eBike

The Best eBike Trails in els Hostalets d'en Bas, Catalonia (Spain)

Photo of Hostalets d'en Bas - Falgars - Hostalets d'en Bas Photo of Falgars, Tavertet, Pruit des de Hostalets d'en Bas Photo of Els Hostalets d'en Bas - Sant Privat - Freixeneda - Coll de Ciuret - Coll de Collfred - Les Preses - Sant Esteve - Hostalets
    Photo ofHostalets d'en Bas - Falgars - Hostalets d'en Bas Photo ofHostalets d'en Bas - Falgars - Hostalets d'en Bas Photo ofHostalets d'en Bas - Falgars - Hostalets d'en Bas

Comencem des d’Hostalets, aparquem al Carrer De Josep Olivet. Iniciem la ruta cap a l’esquerra, pel carrer de Vic, fem 800 metres i anem a la dreta cap a la finca la Coromina. És una pujada constant durant 5 quilòmetres ...

Nomes vaig fer mitja ruta. I la vaig modificar a la meva manera per anar al Far.
    Vicenç Arques

Photo ofHostalets, ruta per la Fageda i volcà Croscat Photo ofHostalets, ruta per la Fageda i volcà Croscat Photo ofHostalets, ruta per la Fageda i volcà Croscat

Ruta senzilla, però molt maca, per la Vall d'en Bas, la Fageda d'en Jordà i al voltant del volcà Croscat, amb pujada a les ermites de Sant Miquel i Sant Martí del Corb. La ruta es fa en un 60% per camins de terra i un 40...

Photo ofHostalets D'en Bas-Rupit-La Salut i tornar Photo ofHostalets D'en Bas-Rupit-La Salut i tornar Photo ofHostalets D'en Bas-Rupit-La Salut i tornar

7 dies més tard un altre cop a La Salut.... per una ruta diferent, passa'n per Rupit i baixa'n per uns corriols mes endurers que la baixada de l'última setmana, La baixada no és ni fàcil ni molt difícil, el paratge tamb...

• Btt per Hostalets d' en Bas

Ruta amb btt sortint des d'Hostalets d'en Bas. Pugem per un sender fins al Coll de Condreu i abans de creuar-lo baixem per una pista a l'esquerra per anar a empalmar fins a la cruïlla de la Salut i arribar per un sender ...