The Best Trails in Ballıca, TR.34 (Turkey)

143 trails

(2)
    10.11mi
    1237f
    61| Rating 5.0
    Photo ofBallıca köyü doğa yürüyüşü (Ring-16 km ) Photo ofBallıca köyü doğa yürüyüşü (Ring-16 km ) Photo ofBallıca köyü doğa yürüyüşü (Ring-16 km )

Haritada çizdiğim bu rotayı yürüdük. Yürüyüşümüze Pendik/Ballıca köyünden başladık. Bahar mevsimi olduğu için Rota harikaydı. Orman içi ve toprak yollardan yürüdük. Ömerli Barajı'na indik. Tekrar farklı istikamet çizerek...

Baharda harika manzaralar eşliğinde, bol çiçekli çok keyifli bir rota
    Aydın Ceylan
  • Ballıca - Ballıca 1

Mountain Bike
    15.07mi
    1900f

Rotaya başlanacaksa İsale caddesi üzerinden başlanmalı. Asfalt yola kadar çok ciddi iniş ve çıkışlar var. Yol taşlı ve mıcırlı. Afalt bağlantısından sonrası güzel. Yol bisikletleri için kesinlikle uygun değil. Dağ bisikl...

• Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Search by Passing Area Search by Passing Area
    10.15mi
    1175f
    Photo ofPendik/Ballıca doğa yürüyüşü(Ring-16km ) Photo ofPendik/Ballıca doğa yürüyüşü(Ring-16km ) Photo ofPendik/Ballıca doğa yürüyüşü(Ring-16km )

10:00-11.00’de BALLICA merkezde cami yanında köy kahvesinde buluşuyoruz. (Konum atılacaktır.) 11.00’de BALLICA yürüyüşüne başlıyoruz. 17.30 BALLICA yürüşümüzü bitiriyoruz. Parkur Bilgisi: 16 km orta-zor arası ve iniş çı...

• Ballıca / Göçbeyli

Hiking
    10.00mi
    1230f

Mert ile; Pendik'ten köprüsünden 11:15'te Kurtdoğmuş İETT otobüsüne bindik. 12:00'de Ballıca'da indik ve markette ekmek arası yiyeceğimizi yaptırdıktan sonra yürümeye başladık. 16:30'da Göçbeyli'ye ulaştık. ve Geri dönüş...

• Ballıca - Ballıca 2

Mountain Bike
    29.47mi
    3307f

Ballıca'dan başlayan İsale caddesini kesinlikle tavsiye etmiyorum. Asfalt yoldan başlanıp ara ara toprak yollara girilebilir. https://www.instagram.com/okyman/

8.56mi
    1132f
    Photo ofBallıca - Göçbeyli orman içi patikalar Photo ofBallıca - Göçbeyli orman içi patikalar Photo ofBallıca - Göçbeyli orman içi patikalar

Ballıca köy merkezine arabamızı bıraktıktan sonra kendimizi ormana attık. cemrenin havayla buluştuğu bu günlerde muhteşem bir yürüyüş gerçekleştirdik. yolda zorluk yok denecek kadar az orman içi patikalar ve orman yolund...

• Ballıca Göçbeyli

Hiking
    10.74mi
    1007f

Ballıca Göçbeyli keşif faaliyetidir ve göçbeyli yönüne doğru geçerken çok zor bir bölüm vardır kesinlikle tecrübeli ekiple buraya gidebilirsiniz grup yürüyüşü için uygun bir rota değildir

• Ballıca-Yazımanayır

Dual-sport Motorcycle
    22.00mi
    2933f

Büyük endurolarla taşlık-patika gezisi. Genel olarak rahat bir rota, yeni başlayanlar için uygun. Fakat baraj gölüne gelmeden 1-2 km öncesi biraz fazla çakıllı.

Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!