The Best Trails in Yassıhüyük, Ankara Province (Turkey)

39 trails

(2)
Photo of Yassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti Photo of Gordion Yassıhüyük yarı maraton koşusu 10k Photo of Gordion Antik Kenti
    3.48mi
    233f
    66| Rating 5.0
    Photo ofYassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti Photo ofYassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti Photo ofYassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti

Yassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti Kral Midas ya da Asur kaynaklarındaki adıyla Muşkili Mita, MÖ 738 - MÖ 696 yılları arasında, Frigya'nın Polatlı'da kurulmuş olan başkenti Gordion'da, yaşamış olan efsa...

Tebrikler💕
    dilekcaliskan
    6.30mi
    92f
    50| Rating 5.0
    Photo ofGordion Yassıhüyük yarı maraton koşusu 10k Photo ofGordion Yassıhüyük yarı maraton koşusu 10k Photo ofGordion Yassıhüyük yarı maraton koşusu 10k

Yassıhüyük Kral Midas ya da Asur kaynaklarındaki adıyla Muşkili Mita, MÖ 738 - MÖ 696 yılları arasında, Frigya'nın Polatlı'da kurulmuş olan başkenti Gordion'da, yaşamış olan efsanevi Frigya kralıdır. Krallığı gibi yaş...

Tebrikler 🧿💕
    dilekcaliskan
  • Gordion Antik Kenti

Walking
    1.97mi
    46f

Bu rota, 2023 yılının üç günlük Ramazan Bayramı tatilini fırsat bilerek ailecek yaptığımız Ankara ziyareti sırasında planlanan gezi programımızın ilk güne ait duraklarından biridir. Bir gün içinde, özel araçla yapılan v...

• Gordion Müzesi ve Tümülüsü

Walking
    0.57mi
    46f

• Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Live Tracking Live Tracking
    6.24mi
    276f
    Photo ofFRİG YOLU Yassıhöyük (Gordion) Beylikköprü Photo ofFRİG YOLU Yassıhöyük (Gordion) Beylikköprü Photo ofFRİG YOLU Yassıhöyük (Gordion) Beylikköprü

TARİHİN MERKEZİNDE FRİG ÜLKESİNDE Bugün yolculuğumuzun ilk günü. Önce Polatlı 'ya sonra Yassıhöyük köyüne ulaştık. Polatlı 'da Urfa Restoran öğle yemeği için uğrak yerimiz oldu. Bizler gibi Yassıhöyük 'e gitmek istey...

8.69mi
    335f
    Photo ofGordion Antik kent ve duatepe yürüyüşü Photo ofGordion Antik kent ve duatepe yürüyüşü Photo ofGordion Antik kent ve duatepe yürüyüşü

Arkadaşlar ben rotayı öylesine yaptım yani gerçek rotamızı hatırlamıyorum fakat gordion antik kente kadar yürüdük ve yassı höyüğü de gördük,antik mezarı da ziyaret ettik müze kapalıydı, dua tepe çok güzeldi. ankara hiki...

• Yassıhüyük - Tekören Frig 1

Hiking
    37.26mi
    2936f

Yassıhüyük - Tekören Frig 1 Metin Kurt rotası ve notları ile yürüdüm. Asfalt olan yerlerin bazılarını araç ile gittim. Son iki parkuru ayağım patladığı için köylülerden süt toplayan araçlarla yazılı kaya köyüne geldim. ...

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.