The Best Trail Running Trails in Els Cortals, Parròquia d'Encamp (Andorra)

Photo of Encamp - Coll d'Ordino - Santuari Meritxell - Encamp - Andorra (Circular) Photo of Encamp, Coll d'Ordino, Roc del Quer, Baixada Racons, Santuari Meritxell, Camí de Prats a Encamp, Perdines, Encamp Photo of Trail: Travessa Encamp 2022
    Photo ofEncamp, Coll d'Ordino, Roc del Quer, Baixada Racons, Santuari Meritxell, Camí de Prats a Encamp, Perdines, Encamp Photo ofEncamp, Coll d'Ordino, Roc del Quer, Baixada Racons, Santuari Meritxell, Camí de Prats a Encamp, Perdines, Encamp Photo ofEncamp, Coll d'Ordino, Roc del Quer, Baixada Racons, Santuari Meritxell, Camí de Prats a Encamp, Perdines, Encamp

Encamp, Coll d'Ordino, Roc del Quer, Baixada Racons, Santuari Meritxell, Camí de Prats a Encamp, Perdines, Encamp, Aquest cop si que ha quedat complerta, La baixada de Roc del Quer a Racons es força tècnica, Això si, un ...

Pinta molt bé! Ara ja ha marxat la neu servirà de bon entrenament.
    Doublejohn
  • Trail: Travessa Encamp 2022

Trail a Encamp-Andorra Falta el principio de la ruta. La parte que no está es la de Encamp (1270m), hasta el lago Engolaster (1625m), y después de dar la vuelta al lago, coge la carretera de les Pardines hasta la Pard...

• Volta pels Cortals d’Encamp

Circuit rodó, sense dificultat, passant per alguns dels racons més macos de la Vall. Iniciem camí amb direcció a Ensagents, tot i que no arribem al refugi i fem retorn pel bosc de Campeà, baixant fins a la Plena dels Orr...

Photo ofEncamp, Coll d'ordino, Canillo, Prats, Encamp Photo ofEncamp, Coll d'ordino, Canillo, Prats, Encamp Photo ofEncamp, Coll d'ordino, Canillo, Prats, Encamp

Es pot fer amb menys temps i més llarga, el problema ha estat que al costat del Roc de Quer no he trobat el camí que baixa a racons, sense ser, una via ferrata o de rapel, el pròxim dissabte el faré complet. És aquest e...

Photo ofKV Encamp - Bony de les Neres - Coll Ordino - Encamp Photo ofKV Encamp - Bony de les Neres - Coll Ordino - Encamp Photo ofKV Encamp - Bony de les Neres - Coll Ordino - Encamp

Kilometre Vertical en poc menys de 4 km amb trams de mes del 40%. La pujada no te cap tram aeri i la unica dificultat es el fort pendent. S'ha de seguir uns punts grocs durant tota la pujada. La baixada, es va a coll d'O...

• 22-06-17 Pic alt del Griu desde Cortals

- 22-06-17 Sense neu - Cortals d'Encamp, Andorra. - Senderisme amb el meu gos - Sortim des dels Cortals d'Encamp en direcció a la via ferrada Clots de l'Aspra. Continuarem pujant en direcció sud-est, fins que arribem ...