eBike

The Best eBike Trails in Quart d'Onyar, Catalonia (Spain)

Photo of Girona Quart, Sant Cristòfol del Bosc i ruta del aigua de Can Vilallonga. Photo of Quart d'Onyar, Llambilles, St. Cebrià de Lladó (els metges), Cassà de la Selva, Llambilles, Quart. Photo of Quart - Cami del Celré - Puig Castellar - Quart
    Photo ofQuart - Cami del Celré - Puig Castellar - Quart Photo ofQuart - Cami del Celré - Puig Castellar - Quart Photo ofQuart - Cami del Celré - Puig Castellar - Quart

Sortim cap a el Puig de les Bruixes Despres prenem , El cami del Celré Passem per el Moli den Rigau Prats de Can Rigau Continuem a Castellar de la Selva A-nem ara cap a el Coll del Pou Cruilla de camins Som a...

Photo ofQuart d'Onyar a els metges per Montnegre Photo ofQuart d'Onyar a els metges per Montnegre Photo ofQuart d'Onyar a els metges per Montnegre

Una ruta molt bonica la començem a Quart d'Onyar i pujarem fins a Montnegre aqui baixarem per carretera per agafar unes pistes molt boniques que ens portaran al KM 14 de la Cerretera La Bisbal a Cassa, pujada continuada ...

• Riera Boscanal i Plana Matera

Amb: David, Manel, Martí, Simón, Lluis P., Enric, Pep i Jordi. -pista Quart-Xais-Vinyoles-St.Mateu-baixada llarga i pujada fins prop Montigalar-corriol riera-Can -pista-corriol- Can Mascort- Biocentury.

• Cami Noguer+Calavera

Sortida per la Muntanya de Sant Grau, pujarem desde Sta Afra per el cami superior del Cami Ral del Llemana no es molt tecnic i de bon pujar, despres anirem agafar el cami de La calavera, en arribar a la pista baixarem pe...

Aquesta es una bonica ruta que sortint de Quart ens portara a Montnegre, baixem per asfalt fins el trencant del Puig del Suro Robat per anar a baixar direcció a La Bisbal trobarem alguns masos arreglats con Can Folia de ...

• Quart d'Onyar

Des-hivernant, provant e-bike gravel, no és una moto, però si com si algú t'empentés a les pujades, molt bones sensacions per fer km!

1946f

Una bonica ruta per fer al mati, farem els camins mes rellevants de Quart per despres pujar per camins al Puig dels Cristians a la carretera de Cassa a La bisbal, baixarem per un cami pista fins retornar a Llambilles per...