Running

The Best Running Trails in Bordes d'Envalira, Parròquia de Canillo (Andorra)

Photo of Grau Roig- Estanys dels Pessons- Montmalús Photo of Pas de la Casa. 5.60k Photo of Grau Roig, Pic Negre d'Envalira, Pic blanc, Grau Roig
    Photo ofGrau Roig- Estanys dels Pessons- Montmalús Photo ofGrau Roig- Estanys dels Pessons- Montmalús Photo ofGrau Roig- Estanys dels Pessons- Montmalús

Ruta que surt de l'aparcament de l'estació d'esquí de Grau Roig, puja a l'Estany Primer dels Pessons i després enfila el camí de l'Estany de Coma Estremera. Un cop al llac s'agafa el camí que puja per Coma Estremera fins...

• Pas de la Casa. 5.60k

Running

El Pas de la Casa es una estación de esquí andorrana que se encuentra en los Pirineos, cerca de la frontera con Francia. Forma parte de la zona de esquí Grandvalira y está situada en el paso montañoso Pas de la Casa. Cue...

Photo ofGrau Roig, Pic Negre d'Envalira, Pic blanc, Grau Roig Photo ofGrau Roig, Pic Negre d'Envalira, Pic blanc, Grau Roig Photo ofGrau Roig, Pic Negre d'Envalira, Pic blanc, Grau Roig

Sortim del pàrquing de Grau Roig direcció al Circ d'Envalira. Començarem a pujar per les pistes d'esquí fins arribar a un mar de blocs de pedra, el qual travessarem fins a la Portella d'Engaït. Des d'aquí, ascendirem al ...

• El Circ de GrauRoig 20kms

Running

Se surt del sector de Grau Roig, concretament del pàrquing que venint de la carretera ens queda a la dreta. Comencem a pujar fins al llac de pessons seguint la pista. Un cop arribem al llac, el voregem per la seva esque...