The Best Hiking Trails in Maials, Catalonia (Spain)

Photo of 131024 100 Cims (E). SEGRIÀ . Tomb per la ' Punta del Montmeneu ' Photo of Ascensió a la Punta de Montmaneu Photo of Montmeneu (100 cims)
    Photo of131024 100 Cims (E). SEGRIÀ . Tomb per la ' Punta del Montmeneu ' Photo of131024 100 Cims (E). SEGRIÀ . Tomb per la ' Punta del Montmeneu ' Photo of131024 100 Cims (E). SEGRIÀ . Tomb per la ' Punta del Montmeneu '

Anem per la C-45 de Maials cap a Seròs. A l’altura del Km 6,5 anem a l’esquerra agafant una pista asfaltada amb el rètol de Mineria del baix Segre, SA. Travessem una pista que ve de Maials i du a Escarp i seguim recta. A...

La ruta en sí es facileta menos la ascensión al Motmeneu: tiene su cosa, ya que está todo deshecho por las motos que sub...
    steffcomin.mov
    Ruta fácil, molt recomenable
    alexdsummit
    Descripció perfecta ( com sempre ) i un altre 💯 cim a la butxaca
    catalan67
  • Ascensió a la Punta de Montmaneu

Un cop més ens enfilem a aquest emblemàtic cim del Segrià, inclòs en la llista dels cent cims i cim comarcal, encara que sembla que hi ha discussions amb si el proper Puntal dels Escambrons és més alt. Per la seva forma ...

Bona ruta. Salut i cames.
    ricardsbd68
  • Montmeneu (100 cims)

Anem pel GR per pista ampla, poc despres del refugi dels caçadors decidim deixar el GR per agafar la trialera que ens tornarà a camí, però si es vol es pot continuar el GR que segueix en una suau pujada. Ara un sender s'...

Ruta comarcal con buenas vistas
    jmj20
    He fet el track ruta amb mínimes variacions. Gràcies per compartir. Ah! millor no fer-la a l'estiu .....
    GERCA

Photo ofPunta de Momtmeneu i necròpolis de Pedrós Photo ofPunta de Momtmeneu i necròpolis de Pedrós Photo ofPunta de Momtmeneu i necròpolis de Pedrós

Para ascender a la Punta de Montmeneu, me dirijo a la población de Seros, tomo la carretera C-45, desviándome por una pista asfaltada, que sale por la derecha en el punto kilométrico 6,5, recorro unos 3 km y aparco el ve...

• Montmeneu

Moltes gràcies per penjar aquesta excursió. Ahir la vam fer amb la Carme i el track ens va servir molt. Suposem que amb ...
    quim camprubí
    Hola. Hem fet la teva ruta per fer aquest 100 cim llunyà. Bonica circular matinal. El tram final per arribar al cim té u...
    Paco (100 cims)
    Una mica apartat , però molt recomenable...
    TARRAGONINA
    Photo ofMaials - La Mina - La vall dels Horts Photo ofMaials - La Mina - La vall dels Horts Photo ofMaials - La Mina - La vall dels Horts

Durada de la ruta 1h35m. Ruta senzilla, una passejada per anar a veure la Mina, un antic rentador dels que hi havia al poble. Primer passem per Sant Sebastià, una ermita petita i bonica que tenim al poble de Maials. Està...

Una ruta interessant pels voltants de Maials. Llastima que la vegetació ha crescut i el canal i la mina costen de recone...
    viloc98
  • Maials

Durada de la ruta: 1h42. Temps en moviment: 1h23m. Caminada senzilla i suau, per alguns dels llocs bonics del poble. Primer anem a Sant Sebastià, un lloc emblemàtic de Maials. Tornem al nucli i sortim del poble pel carre...

• Punta de Montmaneu 💯cims

Camí de les Mines. Aquesta carretera de terra condueix a les explotacions de carbó a cel obert situades al marge esquerre de l'Ebre i que formen part del conjunt carbonífer de Mequinensa. S'agafa la desviació cap a Sant ...

Molt bona ruta. Una mica dificultosa la drecera per arribar al cim, la resta molt bé
    natale21
  • Maials - Pont de Nofre - La Mina

Durada de la ruta: 2h08m. Temps en moviment: 1h41m. Sortim de la plaça i agafem el camí de Sant Sebastià, cap a les Vinyes i creuem la carretera per sota i pel camí amunt, anem a buscar el corriol que va al Molí. Fem un ...

Photo ofMaials - Alzina Centenària - Mas de Bessó Photo ofMaials - Alzina Centenària - Mas de Bessó Photo ofMaials - Alzina Centenària - Mas de Bessó

Durada de la ruta: 1h20m. Temps en moviment: 1h. Passejada pel terme municipal de Maials. Deixem el cotxe a la vora de la carretera i comencem a caminar, ara ja es comencen a veure's els ametllons als ametllers. Han pass...

• Maials - Vall dels Aubacs

Durada de la ruta: 1h49m. Temps en moviment: 1h20m. Sortida curteta i fàcil, anirem fins als Aubacs. Sortim per darrere de Sant Sebastià i camí les Llacunes. Aviat trenquem, perquè volem anar a la carretera de Flix. Vole...

• Maials - Passejada

Durada de la ruta: 1h47m. Temps en moviment: 1h29m. Caminada molt senzilla i planera, tot això, vol dir fàcil. Tot són camins bons, passem un petit tram per dins d'una finca, però no passa res. Una part important, anem v...

• Maials - Volta pel terme

Durada de la ruta: 2h. Temps en moviment 1h50m. Caminada, que la primera part és típica, com és, anar a la mina i els seus voltants, i després pujar al dipòsit, on hi ha la torre de guaita i les antenes. La segona part é...

• Maials - Aubacs - La Mina

Durada de la ruta 1h35m. Sortida en la qual hem aprofitat que mentres fèiem una mica de cames, hem anat a veure les destrosses que el temporal de neu ha fet a les oliveres, i he de dir que hi ha força rames trencades. Bé...

Photo ofMaials - Alzina centenària - Carrasca Gabrialet Photo ofMaials - Alzina centenària - Carrasca Gabrialet Photo ofMaials - Alzina centenària - Carrasca Gabrialet

Durada de la ruta 1h15m. Sortida plàcida per fer una mica de cames. Anem a veure l'Alzina centenària o la Carrasca Gabrialet de tota la vida. Està espectacular, sembla un gran paraigües, immensa. També hem vist algunes v...

• MONTMANEU

Matinal pels tossals de Montmaneu, pujant a la Punta de Montmaneu. Deixem els cotxes prop de la Bassa del Pedrós, al camí de les mines, i anem cap al Refugi dels caçadors pel GR 65-5, que seguim fins als peus de Montman...

Bona ruta
    Els rodamons
    Photo ofBassa del Pedrós - Refugi dels caçadors Photo ofBassa del Pedrós - Refugi dels caçadors Photo ofBassa del Pedrós - Refugi dels caçadors

Durada de la ruta: 1h39m. Temps en moviment. 1h22m. Sortida pels voltants de Montmeneu, no hi pujarem, però voltarem per alguns dels corriols. Sortim de la bassa del Pedrós i pugem una mica pel dret, entrem en un camp de...

• Plana del Canyís - Vall Major

Durada de la ruta: 1h15m. Temps en moviment. 1h05m. Passejada curta i plana o amb poc desnivell. Comencem a la Plana del Canyís, al costat de la carretera, abans de la costa Paquelo i anem a buscar la Vall Major. Bàsicam...

• Maials - Les Llacunes

Durada de la ruta 1h. Ruta curteta, bàsicament, hem anat a veure com han quedat les oliveres després del temporal de neu del Filomena. La veritat és que no hem pensava trobar tantes rames trencades. En fi, és lo que hi h...

Photo ofMaials - Baixadors - La Carrasca Gabrialet Photo ofMaials - Baixadors - La Carrasca Gabrialet Photo ofMaials - Baixadors - La Carrasca Gabrialet

Durada de la ruta 1h40m. Sortida sense cap complicació. Anem a voltar pels camps d'oliveres, per veure com han quedat, després del temporal de neu. La veritat és que hi ha moltes rames trencades, es tindrà que fer una mi...