Running

The Best Running Trails in Vilers, Catalonia (Spain)

• Marxa de Madremanya 2013 (llarga)

Running

Marxa que se celebra cada any el darrer diumenge de setembre. Enguany, el recorregut l'han canviat de sentit i es començava creuant la carretera i pujant a Bevià i Vilers. S'ha tornat a creuar la carretera i cap a Pedrin...

• XXXV Marxa de Madremanya 28-09-14

Running

Recorregut de la XXXVa marxa de Madremanya. És el mateix circuit que la de l'any passat sortint de MAdremanya cap a Vilers i creuar la carretera per anar a PEdrinyà i d'aquí a Millars. Baixem fins als Quatre Camins i pug...

• Marxa de Madremanya. 30-09-12

Running

Recorregut que passa pels disseminats de Madremanya: Vilers, Pedrinyà i Bevià. Cap a un quart de vuit arribava a Madremanya quan encara era pràcticament fosc. Ambient fresc i humit just en baixar del cotxe. Darrera m...

• Els Àngels-Sant Miquel-Girona

Running

Descendim des dels Àngels per un corriol que baixa directament des de dalt de tot, on anem descendint fins arribar a baix de tot on estem propers a la font de l'abella (km 3). Seguidament ascendim pel corriol que trobem ...

Photo ofEls Àngels-Rocacorba: Adventure Trail 2015 Photo ofEls Àngels-Rocacorba: Adventure Trail 2015 Photo ofEls Àngels-Rocacorba: Adventure Trail 2015

Sortim des dels Àngels i descendim per un corriol fins arribar a la pista de Celrà. Continuem per un corriol fins arribar a les mines del Nen Jesús i ascendim fins una pista de nou, fins arribar quasi a dalt de Sant Miqu...

• Marxa de Madremanya. 27-09-15

Running

Únic recorregut a causa de les eleccions catalanes que ha fet que els Mossos no poguessin venir a tallar carreteres. De Madremanya hem baixat cap a Planils i hem tornat pel veïnat de Sies i Millàs fins a Madremanya.

• Marxa de Madremanya 2017

Running

Nou recorregut de la marxa de Madremanya. Va tota l'estona pel costat de Vilers, amb molt més corriol i desnivell. 16'5 quilòmetres en 1h57m. Tot a punt per l'Oncotrail.

Ruta circular des de Vilers passant per: - Castell de Púbol (4.5 km) - Església de Sant Martí (6.1 km) - Font d'en Xerot (7.4 km) - Font de Lilou (8.3 km) - Font del Cuní (9.1 km) - Ermita de Sant Sebastià (9.8 km)...

• Marxa de Madremanya 2023

Running

Ruta circular des de Vilers passant per: - Puig D'En Llac - Molí de Can Llach - Balcó de les Bruixes - Montigalar Petit - Montigalar - Coll del Portell - Puig del Suro Robat - Font Picant - Pont de la Font Picant

• Marxa de Madremanya. 25-09-16

Running

Recorregut llarg de la marxa de Madremanya, la mateixa de les darreres edicions. Sortida cap a Bevià, Pedrinyà i Millàs per baixar cap als Quatre Camins. De retorn a Madremanya, passem per Can Vidal.