278. Cassà - Romanyà - Bambú - Pla d'en Llac - Cassà

Photo of278. Cassà - Romanyà - Bambú - Pla d'en Llac - Cassà Photo of278. Cassà - Romanyà - Bambú - Pla d'en Llac - Cassà Photo of278. Cassà - Romanyà - Bambú - Pla d'en Llac - Cassà

December 27, 2020
December 2020

near Cassà de la Selva, Catalunya (España)

Avui una ruta baixada del company i bon amic Josep Torrentó. Un mestre dels camins i corriols de les Gavarres!!! Ell, amb altres companys del BdG la varen fer la setmana passada. Gràcies Josep.
Començo explicant que 12h abans de sortir l'anava a fer sol, però per sort (molta sort!!!) finalment s'hi han sumat n'Albert X, en Quim F i en Vidal. Hem xalat moltíssim!!! Quina ruta tant maca i plena de corriols enmig de bosc!!! Ens ha encantat molt a tots. A més, com ens passa sempre, a l'anar ben acompanyats ens ho passem pipa!!! 😀👍🚵
Hem sortit vorejant la Varneda per un corriol que jo mai havia fet i que ens ha dut fins la resclosa, d'aquí cap a Can Abras i un cop passat ja hem tornat a agafar un corriol que en aquest cas, tot passant per davant de Can Ribot i per corriols preciosos, ens a dut fins "La Cabra Penjada". D'aquí i per corriols que jo no coneixia, hem passat per davant de Can Morató (zona Panedes) fins a trobar la ctra de Romanyà. L'hem seguit seguit fins a la zona de l'aparcament de la Via Ferrata del Salt del Llop. De nou per corriols que no he fet abans hem pujat fins a Romanyà. Part més alta de l'anada d'aquesta ruta. Ara avall fins a creuar la ctra de Calonge a Romanyà. Mare meva quin disfrutar de baixada!!! Són 5 kms en els que es fa un D- 250 mts!!! 😜😜🚵🚵
Un cop creuada la ctra, hem agafat un corriol (via verda senyalitzada) que passant per la part de baix de l'urbanització Vall Repòs arribem a la zona dels bambús. Aquí parada de rigor, i un mini mos (no arriba ni a ser una mossegada... 😭😭) i comencem la tornada. Per cert, el primer tram NO apte per a aficionats inicials!!! La mare que me va par...!!! Quina pendent!!! Ostresssssss noi!!!! La veritat és que no coneguent el camí m'ha sorprès la pujada!!! 😅😅😅 Això sí, un cop a dalt al Pla d'en Llac, tot avall cap a Cassà pel corriol que ens duu fins a la Casa Nova. Cal dir que aquest tram de baixada si es fa amb certa velocitat (sempre amb precaució...) és una MOLT bona compensació per l'esforç fet abans!!!! 😜😜😜
En arribar al Mas Cubell hem coincidit amb els companys de BdG.
Tot fantàstic!!! Una ruta espectacular!!!
PD: Ruta no apte per a bikers novells i/o poc preparats...

• Photo of Narcisgp8
    Narcisgp8 Dec 10, 2023

Molt bona ruta per la zona de Cassà i Romanyà. De bon fer, de bon seguir i per disfrutar de l’entorn.
    Particularment hi he afegit la “visita” al suro del mas Anglada al km 28.
    Comento que en el tram entre els kms 17 i 18, hi ha algun tram poc marcat i que hem d’atravessar uns camps, res a veure amb la bona informació teva, sinó que amb el temps algunes zones s’han embardissat o s’han ampliat conreus.