eBike

The Best eBike Trails in Oix, Catalonia (Spain)

Photo of Vall d'Hortmoier, Beget, Salarça, Coll de la Creueta, Resclusanys, pera des de Oix. 2023-09-07 Photo of Oix Santa Bàrbara de Prunera Photo of De Oix a Beget i tornar (circular a Oix)
  • Oix Santa Bàrbara de Prunera

Feta el 18/08/23 amb bon sol I força calor. Ruta moderada perquè el primer tram per visitar el pont d'Oix es un corriol dolent i mal conservat i la continuació fins a la pista que puja a Santa Bàrbara passa per vàries...

Photo ofDe Oix a Beget i tornar (circular a Oix) Photo ofDe Oix a Beget i tornar (circular a Oix) Photo ofDe Oix a Beget i tornar (circular a Oix)

D’Oix a Beget i tornar (circular a Oix) Sortim de l'aparcament de l'entrada d'Oix, agafem la carretera d'Oix a Beget, però la deixem de seguida trencat cap a la dreta, seguint el cami de Sant Miquel d'Hortmoier, (passem...

• Oix-Beget i tornar

L'alta Garrotxa sempre és un referent per la Btt, sigui per el excepcional entorn o pels corriols sorprenents.... En aquesta sortida hem tingut de tot una mica, hem passat de corriols radicals a carretera asfaltada i a ...

• MONT MAJOR-MONT PETIT

Sortim d´oix i agafem el cami de Toralles que ens porta a cal Quic , aqui agafarem corriol (passarem per les Gorgues d´en Batlle ) continuem a les Planes del Seguer ,trobem pista que ens dura al Mas, el Seguer de Per...

• Oix - Puig de Bestracá - Oix

Sortim del parking Passem per dintre d´oix Per agafar , el cami marcat , D´Oix a Beget amb marques grogues D´itineraria , cami de bon fer Dessemboquem , a la carretera GIV-5221 La travessem , i continuem el ca...

• TALLO -PUIG D´OU - OIX

Sortim d´oix i prenem de pujada u-na pista que comunica amb la pista asfaltda , la prenem cap a l´esquerra i ens porta al Coll del Salomó, agafem pista i trobem el Coll Sagordi , continuem per pista qué ens portara a...

Photo ofOix-vall d'Hortmoier-Beget-Salarça-coll de Pera-Oix Photo ofOix-vall d'Hortmoier-Beget-Salarça-coll de Pera-Oix Photo ofOix-vall d'Hortmoier-Beget-Salarça-coll de Pera-Oix

Ruta circular des de Església de Sant Llorenç d'Oix passant per: - Can Pei (1.3 km) - Pont Del Xiu (2.6 km) - Pas dels Lliberals (3.9 km) - Els roures del rei (6.3 Km) - Ermita de Sant Miquel d'Hortmoier (6.6 km) - Coll ...

Pujada a la Ermita de Santa Barbara de Pruneres , som a dalt fem panoramica. i d´aqui baixem als camps de la Sala, continuem per corriol que desemboca al Pla d´en Pei, encreuament de camins , nos cap a la dreta per ...

• Oix-Hortmoier-Bestreca-Oix

Ruta circular des de Oix passant per: - Castell d'Oix (0.6 km) - Can Pei (1.5 km) - Pont Del Xiu (2.7 km) - Pont de Cal Xicot (3.4 km) - Pas dels Lliberals (4.0 km) - Roures del Rei (6.0 km) - Ermita de Sant Mique...

• 16-6-2022 Oix

Ruta Dificil, Oix, St Miquel de Hormoiner, El Riberal, Beget, Castell de rocabruna, Mollo, Camprodon, Riera d'Oix, Oix