montagut-oix-pera-bestracà-les feixanes-ormoier-oix-montagut

Photo ofmontagut-oix-pera-bestracà-les feixanes-ormoier-oix-montagut Photo ofmontagut-oix-pera-bestracà-les feixanes-ormoier-oix-montagut Photo ofmontagut-oix-pera-bestracà-les feixanes-ormoier-oix-montagut

November 14, 2021
November 2021

near Montagut, Catalunya (España)

Sortida de Montagut per Carretera fins al Coll de Camporiol es desviem a la dreta de baixada per corriol fins a Oix, a la entrada del poble ens desviem a l'esquerra fins a trobar la carretera vella de Pera aquí trobem algun tros moll dolent que ens fa baixar de la bici,continuem fins a trobar la carretera que en portaria a Beget, la seguim un tros i es desviem a la dreta per camí fins a sota Sant Andreu de Bestracà, aquí seguim un corriol a l'esquerra per corriol( algun trosset a peu) fins arribar al pla de La Campassa , a partir d'ara ja es pot fer tot al cim de la bici,passant per la casa de les Feixanes,Coll Joell,Ormoier i Oix a partir d'aquí enfilem la carretera fins a Montagut