The Best Trail Running Trails in Vilafranca del Penedès, Catalonia (Spain)

Photo of 📍Vilafranca del Penedès, Catalonia, Spain! 🇪🇸 Photo of PENEDÈS. Vilafranca - Els Pujols Photo of PENEDÈS. Vilafranca del Penedès - Olèrdola (per la Serreta i Moja)

Wikiloc is a place to discover and share the best outdoor trails for hiking, cycling and many other activities

• PENEDÈS. Vilafranca - Els Pujols

Vilafranca del Penedès (Balcó de les Clotes) - Camí de Vilafranca a les Cabanyes - Camí de la Pelegrina - Camí de la Torreta dels Bous als Pujols (bifurcació a l'esquerra) - Camí de les Segarres - Bosc dels Pujols - Carr...

Una ruta muy dinámica...
    CIEM
  • 2013-04-12, Vilafranca-Torre de les Aigues

Photo of2013-04-12, Vilafranca-Torre de les Aigues Photo of2013-04-12, Vilafranca-Torre de les Aigues Photo of2013-04-12, Vilafranca-Torre de les Aigues

Recorregut circular per Vilafranca del Penedès per l'antic camí de St. Martí de Sarroca cap a la antiga torre de les aigues, pasant per la Basílica de Sta. Maria, l'Auditori, l'Agrícola, Bodegues Torres, Torre de les Aig...

Una ruta más que merece al igual ser valorada, gracias por compartir el trazado.
    Oscar Upegui

• Vilafranca - Moja - Uniland. 17 gener20

Photo ofVilafranca - Moja - Uniland. 17 gener20 Photo ofVilafranca - Moja - Uniland. 17 gener20 Photo ofVilafranca - Moja - Uniland. 17 gener20

Bonica ruta per passejar. Aconsello al 100%. Camí de pista fins a la deixalleria, dp agafo senders i corriols tècnics pel mig del bosc, paissatges molt bonics. Creuem la ctra. de Dalmar, agafem sender que voreja pel cost...

• II Campi qui pugui - Vilafranca

L’objectiu principal de la “Campi qui pugui” és conèixer el territori i cada corredor/caminant podia escollir el millor camí per arribar a quatre punts d’interès natural i cultural de l’entorn de Vilafranca del Penedès, ...

• Pujada al Pic de L'àliga

Vilafranca - La Girada - Moja - Cantera - Pic de l'àliga - Castell d'olèrdola - Deixalleria - La Girada - Vilafranca.

• Mussolada 28/ 05/2014

Vilafranca direcció Monjos paral.lel via de l'AVE, girar direcció Espitlles i cap a la cantera. Creuar per la cantera, un cop a la pista, creuar la cadena i fer la pujada del "Pepino". Tornar per la muntanyeta i a Vilafr...

Ruta per camins i corriols al voltant de Moja, intentant no fer massa asfalt. Perfecte per entrenar curses de muntanya. El desnivell positiu acumulat te un error de 200m ja que al iniciar el gps marca com si estigues a...

• Muntanta de Sant Pau per descobrir

Espectacular sortida que es pot fer a peu o un dia per fer un xic d'exercici. Sortint del balcó de les clotes i passant per sota el camp de futbol de l'espirall i en un passeig entre vinyes ens dirigim en direcció al Ca...

• VILAFRANCA-VILANOVA

Anada des de Vilafranca del Penedès cap a Vilanova passsant per Dalmar i el mas de l'Artís, Arribant a la plaça de les Caserneres i allargant-ho fins a la platja del far.

• Vilafranca del Penedès-Sant Pau entrenament

Uns 11 kilometres d´entreneament..escalfament pujant balcó de les clotes, espirall, avd pellegrina..camins entre vinyes pujadeta suau..continuem fins arribar a la pujada al diposit..dureta..continuem fins el cim...baixem...