Photo ofQuart d'Onyar, Llambilles, St. Cebrià de Lladó (els metges), Cassà de la Selva, Llambilles, Quart. Photo ofQuart d'Onyar, Llambilles, St. Cebrià de Lladó (els metges), Cassà de la Selva, Llambilles, Quart. Photo ofQuart d'Onyar, Llambilles, St. Cebrià de Lladó (els metges), Cassà de la Selva, Llambilles, Quart.

May 17, 2023
May 2023

near Quart d'Onyar, Catalunya (España)

Surto de Quart d'Onyar on vaig a buscar la ruta del carrilet que segueixo fins a Llambilles. En la última rotonda deixo el carrilet i tiro per un bon camí asfaltat entre masos fins un desviament a dreta on prenc un corriol que es fa estret i costerut, a la vora de la riera, fins la font de St Cristòfol que en algun tram he de baixar de la bici. Arribo a camins millors i planejant per zona de masos i conreus molt bonica.
Es va seguint el camí, entre bosc i conreus i en pujada sostinguda, travessant cruilles amb molt bons camins de sauló. S'arriba a la cruilla on tombo a esquerra, en bona baixada fins a els Metges i l'esglesia de Sant Cebrià de Lladó. En el mas adjunt es dediquen al ramat de xais i restaurant de divendres a dilluns. Des d'aquí es veuen les illes Medes.
Refaig el camí en bona pujada fins al mas Sitges on neix el riu Daró i on surt el camí fins al Puig d'Arques a ma esquerra, però que deixo per seguir, ara ja en baixada i mes o menys bons camins i trams ombrejats i força bonics, fins a Cassà de la Selva on enfilo el carrilet i que ja no deixo fins a tornar a Quart.

PictographTree Altitude 427 ft

PictographTree Altitude 978 ft

Alcina Surera. Pal indicacions

Els Metges, St. Cebrià de Lladó.

PictographRiver Altitude 499 ft

Cami i resclosa de la riera de Vilallonga.