Running

The Best Running Trails in Torroella de Montgrí, Catalonia (Spain)

• Proto Backyard Ultra Montgrí 2024

Running

Ruta circular desde Torroella de Montgrí pasando por: - Coll de les Sorres (1.9 km) - Mas Reguinell (2.4 km) - Barraca del Pastor (2.9 km) - Ermita de Santa Caterina (3.4 km) - Coll de la Creu (4.1 km) - Primera Capella ...

• L'olla del Montgrí

Running

Circular sortint desde Torroella i un cop arribes al coll de Santa Caterina cap a l'esquerre pujes al Pic Rodó i segueixes crestejant fins que arribes al camí que puja a Santa Caterina. La baixada abans del camí en algun...

• Backyard Montgrí 2024 (Proto)

Running

Ruta circular desde Torroella de Montgrí pasando por: - Pedrigolet (1.2 km) - Capella tercera (1.5 km) - Coll de la Creu (1.7 km) - Ermita de Santa Caterina (2.4 km) - Barraca del Pastor (2.9 km) - Mas Reguinell (3...

• cursa d'orientació

Running

Ruta circular desde Torroella de Montgrí pasando por: - Pedrigolet (1.4 km) - Castell de Montgrí (1.7 km) - Coll d'en Garrigàs (2.1 km) - Ermita de Santa Caterina (2.8 km) - Coll del Puig (3.3 km) - Mas Reguinell (...

• Volta Baix Ter

Running

Volta corrents per la plana del Ter i la falda del Montgrí. Sortim de Torroella cap a la plana del Ter, ben envoltats de fruiters i camps de cereals, arriban a la desenvocadura girem direcció a l'Estartit sense entrar-h...

Running

Una ruta corta pero con considerable desnivel que sube desde Torroella de Montgrí hasta el castillo. Luego en dirección este hasta la 2ª montaña del masis para después bajar hasta le eremita de Sta. Catarina. Luego se vu...

Nice track. Difficult for a Dutchman... but was worth it!
    Haverco
  • 14/04/2011 19:08

Running

Un breve circuito ida-vuelta por la zona de huertos, junto al Rio Ter. Oscar me desafía a ver si puedo... son 5 kilometros! venga... vamos