Els Àngels-Rocacorba: Adventure Trail 2015

Photo ofEls Àngels-Rocacorba: Adventure Trail 2015 Photo ofEls Àngels-Rocacorba: Adventure Trail 2015 Photo ofEls Àngels-Rocacorba: Adventure Trail 2015

6 hours
October 26, 2015
October 2015

near Vilers, Catalunya (España)

Sortim des dels Àngels i descendim per un corriol fins arribar a la pista de Celrà. Continuem per un corriol fins arribar a les mines del Nen Jesús i ascendim fins una pista de nou, fins arribar quasi a dalt de Sant Miquel, on poc abans d'arribar-hi agafem un camí a mà esquerra. Descendim per una pista que ens condueix a creuar el pont de Sarrià de Ter (aquest tram és l'únic d'assfalt que trobem on hem de creuar Girona fins arribar aprop del Tureta). Un cop allà, agafem un corriol que queda a mà esquerra i ascendim per una línia elèctrica per un corriol. Al ser a dalt la línia elèctrica, girem a mà dreta, travessant un bosc. Això ens condueix a una pista de terra molt planera, en la qual hem de recòrrer durant alguns quilòmetres. Finalment, i un cop som a la zona de Canet d'Adri, travessem les gorgues de Canet i continuem per una pista fins que haurem de trencar a l'esquerra al trobar un corriol que travessa una riera. Aquí comencem a ascendir a Rocacorba amb molt de desnivell positiu (800+) on anem seguint la part dreta de cresta sense separar-nos gaire d'ella. Un cop arribats a una casa blanca, continuem ascendint fins arribar definitivament al cim de Rocacorba.