Llança-Sant Silvestre-St Pere de Rodes-Port de la Selva

Photo ofLlança-Sant Silvestre-St Pere de Rodes-Port de la Selva Photo ofLlança-Sant Silvestre-St Pere de Rodes-Port de la Selva Photo ofLlança-Sant Silvestre-St Pere de Rodes-Port de la Selva

August 23, 2020
August 2020

near Llançà, Catalunya (España)

Sortida des de Llança, en plena canícula d'agost, però la tramontaneta persistent suavitzava la temperatura ambient.

El primer bucle per la banda nord de la carretera, és una pista que serveix com a escalfament fins a tornar a creuar l'asfalt i encarar la pujada al monestir. Aquesta última es fa majoritàriament per camí estret que incorpora un parell de trams de pedres i roques que una ebike no té dificultat.

Arribats al monestir sorprèn com vivien els monjos, envoltats de les millors vistes sobre la baia de Llança i Port de la Selva!!. Però nosaltres, acostumats a estar sols per la muntanya procurem marxar ràpid de la multitud que es concentra en aquest punt. Ho fem per un tram d'asfalt, fins a trobar l'antic i únic corriol per on pujaven els monjos al monestir. Aquest corriol és bastant criminal: graons, trams de forta pendent, pedres relliscoses, i un parell d'agulles de 180º impossibles.... afegint que el cansament també crea mes dificultat, però és el gran moment de pilotatge de tota la ruta!!

L'altre gran moment va ser el delitable arròs negre que ens esperava a Port!! i despres del distès àpat, res millor que tornar relaxats a Llança pel camí de ronda: És meravellós!!

Classificació de la ruta puntuant cada apartat de l'1 al 6:

Dificultat Física: 3,8
Dificultat Tècnica: 5,5 (El corriol de la Vall de Sta Creu)
Lúdica: 5
Paisatges: 5,4

Ermita De Sant Silvestre (Church, Place Of Worship)

Ermita De Sant Silvestre (Church, Place Of Worship) Llançà, Girona, ESP

La Vall De Santa Creu

Monestir De Sant Pere De Rodes

Monestir De Sant Pere De Rodes (Church, Place Of Worship) El Port De La Selva, Girona, ESP

Santa Helena

Santa Helena (Church, Place Of Worship) El Port De La Selva, Girona, ESP

Valleta

Sant Silvestre

[Bridleway]

• Photo of Moises alvarez casabayo
    Moises alvarez casabayo Aug 20, 2022

La baixada de la vall de la santa creu no es gens ciclable i molt perillosa i la gent puja caminant realmente una locura