The Best Trail Running Trails in Sant Pere Molanta, Catalonia (Spain)

Photo of Cursa Papiol Extrem - any 2024 Photo of St Pere Molanta - Penya del Papiol - Gunyoles - St Pere Molanta Photo of Sant Pere Molanta. La Penya del Papiol
  • Cursa Papiol Extrem - any 2024

Recorregut de la cursa de muntanya Papiol Extrem, edició 2024 Data: diumenge 04-02-2024, a les 10.00h. Lloc: Barri Can Torres - Olèrdola (Alt Penedès) Desnivell positiu: 550m aprox. Alçada màxima: 381m (Penya del Pap...

• Sant Pere Molanta. La Penya del Papiol

Sortim del torrent de Fontallada, a prop de Can Torres per una bona pista. Passem pel Maset de les Pomeres i agafem un corriol que puja fins un turó amb una creu. Fem una petita baixada i arribem a una pista a tocar de C...

• Papiol Extrem per TrailTristes.

Preparant i seguint el track de la cursa de muntanya Papiol Extrem de diumenge 6 de febrer de 2022. Tot s'ha de dir, he acabat, però bastant baldat. Ruta molt interessant, tècnica i amb molt bones vistes, tan a mar com q...

• Pel Papiolet 23-12-2021

Desnivell positiu: 555m (Suunto). Punt més alt: Papiolet, 380m Km: 0,0 - 3,9: pujada al Papiolet i baixada cap a la cantera fins la rotonda. Km: 3,9 - 4,9: NOU tram >> camí asfaltat cap a Viladellops. Km: 4,9 - 5,4: m...