The Best Trails in Rocabruna, Catalonia (Spain)

Photo of Rocabruna (Ripollès): Ruta circular al Castell de Rocabruna. Photo of Rocabruna-Clot dels Polls-Coll de Malrem-Coll Roig-Santuari de la Mare de Déu del Coral-Coll de Vernadell-les Fontanelles Photo of Coll d'Ares - Puig de les Forques - Puig dels Miquelets - Puig Pedrisa - Basses de Puig Sec - Torre de Mir - Coll d'Ares
    Photo ofRocabruna (Ripollès): Ruta circular al Castell de Rocabruna. Photo ofRocabruna (Ripollès): Ruta circular al Castell de Rocabruna. Photo ofRocabruna (Ripollès): Ruta circular al Castell de Rocabruna.

Anem a Rocabruna (Ripollès). Aparquem a l'entrada del poble. Comencem per visitar l'església romànica de Sant Feliu del segle XII, restaurada l'any 1929. Seguim per la carretera direcció a Beget fins a una cruïlla que ...

Ruta molt ben explicada, fàcil de seguir, sense pèrdua. Val la pena arribar fins al Molí de Sorolla, avui no hi havia ca...
    Roger63
    Només hem fet la ruta parcialment
    David Fuste
    Photo ofRocabruna-Clot dels Polls-Coll de Malrem-Coll Roig-Santuari de la Mare de Déu del Coral-Coll de Vernadell-les Fontanelles Photo ofRocabruna-Clot dels Polls-Coll de Malrem-Coll Roig-Santuari de la Mare de Déu del Coral-Coll de Vernadell-les Fontanelles Photo ofRocabruna-Clot dels Polls-Coll de Malrem-Coll Roig-Santuari de la Mare de Déu del Coral-Coll de Vernadell-les Fontanelles

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió. Sortida - arribada: Cl...

Caminada molt agradable en la que només es fa una mica pesada la pista que ens portarà al santuari. Gràcies per compart...
    Jordi_Nadal
    Hola Jordi , avui hem fet aquesta ruta , dir-te que ens agradat mol . Moltes GRÀCIES per penjar-la Salutacions
    Ramon Codina
    Photo ofColl d'Ares - Puig de les Forques - Puig dels Miquelets - Puig Pedrisa - Basses de Puig Sec - Torre de Mir - Coll d'Ares Photo ofColl d'Ares - Puig de les Forques - Puig dels Miquelets - Puig Pedrisa - Basses de Puig Sec - Torre de Mir - Coll d'Ares Photo ofColl d'Ares - Puig de les Forques - Puig dels Miquelets - Puig Pedrisa - Basses de Puig Sec - Torre de Mir - Coll d'Ares

Coll d'Ares - Puig de les Forques - Puig dels Miquelets - Puig Pedrisa - Basses de Puig Sec - Torre de Mir - Coll d'Ares Sortim de Coll d'Ares, el punt fronterer, davant d'un antic edifici (ara tancat) i ens dirigim cap...

Una ruta senzilla per gaudir dels prats de muntanya a l'estiu. Llàstima d'aquest any excepcionalment sec, que ha convert...
    Josep M Fusté
    Photo ofMontfalgars desde Rocabruna y Coll d’Ares Photo ofMontfalgars desde Rocabruna y Coll d’Ares Photo ofMontfalgars desde Rocabruna y Coll d’Ares

Ruta circular comenzando desde Rocabruna por un camino que no entraña dificultad para seguirlo. En un momento dado termina y toca caminar por senderos que comienzan a tener más pendiente. Hoy hace un día perfecto de sol ...

Ruta molt maca!!!
    gordidi

Photo of487 - Coll d'Ares - Torre del Mir per pista forestal dins França Photo of487 - Coll d'Ares - Torre del Mir per pista forestal dins França Photo of487 - Coll d'Ares - Torre del Mir per pista forestal dins França

Enguany es va suspendre la tradicional torronada de la Colla a la Torre del Mir després de les festes nadalenques per les alarmants previsions dels meteoròlegs i com quedava pendent la visita, avui hem fet l'anada per un...

Hem compartit aquesta ruta i com sempre ho hem passat molt be. Hi afegeixo el meu relat. La Colla dels Bufets, avui d...
    TRINI ORRIOLS
    Bonica matinal compartida amb els companys de la colla dels Bufets d'Olot
    Lacoromina
  • EL CORAL, PEL COLL ROIG

2021f

Deixem el nostre vehicle al Clot dels Polls, a sota de Rocabruna i prenem el camí que surt en direcció del Coll de Malrem passant primer pel Collet de Bocabartella. Quan arribem al Coll de Malrem (fronterer), travessem l...

Avui hem fet aquesta ruta.. Tot i el dia calorós hi ha forces ombres i s'agraeix. Després del coll de Vinardell sort del...
    xonica
    Fàcil de seguir
    Sven Hedin
    Photo ofColl d'Ares-Pic de Les Forques-Pic del Pastoret-Collada de Prats-Puig de les Basses-Torre del Mir Photo ofColl d'Ares-Pic de Les Forques-Pic del Pastoret-Collada de Prats-Puig de les Basses-Torre del Mir Photo ofColl d'Ares-Pic de Les Forques-Pic del Pastoret-Collada de Prats-Puig de les Basses-Torre del Mir

Sortida al Vallespir. Anem per Camprodón fins al Coll d'Ares, a on es pot deixar el cotxe. A sobre mateix de la carretera hi ha un indicador que assenyala el Tour du Haut Vallespir, direcció a Prats de Molló. D'allà sur...

Una caminada molt bonica amb molts contrastos de paisatges
    aventurasotaelspeus
    Ruta preciosa i molt assequible
    Carles Cuenca
  • Coll d'Ares - Montfalgars

Ruta: 🅿️Coll d'Ares (1512 m) Montfalgars (1611 m) Font de la Sangonella (1472 m) Perafita Pla de les Caramelles (1400 m) Torrent de l'Aboç Pla del Cortal (1318 m) Coll Prugent (1327 m) Quera del Boc (1407 m) ...

Pere, molt bona descripció de la ruta!!!!
    Marta Mallarach Macias
    Molt bona ruta!
    mplay1959
  • Torre del Mir

(27-08-2013) Arribem al coll d'Ares per la C-38 i agafem el camí que surt de l'altra banda de la carretera, davant mateix de l'edifici que va ser duana fronterera, avui convertit en Bar-Restaurant. Seguim sempre per l...

Ruta molt agradable fins i tot en plena canícula, molt ben dissenyadaja ja que l’anada és per prats i la tornada per l’o...
    alfred i carme
    Una fàcil. (tot i alguna pujada) i bonica caminada (l'hem fet amb el petit de 5 anys marcant el ritme), ja sigui carenan...
    FeMaTo
    Fàcil de fer i amb bones vistes 😃
    Davínia Grabulosa
  • Vallespirada 2018

Rutot lineal pirinenc que s'inicia al Coll d'Ares per finalitzar a Prats de Molló. Vam deixar un cotxe en aquesta població per remuntar els 800 metres de desnivell acumulat que ens separen del coll. Ruta exigent amb u...

Ruta dura feta amb ebike amb 500w i acabant la amb 40% de bateria restant, fent la tota amb mode eco al 10% i retallada ...
    Armand Fontanella Sola
    Photo ofRocabruna-Coll del Malrem-Santuari del Coral -Coll Vernedell- Photo ofRocabruna-Coll del Malrem-Santuari del Coral -Coll Vernedell- Photo ofRocabruna-Coll del Malrem-Santuari del Coral -Coll Vernedell-

#colladeldissabte, sortida des de Rocabruna just en el torrent de les Arçoles, agafem una pista a l’esquerra en direcció llevant on hi ha un portal l’obrim i seguim aquesta pista que rapìdament es converteix en corriol, ...

Molt bona ruta
    Joan Pons Canal
    Photo ofRocabruna-Mines de Les Ferreres-Montfalgars-Coll d´Ares Photo ofRocabruna-Mines de Les Ferreres-Montfalgars-Coll d´Ares Photo ofRocabruna-Mines de Les Ferreres-Montfalgars-Coll d´Ares

Ruta circular a peu entre les comarques del Ripollès i el Vallespir. La ruta la fem en sentit anti-horari i sortint del petit poble de Rocabruna, passem per Can Peric (en runes), per Les Mines de Les Ferreres, Coll de...

La ruta passa gairebé tota per pistes sense cap dificultat i alguns corriols de molt bon fer. Molt bona ruta, seguida i ...
    McMalo
    Ruta sense complicacions.Camins i senders ben marcats.Diria que un 70% ombrívola.Per gaudir de la bellesa paisatgística ...
    Salvi :-)
    Tot perfecte
    dadyn
  • Torre de Mir des de Coll d’Ares

Una preciosa ruta circular, fàcil de fer, de bon caminar, extraordinàries vistes. He anat per la carena i el retorn per una pista molt guapa i una part pel Camí de la Retirada.

Matinal de molt bon fer. Per allargar una mica la caminada a l'anada hem seguit fins el Puig de la Clapa. Gràcies per c...
    Jordi_Nadal
    Ruta muy bonita, fácil de seguir y muy buenas vistas.
    gabfau
    Photo ofLa Quera - Coll de Bolòs - Bolòs - Salarça - Collet de la Font Rammut (Ripollès) Photo ofLa Quera - Coll de Bolòs - Bolòs - Salarça - Collet de la Font Rammut (Ripollès) Photo ofLa Quera - Coll de Bolòs - Bolòs - Salarça - Collet de la Font Rammut (Ripollès)

05-03-20 La caminada d'avui la comencem a la casa de la Quera, situada (S-E) de la urbanització de Font-rubí en la població de Camprodon. Seguim el PR C-174 en direcció a ponent resseguint la Solana de la Batllia fins...

Una ruta fantàstica per descobrir un paisatge impressionant i un veritable tresor natural. Senders preciosos i esglésies...
    elmarge
    Photo ofCOLL DE ARES - BASSES DE PUIG SEC - TORRE DEL MIR - COLL DE ARES - MONTFALGARS Photo ofCOLL DE ARES - BASSES DE PUIG SEC - TORRE DEL MIR - COLL DE ARES - MONTFALGARS Photo ofCOLL DE ARES - BASSES DE PUIG SEC - TORRE DEL MIR - COLL DE ARES - MONTFALGARS

Petita caminada circular entre el Ripollès i el Vallespir, sortint de l'històric pas de Coll d'Ares, per resseguir un trosset de la carena fronterera fen petits cims secundaris fins a les Bases de Puig Sec, on baixarem a...

Hem pujat al Montfalgars seguint la teva ruta. Despres voliem pujar fins la Torre del Mir pero hem desistit per indispos...
    Antoni Martin
    Photo ofLa Torre del Mir des de Coll d'Ares. Photo ofLa Torre del Mir des de Coll d'Ares. Photo ofLa Torre del Mir des de Coll d'Ares.

Situats a Coll d'Ares (pas fronterer entre Espanya i França), comencem la caminada tot pujant per el Puig de les Forques, el Turó d'en Xanau o Pic Pastoret, el Coll de Prats, la Bassa del Puig Sec (avui fa angunia de veu...

Vistes impressionants dels pirineus des del Bastiments al Canigó. La torre està restaurada i s'hi pot pujar fins a dalt ...
    Marc Vidal V.
    Photo ofRocabruna – Coll de Vernadell – Montfalgars – Coll d’Ares – Pla Jugador – Sot de can Marçal Photo ofRocabruna – Coll de Vernadell – Montfalgars – Coll d’Ares – Pla Jugador – Sot de can Marçal Photo ofRocabruna – Coll de Vernadell – Montfalgars – Coll d’Ares – Pla Jugador – Sot de can Marçal

Caminada des del bonic poblet de Rocabruna al cim de Montfalgars i el coll d’Ares, en que durant tot el recorregut gaudim d’exel•lents paisatges i vistes sobre la carena fronterera, amb els cims de Comanegra, Bassegoda, ...

Ruta recomenable per gaudir de les vistes des del mateix poblet de Rocabruna com dels paisatges, la carena fronterera i ...
    Capgrós Ismael
    A vegades és una mica perdedor, però si es va atent al track no té pèrdua. De totes maneres és una excursió de col·lecci...
    jospueyo
    Photo ofCircular Rocabruna - Beget - Rocabruna - Camí dels contrabandistes Photo ofCircular Rocabruna - Beget - Rocabruna - Camí dels contrabandistes Photo ofCircular Rocabruna - Beget - Rocabruna - Camí dels contrabandistes

Sortim de Rocabruna fins al coll Malrem, baixem pel camí dels contrabandistes fins a Beget i retornem a Rocabruna arran del torrent de Beget que més amunt es converteix en riera de Rocabruna pel GR11 que queda tallat due...

Al gener vam seguir aquesta ruta, a través d'un altre usuari que us citava. Gràcies per les indicacions!
    Teia Romaguera i Güell
    Ruta perfecte per fer un dia. A pesar de la calor el camí té moltes zones ombrívoles. També hempujat al Castell de Rocab...
    jrifa

Aquesta vegada ens desplacem a la part alta del Ripollès per fer un recorregut circular amb sortida i arribada a la petita localitat de Rocabruna. El nostre objectiu és arribar al bonic coll de Marlem, amb la línia front...

Fins a Beget tot molt bé. De Beget a Rocabruna no sempre vàreu seguir la GR-11 i costa de seguir. En tot cas una bona ca...
    Ignasi Hosta
    Photo ofDe Rocabruna a Camprodon, Castell de Rocabruna, molí d’en Sorolla, La Quera, Mas Blanc,la creueta,font del Boix i retorn Photo ofDe Rocabruna a Camprodon, Castell de Rocabruna, molí d’en Sorolla, La Quera, Mas Blanc,la creueta,font del Boix i retorn Photo ofDe Rocabruna a Camprodon, Castell de Rocabruna, molí d’en Sorolla, La Quera, Mas Blanc,la creueta,font del Boix i retorn

De Rocabruna a Camprodon, des de Can Tadeu, casa del Castell de Rocabruna, molí d’en Sorolla, La Quera, Mas Blanc, La Tusquera, la creueta, creu de Cèsar August Torra, font del Boix i retorn Deixem els cotxes a la carre...

Gràcies pel track. Le agafat de referència per estirar el meu trajecte entre Molló i Camprodon. No he tingut cap problem...
    barbarinza
    Photo ofMontfalgars i Castell de Rocabruna pels colls de Vernadell, Ares, Prugent i la Boixeda des de Rocabruna (Alta Garrotxa) Photo ofMontfalgars i Castell de Rocabruna pels colls de Vernadell, Ares, Prugent i la Boixeda des de Rocabruna (Alta Garrotxa) Photo ofMontfalgars i Castell de Rocabruna pels colls de Vernadell, Ares, Prugent i la Boixeda des de Rocabruna (Alta Garrotxa)

Recorregut circular pel sector pirinenc més nord-occidental de l'Alta Garrotxa en què s'ascendeix al Montfalgars, el punt més enlairat de la línia carenera compresa entre el coll d'Ares i el Puig de Sant Marc. Tot i no t...

Todo perfecto sin ninguna dificutat la recomendamos.