The Best Walking Trails in Castelló de Farfanya, Catalonia (Spain)

Photo of TOSSAL DE MORMUR 326 m , 100 CIMS . BALAGUER 2022 Photo of Tossal de Mormur (100 Cim de la FECC) Serra Llarga - Secans de la Noguera * Photo of Tossal de Mormur
    Photo ofTOSSAL DE MORMUR 326 m , 100 CIMS . BALAGUER 2022 Photo ofTOSSAL DE MORMUR 326 m , 100 CIMS . BALAGUER 2022 Photo ofTOSSAL DE MORMUR 326 m , 100 CIMS . BALAGUER 2022

BALAGRUER - C-26 . CASTELLO DE FARFANYA , Atravesa el poble a la sortida bascula camions esquerra , passar primera carretera esquerra asfaltada , mes endevan pista terra ( 7km de pista ) , nen tiran recte pista cemtral p...

Un sube y baja en toda regla para sumar un 100 Cim, saludos Xavier
    elebben
    Photo ofTossal de Mormur (100 Cim de la FECC) Serra Llarga - Secans de la Noguera * Photo ofTossal de Mormur (100 Cim de la FECC) Serra Llarga - Secans de la Noguera * Photo ofTossal de Mormur (100 Cim de la FECC) Serra Llarga - Secans de la Noguera *

Pujant per la c-13 arribem a Balaguer, no entrem al poble, abans agafem la C-26 i al km 22,5 trobem una rotonda, sortim i anem cap a l’Oest (Esquerra) per una pista, la seguim 1,8 quilòmetres i la deixem per entra un cen...

• Tossal de Mormur

Deixem el cotxe al final d'un cami que s'endinsa en un sembrat i esta just al davant del Tossal. Travessem el sembrat amb cura de no fer malbé les plantes i enfilem fins el Tossal, on hi ha un punt geodèsic. Baixem desfe...

• Tossal de Mormur

Més informació a "Veure més" i a https://reptesmuntanyencs.cat/tossal-de-mormur/ Más información en https://reptesmuntanyencs.cat/tossal-de-mormur-2/ TEXT EN CATALÀ Em trobo en aquesta ocasió amb una d’aquelles munt...

• Tossal de Mormur, 100 Cims

• SECANET

Secanet, camp a través fins al turó amb vistes al Montroig.