eBike

The Best eBike Trails in Montagut, Catalonia (Spain)

Photo of Montagut-Sadernes-Cami dels valencians Photo of 2023-06-16 073352--montagut-el torn pruant montagut Photo of Ruta de 7 esglésies de l'Alta Garrotxa
    Photo ofMontagut-Sadernes-Cami dels valencians Photo ofMontagut-Sadernes-Cami dels valencians Photo ofMontagut-Sadernes-Cami dels valencians

Sortida endurera per l'Alta Garrotxa. La pujada és tranquil·la, ja que es fa per algun corriol i per pista amb algun tram asfaltat. Hem volgut evitar asfalt agafa'n un corriol de pujada, es pot apreciar en el mapa que é...

Photo of2023-06-16 073352--montagut-el torn pruant montagut Photo of2023-06-16 073352--montagut-el torn pruant montagut Photo of2023-06-16 073352--montagut-el torn pruant montagut

Sortim de Montagut cap a Sant Jaume pugem la pista asfaltada fins al Coll de Can Jou,seguim pa pista de baixada direcció Besalú un cop passat el trencant de Campolier uns metres mes endavant ens desviem a la dreta per pi...

Photo ofRuta de 7 esglésies de l'Alta Garrotxa Photo ofRuta de 7 esglésies de l'Alta Garrotxa Photo ofRuta de 7 esglésies de l'Alta Garrotxa

Ruta circular des de Església de Sant Pere de Montagut passant per: - Pont de Llierca (2.6 km) - Ermita de Sant Grau d'Entreperes (10.9 km) - Font de la Teula (12.6 km) - Coll de Faja (14.5 km) - Cova de Polí (16.1 ...

• Montagut - El Cos - Montagut

Sortim de Montagut i enfilem cap a l´ermita de la Mare de Déu del Cós Començem per cami-sender I sortim a pista asfaltada La seguim un tram i Tornem a cami-sender Sortim a pista asfaltada i d´aqui acabem de...

El Cos i torre Canadell. Fins al Cos cap problema, però llavors trams de pujada complicats (a l'hivern) . I el tram final vora el riu Fluvià penja d'un fil, hi ha unes esllevissades que si no hi posen remei deixarà de c...

Photo ofMontagut-Sant Cosme-Sant Juliá-Montagut Photo ofMontagut-Sant Cosme-Sant Juliá-Montagut Photo ofMontagut-Sant Cosme-Sant Juliá-Montagut

Sortida de Montagut passant per la Cinglera de Castellfollit,continuem fins a Sant Cosme,i ja comencem la pujada a Sant Julià passant per pistes i corriols amb algun punt tenim que baixar de la bici .La baixada la fem pe...

Photo ofMontagut- Toralles- Sant Miquel de Pera Photo ofMontagut- Toralles- Sant Miquel de Pera Photo ofMontagut- Toralles- Sant Miquel de Pera

Ruta per el municipi,sortida de Montagut i seguim la pista que puja al Cos, a mitja pista ens desviem a la dreta que ens porta a la carreta de Can Banal i la seguim a la esquerra fins a trobar la carretera d'Oix,continue...

• MONTAGUT

RUTA que pasa per dues torres la primera part es per pistes combinades amb portland, la segona un corriol que es converteix en pista ens porta fins la segona torre despres baixada cap a castellfullit vora fluvia i carril...

Photo ofmontagut-talaixà-oix-el cos-montagut Photo ofmontagut-talaixà-oix-el cos-montagut Photo ofmontagut-talaixà-oix-el cos-montagut

Sortida de Montagut direcció Sadernes fins a la casa de la Quera per pista,a partir de aquí continuem pujant per corriol que en algun lloc tenim que baixar de la bici fins a Talaixà. Aquí fem un mossec i continuem per co...

Photo of-montagut-creu-de-principi-montagut Photo of-montagut-creu-de-principi-montagut Photo of-montagut-creu-de-principi-montagut

Sortida de Montagut després de las pluges ,amb uns rius uns salts d'aigua espectaculars.Sortim de Montagut direcció Sadernes , Can Gusti de Riu,Coll de Riu,Coll de Bassegoda, Coll de Principi i baixem cap a Creu de Princ...