Salt-Girona-Santurari Mare de Déu dels Àngels

Photo ofSalt-Girona-Santurari Mare de Déu dels Àngels Photo ofSalt-Girona-Santurari Mare de Déu dels Àngels Photo ofSalt-Girona-Santurari Mare de Déu dels Àngels

March 29, 2013

near Salt, Catalunya (España)

Sortim del Parc Monar de Salt, passem pel carrer Major i després pel passeig dels països catalans fins a Girona, on continuem per la mateixa via, però a Girona s'anomena passeig d'Olot. Passem per sota les vies del tren i seguim per Emili Grahit, tirant pel parc tecnològic, un cop en aquella rotonda, seguim recte, passem per sota la N-II, passant pel costat de la Bicentury i començem a pujar, no hi ha pèrdua, sempre seguim la carretera.
Aquesta ruta també és pot fer amb una bicicleta btt, però hi ha trams de terra que són impracticables.
Un cop a dalt, ja ens indica el santuari, on hi ha a part de l'esgésia, un restaurant-bar.
Recordem que al Santurari de la Mare de Déu dels Àngels, s'hi han casat per exemple Salvador Dalí i la seva esposa, Gala.

Santuari Mare de Déu dels Àngels

Santuari de la Mare de Déu dels Àngels 17462 Sant Martí Vell Capellans: Mn. Josep M. Garcia Mn. Emili Bohigas Tels. 972 20 16 06 (ext. 303) i 619 72 02 02 En ple paissatge de les Gavarres, els 485 metres d'alçada sobre el nivell del mar permeten contemplar una destacable vista panoràmica. següent Horaris de Missa Festius 12,30 h. Divendres 13 h (hivern) Altres Celebracions Oficis de Setmana Santa Serveis Acolliment Servei de Bar Restaurant obert cada dia. Allotjament: Habitacions dobles i individuals amb bany. Adaptades a persones discapacitades. Sales per fer convencions d'empresa. Informació i reserves: 972 19 02 05 o hostatgeria@marededeudelsangels.com; info@marededeudelsangels.com www.marededeudelsangels.com