Oix- La Rabassa-Pont d'en Quelet-Plans del Tallo- Seguer de Pera

April 29, 2018
April 2018

near Oix, Catalunya (España)

Sortim d'Oix i enfilem la pujada al Pairé, 2 km. fins a trobar la carretera d'Oix a Beget, que no desdeixen enlloc. Continuem per la casa del Pairé, continuem cap a coll de Bestrecà i pels erms de Bestracà fins la collada de Rabassa.
Comencem a baixar primer per pista, fins a can Jepet, i a partir d'aqui per un corriol d'aquells que recordes durant molt temps. Fem parada a la riera d'Oix per esmorzar, i continuem ara per pista i carretera fins a la casa del Cordonet. Deixem la carretera asfaltada i ens enfilem cap el Mon de Llor. a mig camí ens trovem a un sr. que diu ser el propietari i que no podem passar per aquesta psta que es de desenboscar, parlant la gent s'enten i continuem endavant.
Arribem a la Lleixa del Solet, sota el Mon del Llor, s'ha cabat el patir per avui, comença la baixada cap a Coll Sagordí i el Seguer de Pera, continuem fins a trobar la riera d'Oix i continuem per la pista de Toralles a Oix, passant pel Forn i Costejà, acabant la sortida a Oix.