Sant Pere Molanta. De la Serra de Llampa a la serra de les Gunyoles

May 25, 2021
May 2021

near Sant Pere Molanta, Catalunya (España)

Sortim del torrent de Fontallada i resseguim la riera de Sant Marçal. Arribem al maset de les Pomeres, on creuem per un camp seguint un corriol molt tapat per les herbes, però que més endavant és força ben fressat. Comencem a pujar per un corriol, però abans d'arribar al turó, ens desviem a l'esquerra per una pista poc marcada seguint el torrent de les Valls. Voregem Cal Marc i pugem fins un dipòsit d'aigües, per baixar i agafar un tallafocs que ressegueix unes torres elèctriques fins creuar la BV-2415 i seguir, ara, pujant pel tallafocs fins un dipòsit sota el turó de Rocallisa. Pugem per la serra de Caudellops i la serra de la Llampa carenejant per una bona pista, fins que baixem per un corriol força pedregós per arribar torrent de la Bruixa. Comencem a pujar cap els camps de Santa Magdalena i la Creu de Llaners a la serra de les Gunyoles. Seguim la carena una bona estona, fins que abandonem la pista per baixar per un corriol que connecta amb una pista que ens portarà fins la riera de Sant Marçal. Creuem la BV-2415 i entrem per una pista fins al punt d'inici.