCristofol-Sant Mateu-Els Angels-Celre-Quart-Carril bici-Cassa Ruta...

He fet aquesta ruta fins Els Angels, després m'he quedat curt de temps i he tingut de tornar a Girona carretera avall, p...
    Shaagar
    muy buena ruta y facil de seguir!
    pibitorey
    Molt bona ruta, fa aproximadament un any que em vaig començar a engrescar amb la bici i pujar fins els Àngels i baixar p...
    Els Cargols de les Gavarres
    Photo ofCassà-St Vicenç d'Esclet-Castell de St Iscle-Vidreres-St Maurici-Caldes-St Andreu-Cassà, IBP 41 Photo ofCassà-St Vicenç d'Esclet-Castell de St Iscle-Vidreres-St Maurici-Caldes-St Andreu-Cassà, IBP 41 Photo ofCassà-St Vicenç d'Esclet-Castell de St Iscle-Vidreres-St Maurici-Caldes-St Andreu-Cassà, IBP 41

Ruta força plana i sense gaires desnivells pronunciats, a excepció d'alguna pujada o baixada puntual. S'alternen camí de terra amb algun tram no gaire llarg i poc transitat de carretera d'asfalt. No es passa per cap tria...

Ruta molt agradable i fàcil de realitzar. Recomanable 100%
    Jordi-Masó
    Photo of278. Cassà - Romanyà - Bambú - Pla d'en Llac - Cassà Photo of278. Cassà - Romanyà - Bambú - Pla d'en Llac - Cassà Photo of278. Cassà - Romanyà - Bambú - Pla d'en Llac - Cassà

Avui una ruta baixada del company i bon amic Josep Torrentó. Un mestre dels camins i corriols de les Gavarres!!! Ell, amb altres companys del BdG la varen fer la setmana passada. Gràcies Josep. Començo explicant que 12h...

Molt bona ruta per la zona de Cassà i Romanyà. De bon fer, de bon seguir i per disfrutar de l’entorn. Particularment hi ...
    Narcisgp8
    Photo ofCassà - Dues Rieres - Conca Daró - Suro de Can Viladomat - Montnegre - Pas de les Roques - Cassà Photo ofCassà - Dues Rieres - Conca Daró - Suro de Can Viladomat - Montnegre - Pas de les Roques - Cassà Photo ofCassà - Dues Rieres - Conca Daró - Suro de Can Viladomat - Montnegre - Pas de les Roques - Cassà

Sortim des de Cassà de la Selva i anem direcció Can Vilallonga passant un tall per carril bici i llavors per asfaltat. Un cop arribats a Can Vilallonga, arribem al creuant de les Dues Rieres, on allà comencem ja a pujar:...

M' agraden les vostres rutes, em van molt be per coneixer nous recorreguts. Sou uns craks !!!
    xeniac.
    Photo of(BE).-EXPLORANDO (12).- Cerca de Cassá de la Selva Photo of(BE).-EXPLORANDO (12).- Cerca de Cassá de la Selva Photo of(BE).-EXPLORANDO (12).- Cerca de Cassá de la Selva

Esta es una nueva serie de rutas, para explorar aquellos caminos que pasan fuera de los que conocemos y que intentarán recorrer nuevos trayectos en bicicleta y por parajes hasta ahora para nosotros desconocidos. En la e...

• Camí antic de Cassà a Santa Coloma

Ruta feta segons el llibre:Els camins històrics de la plana selvatana (la Selva i el Gironès) .Ruta que es feia quan no hi havien les carreteres. També podríem dir Camí de Cassà a Franciac i de Franciac a Santa Coloma d...

Photo ofCassà de la Selva, Caldes, Llagostera, Cassà Photo ofCassà de la Selva, Caldes, Llagostera, Cassà Photo ofCassà de la Selva, Caldes, Llagostera, Cassà

Bicicletada efectuada dins el Cicle de les Bicicletades dels Dimarts amb el següent recorregut: Antiga Estació de Cassà de la Selva, Camí de l’Esclet, Serinyà, Camins del pla de l’Esclet, Mas Oller, Camí d’enllaç, Camí A...

Super detallat tot el recorregut