Hiking

The Best Hiking Trails in Yassıhüyük, Ankara Province (Turkey)

17 trails

(1)
Photo of Yassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti Photo of FRİG YOLU Yassıhöyük (Gordion) Beylikköprü Photo of Frig Yolu Rota 3.1 Gordion - Beylikköprü 12 km Phrygian Way Route 3.1
    3.48mi
    233f
    66| Rating 5.0
    Photo ofYassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti Photo ofYassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti Photo ofYassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti

Yassıhüyük Midas Tümülüsü ve Gordion Antik Kenti Kral Midas ya da Asur kaynaklarındaki adıyla Muşkili Mita, MÖ 738 - MÖ 696 yılları arasında, Frigya'nın Polatlı'da kurulmuş olan başkenti Gordion'da, yaşamış olan efsa...

Tebrikler💕
    dilekcaliskan
    6.24mi
    276f
    Photo ofFRİG YOLU Yassıhöyük (Gordion) Beylikköprü Photo ofFRİG YOLU Yassıhöyük (Gordion) Beylikköprü Photo ofFRİG YOLU Yassıhöyük (Gordion) Beylikköprü

TARİHİN MERKEZİNDE FRİG ÜLKESİNDE Bugün yolculuğumuzun ilk günü. Önce Polatlı 'ya sonra Yassıhöyük köyüne ulaştık. Polatlı 'da Urfa Restoran öğle yemeği için uğrak yerimiz oldu. Bizler gibi Yassıhöyük 'e gitmek istey...

0.15mi
    10f
    Photo ofYassıhüyük / Gordion Antik Kenti 09.05.2024 Photo ofYassıhüyük / Gordion Antik Kenti 09.05.2024 Photo ofYassıhüyük / Gordion Antik Kenti 09.05.2024

Yassıhüyük / Gordion Antik Kenti 09.05.2024 Gordion, Yakın Doğu'daki en Önemli arkeolojik alanlardan biridir ve TunG Çağrndan günümüze, 4000 yil eşan bir zaman zarfinda yerleşim alani dlarak kullandlmiştır. MOÖ 1, 1. b...

• Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Weather Forecast Weather Forecast
    8.69mi
    335f
    Photo ofGordion Antik kent ve duatepe yürüyüşü Photo ofGordion Antik kent ve duatepe yürüyüşü Photo ofGordion Antik kent ve duatepe yürüyüşü

Arkadaşlar ben rotayı öylesine yaptım yani gerçek rotamızı hatırlamıyorum fakat gordion antik kente kadar yürüdük ve yassı höyüğü de gördük,antik mezarı da ziyaret ettik müze kapalıydı, dua tepe çok güzeldi. ankara hiki...

• Yassıhüyük - Tekören Frig 1

Hiking
    Save to a List
    37.26mi
    2936f

Yassıhüyük - Tekören Frig 1 Metin Kurt rotası ve notları ile yürüdüm. Asfalt olan yerlerin bazılarını araç ile gittim. Son iki parkuru ayağım patladığı için köylülerden süt toplayan araçlarla yazılı kaya köyüne geldim. ...

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.