eBike

The Best eBike Trails in Llançà, Catalonia (Spain)

Photo of COSTA BRAVA -BTT-16- Llança-Port de la Selva-Llança-Cap Ras-Platja del Garbet-Puig d’Esquers-Llança Photo of Llançà, Puig d'Esquers i 4 ermites. Photo of Llançà
    Photo ofLlançà, Puig d'Esquers i 4 ermites. Photo ofLlançà, Puig d'Esquers i 4 ermites. Photo ofLlançà, Puig d'Esquers i 4 ermites.

Feta el 18/02/22 amb bon sol i força calor. Espectacular volta pel Parc de les Alberes visitant 4 ermites i arribant al cim del Puig d'Esquers amb una vista de 360° impressionant si hi ha bona visibilitat. Tot per ...

Recomanable
    jpatic

• PUIG D ESQUERS DES DE LLANÇA

Pujada força clàssica a Puig d Esquers passant per el Tarrer , coll de Portes , Mas Patiràs i puig d Esquers . La baixada direcció a Mas Guanter i girar direcció altre cop a Coll de portes.

• COLL DEL PERER-LLANÇA

2018f

Pujada al Coll del Perer ( es pot fer molt be) parlem de e-bike. i continuem de pujada a Sant Pere de Rodes despres del coll del Perer , un petit tram apretant. Baixada de tornada per corriol molt atapait .

Ruta circular des de Llançà passant per: - Coll de les Portes (4.5 km) - Ermita de Sant Silvestre (6.9 km) - Coll de la Serra (10.3 km) - Castell de Vilamaniscle (11.8 km) - Menhir del Mas Roquer (14.4 km) - Monestir de ...