The Best Trails in Yuntdağıköseler, Manisa Province (Turkey)

126 trails

(4)
  • KÖSELER-AİGAİ

Hiking
    Save to a List
    8.10mi
    1243f
    68| Rating 4.42

Aigai kültür ve doğa yürüyüşümüze Yuntdağı Köseler köyünden başladık. Göletin yanından geçerek patikalardan yürüyerek antik kent kalıntılarının bulunduğu Nemrutkale tepesine çıktık. Aigai kalıntılarını gezdikten sonra...

Rota kaleye kadar süperdi - kaleden sonra maalesef rota çok zorlaştı. Niye deseniz çünkü bir çok çiftçilerin ördüğü duva...
    Yigit Aslan
    Merhabalar, Bizde eşimle dün aynı rotayı yürüdük gerçekten harika bir parkur ama sıcaktan epey bir nasibimizi aldık ço...
    erkan şahin
    Selam sayenizde bizde aynı parkuru yürüdük, güzel bir rota elinize saglık iyi kaydetmişsiniz, teşekkürler
    Neşeli Aylaklar
  • Distance
    8.46mi
    1365f

AİGAİ antik kent görülmeye değer, kral yolu yaklaşık 4 km antik kısmen taş döşeli bazı yerleri sökülmüş, APOLLON TAPINAK kalıntıları ,su kemeri var sanırım zamanında su ile çalışan değirmen kalıntıları var bölge ve yürüy...

• Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Search by Passing Area Search by Passing Area
  • Distance
    2.57mi
    650f

Güne Buruncuk’ta bir Aiol yerleşimi olan Larissa Antik Kenti’nin eteğindeki bir yol üstü kahvehanesinde sabah kahvaltısı ile başladık. Bu yıl bitmek bilmeyen bir yüksek basınç kâbusuyla yağmurdan ve kıştan uzak, ancak bu...

• Köseler aigai köseler

Hiking
    Save to a List
    6.20mi
    846f

Parkur yağmur sonrası çok çamurlu oluyor. Yollar çok fazla taşlık. Yoruyor taşlar bir süre sonra. Sıcak havalara en az 2lt su ile yurumeli. Appollondan sonra köylüler arazilerini taş ve çalı ile çevrelemişler. Bundan dol...

3D Maps

Experience trails in vivid detail, from summits to valleys. Embark on a virtual route for a realistic 3D view.