The Best Mountain Bike Trails in Torroella de Montgrí, Catalonia (Spain)

Photo of (BE) Baix Empordá (4) Torroella de Montgrí-L'Estartit-Bellcaire D'Empordá-Ullá Photo of Montgrí BTT 2 Photo of (BE) ERMITAS (05).- 3 Ermitas de la Provincia de Girona - Comarca del Baix Empordá
    Photo of(BE) Baix Empordá (4) Torroella de Montgrí-L'Estartit-Bellcaire D'Empordá-Ullá Photo of(BE) Baix Empordá (4) Torroella de Montgrí-L'Estartit-Bellcaire D'Empordá-Ullá Photo of(BE) Baix Empordá (4) Torroella de Montgrí-L'Estartit-Bellcaire D'Empordá-Ullá

Cuarta ruta de un recorrido por los pueblos del Baix Empordá. Esta comprende a los pueblos de: Torroella de Montgrí – el que en unos años será independiente L’Estartit – Bellcaire D’Empordá – Ullá. En un día con una l...

Crec que es poden obviar les urbanitzacions del peu del Montgrí. Nosaltres hem fet la pujada pel bosc. La ruta és bonica...
    raimonserna
    Ets el millor
    RODRI1951
  • Montgrí BTT 2

Bonica ruta de casi 30km per parc natural del Montgrí. Sortint de torroella, direccioó a les Dunes, puguem per la ruta del vent fins el pou d'en Mustinyà. A partir d'aquí baixem pel còrrec de coma Llobera, un corriol mo...

Ez duzu itzultzailerik
    sondosdies

• L’Empordanet

Ruta fàcil i plana per l’Empordanet. Sortim des de l’Hotel del Molí del Mig a Torroella, direcció Gualta, vorejant el Ter i el Daró. A Gualta girem a la dreta direcció Ullastret. Visitem Ullastret i parem al preciós pobl...

Ruta molt fàcil i molt ben indicada.
    RALL37
    Photo ofTorroella M.-Rocamaura - Ruta del Vent - L'Escala - Albons - Bellcaire - Ullà - Torroella Photo ofTorroella M.-Rocamaura - Ruta del Vent - L'Escala - Albons - Bellcaire - Ullà - Torroella Photo ofTorroella M.-Rocamaura - Ruta del Vent - L'Escala - Albons - Bellcaire - Ullà - Torroella

(CAT) Ruta molt agradable per les vistes des del Rocamaura i la diversitat del terreny doncs es va per camí ample de terra, asfaltat sense tràfic, corriols, camí amb moltes pedres fixes, i trams amb abundant sorra. Su...

Hola. Tot i ser una ruta guapa sobretot per la zona de Torroella a l'Escala, Cal destacar que al agost del 2018 hi ha a ...
    oscar torello
    Photo ofTorroella de Montgrí- El Castell del Montgri Photo ofTorroella de Montgrí- El Castell del Montgri Photo ofTorroella de Montgrí- El Castell del Montgri

Merece la pena subir al Castell de Montgrí, aunque sea imposible hacerlo en bicicleta, es más, con ella solo hemos podido llegar a la Creu de Santa Caterina y el resto lo hemos terminado andando. Subir arriba con la bici...

• (BE).- El Castell de Montgrí

Photo ofCircular Torroella de Montgrí - Puig Segalar - Armentera Photo ofCircular Torroella de Montgrí - Puig Segalar - Armentera Photo ofCircular Torroella de Montgrí - Puig Segalar - Armentera

Bonita ruta totalmente plana ideal para rodar , excepto la subida al Puig Segalar que requiere algun esfuerzo, mas por el canto rodado suelto sobre la pista que por su desnivel, punto geodesico con expectacular vista sob...

Ruta bien marcada para hacer en 2h 15 minutos
    sito ceferino
    Ruta circular he sortit a les 8 hi he fet 3 hores pedalant amb. la bici eléctrica. La pujada del Puig Segalar es empinad...
    Roser Jordán
    Bona ruta
    J.Lluis Domezain
  • Btt volta a mongri

1988f

ruta sense complicacion praticament tota per pista(aixo si,amb força pedra,normal a la zona.hi ha un petit tram duns 300m poc ciclable per las pedras,es resta es pot rodar be).visita a molts llocs emblematics,cami del Te...

Ruta amb unes vistes molt xules pero amb un terreny amb molta pedra 👍🏻
    Josepvalenti
  • Volta al Montgrí

Ruta en btt al voltant del Montgrí. Sortim de l'Espai Ter en direcció al camí de la Gola, pasem per sota el pont del riu Ter i seguim el camí fins a la desembocadura. Quan hi arribem ja haurem fet 7 quilòmetres, envoltat...

• centre btt Baix Empordà - Ruta nº 41

Photo ofcentre btt Baix Empordà - Ruta nº 41 Photo ofcentre btt Baix Empordà - Ruta nº 41 Photo ofcentre btt Baix Empordà - Ruta nº 41

Ruta nº41 del centre btt del Baix Empordà. Sortim del IES Montgrí cap el coll de les sorres. Baixem direcció l'escala i Bellcaire. Posibilitat de baixar per varis corriols paral.lels. Un cop a baix tornem a pujar dire...

Nice tour through the mountains of torroella. Try to find the 1.5 km single track instead of the signposted one once you...
    rogier van der veen
  • Crematorrons 2024 de Torroella de Montgrí

1969f
    Photo ofCrematorrons 2024 de Torroella de Montgrí Photo ofCrematorrons 2024 de Torroella de Montgrí Photo ofCrematorrons 2024 de Torroella de Montgrí

Ruta des de Torroella de Montgrí passant per: - L'Alzinar (7.3 km) - Bassa al Serrat Llarg (8.4 km) - Mirador Roc Ferran (12.4 km) - Forn dels Hereus (18.3 km) - Mas Sec (21.6 km) - Cova de la Serp (23.4 km) - Ermita De ...

Corriols molt divertits i unes vistes espectaculars. No l'he pogut fer tota sencera perque hi havia batuda del senglar.