The Best Trails in Torrelameu, Catalonia (Spain)

Photo of Corbins: A la Peixera i retorn per la Serreta Photo of Corbins - Bikepark La Serreta Photo of Corbins - Camí del riu - La Serreta
    Photo ofCorbins: A la Peixera i retorn per la Serreta Photo ofCorbins: A la Peixera i retorn per la Serreta Photo ofCorbins: A la Peixera i retorn per la Serreta

Comencem al Parc del Riu i tirem aigues amunt fins arribar a la Peixera i l'assut. Pugem a la Serreta per la font del Segarrenc. Anem tornant arran del talús fins retornar el poble on complementem la volta. Per tenir més...

Fàcil de seguir, l'entorn era molt bonic, ho vam fer amb un parell d'hores xino-xano
    mouse5379
  • Corbins - Bikepark La Serreta

Durada de la ruta 1h45m. Avui hem anat a donar un tomb per el Bikepark a Corbins, un tomb senzill, no ens hem ficat massa pel cor de la serra, digue'm que hem fet lo més assequible pel meu nivell. Això sí, hem anat una m...

Jo soc novata amb això de la bici, i el tros de la serreta em va semblar molt xulo, però des de baix quan surts del bosc...
    Agnès Domínguez
    Photo ofCorbins - Camí del riu - La Serreta Photo ofCorbins - Camí del riu - La Serreta Photo ofCorbins - Camí del riu - La Serreta

Durada de la ruta: 1h56m. Temps en moviment: 1h32m. Ruta molt agradable, la primera part per la vora del riu, amb molta vegetació al voltant i el soroll de l'aigua tota l'estona. La segona part anem pels corriols de La S...

• Corbins - Algerri

Durada de la ruta, poc més de 2h. Sortida que fem el dia de Nadal. Fa un dia esplèndid i no ens podem estar d'anar una estona a peladar. Sortim del Parc del riu de Corbins, anirem una estoneta pel camí del riu. El deixem...

• GR3: Torrelameu - Balaguer

Una nueva etapa del GR3, esta vez por los llanos del Segrià y la Noguera. Dejamos atrás la ciudad de Lérida y subimos siguiendo el Segre a cierta distancia hasta Balaguer. La etapa discurre por amplias pistas y los desni...

• La Serreta volta complerta

Desnivell real 500mts Track que surt del parc del riu de Corbins i passa per TOTS els corriols de la Serreta de Corbins. És un track que es creua moltes vegades i que pot ser complicat de seguir, és recomanable portar l...

• Open Corbins 2021

Circuit definitiu del Open de Lleida a la Serreta de Corbins. Desnivell real aprox. 100mts.

La Serreta és 🍯🍯
    joanalonso9
  • Volta Comarca Noguera

Dual-sport Motorcycle

La ruta s’acosta el més possible per pistes als límits de la comarca. Pel que fa a la dificultat, es difícil de valorar. Quan dic que es difícil, em diuen que es fàcil i quan dic que es fàcil, em diuen que es difícil. A...

Volta completa a la Serra sortint i acabant del cementiri de Corbins. És un traçat de dificultat mitjana-alta no pel seu quilometratge ni per l'alçada acumulada, sino per la complexitat d'alguns trams de senda. La ...

Photo ofCorbins: del Parc del Riu a l'Assut. Photo ofCorbins: del Parc del Riu a l'Assut. Photo ofCorbins: del Parc del Riu a l'Assut.

Sortida del Parc del Riu de Corbins. Un espai verd situat a poca distància del casc urbà i a tocar del riu Noguera Ribagorçana, en el seu marge dret. Se segueix un caminol vorejant la Noguera Ribagorçana, fins arribar a...

Accés a la Peixera tancat.
    Kuki76
  • Torrelameu - Algerri

Durada de la ruta: 2h31m. Temps en moviment 2h03m. Sortida fàcil i molt rodadora, potser l'última part del camí del riu, una mica bruta i al final l'hem deixat perquè era impracticable, ni a peu s'hi podia passar, i hem ...

• Bike park riu de Corbins. La serreta

Photo ofBike park riu de Corbins. La serreta Photo ofBike park riu de Corbins. La serreta Photo ofBike park riu de Corbins. La serreta

Aparcando en la zona preparada al lado del lago; todo está a mano. Ruta principal circular con diferentes puntos de subida para enlazar las diferentes bajadas. Son bajadas cortas, de unos 50 m desnivel, pero aptas para ...

Una caminada per arribar-nos a l'Aiguabarreig de la Ribagorçana-Segre. Sortida del Parc del Riu de Corbins, un entorn ben bonic i caminant vora la Noguera Ribagorçana ens adrecem al Coll de Barrinades. Continuem per un ...

• Parc del Riu-assut-Parc del Riu

Running

Iniciem la ruta des de l’aparcament del Parc del Riu. Des d’aquí baixarem fins trobar-nos el Camp de Futbol Municipal, el qual vorejarem i caminarem pel costat del riu fins arribar a la zona de “ la platgeta”, on agafare...

• 19122017 - La Serreta - Corbins

La finalidad de esta ruta era investigar y al mismo tiempo practicar un poco por la zona de trialeras "La Serreta" de Corbins. He hecho básicamente tres trialeras (Paradis, Bosquet y la Carena) que creo que son las más f...