The Best Mountain Bike Trails in Rocabruna, Catalonia (Spain)

Photo of Vallespirada 2018 Photo of COLL D'ARES - COLL PREGÓN - COLL DE SIERN - LA PRESTE - PRATS DE MOLLÓ - COLL D'ARES Photo of Vallespirada 2016
  • Vallespirada 2018

Rutot lineal pirinenc que s'inicia al Coll d'Ares per finalitzar a Prats de Molló. Vam deixar un cotxe en aquesta població per remuntar els 800 metres de desnivell acumulat que ens separen del coll. Ruta exigent amb u...

Ruta dura feta amb ebike amb 500w i acabant la amb 40% de bateria restant, fent la tota amb mode eco al 10% i retallada ...
    Armand Fontanella Sola
  • Vallespirada 2016

Ruta lineal des del Coll d'Ares (Ripollès/Vallespir) a 1500m de cota i finalització a Prats de Molló (Vallespir) a 740m. També hi ha l'opció de fer-la circular sortint de Prats renunciant al descens pel Camí de la Retira...

• Naixement de la Muga i Torres de Cabrenç

Photo ofNaixement de la Muga i Torres de Cabrenç Photo ofNaixement de la Muga i Torres de Cabrenç Photo ofNaixement de la Muga i Torres de Cabrenç

Ruta entre l'Alta Garrotxa i el Vallespir, creuant varies vegades la frontera. La descripció a grans trets seria: Des de Rocabruna anem a buscar la pista del Comanegre, pugem fins a l'oratori on agafem una pista ob...

• Coll d'Ares, Coll Siern, Prats de Molló

Photo ofColl d'Ares, Coll Siern, Prats de Molló Photo ofColl d'Ares, Coll Siern, Prats de Molló Photo ofColl d'Ares, Coll Siern, Prats de Molló

Ruta que transcorre quasi totalment per la Catalunya nord. Sortim des de Coll d'Ares i ens dirigim primer per pista i després per la carena fins al Coll Siern, baixem per un corriol de bon fer excepte el tros de la ta...

El primer tros molt xulo. Baixant hem estalviat un tros de pista passant pel sender d'anar a peu, mes tècnic. Del final ...
    Sito Pons
    Photo ofRocabruna - Coll Malrem - Pla Muga - Torres de Cabrenç - Lamanère -El Coral- Coll d'Ares - Rocabruna Photo ofRocabruna - Coll Malrem - Pla Muga - Torres de Cabrenç - Lamanère -El Coral- Coll d'Ares - Rocabruna Photo ofRocabruna - Coll Malrem - Pla Muga - Torres de Cabrenç - Lamanère -El Coral- Coll d'Ares - Rocabruna

Rocabruna - Oratori de St.Antoni - Coll de Malrem - Coll de Falgueres - Coll del Boix - Pla de la Muga - Falgons - Mas Fornells - Torres de Cabrenç - Serralongue - Lamanère - Notre-Dame Du Corral - Coll d'Ares - Rocabrun...

Una ruta de gurmet, Abuli ! Ha estat una sorpresa magnifica. Es més dura del que sembla. L'entorn és molt salvatge. El c...
    ltorner
  • Rocabruna - Comanegra -Rocabruna

Sortim del costat de Rocabruna i ens enfilem per la pista on hi ha el dipòsit d'aigua, ens trobem la Collada del Roure on hi ha l'oratori de Can Fransa, continuem fins el Pla de les Falgueres, Coll Ferriol (Basses de Mon...

Photo ofRocabruna - Cim del Comanegra - La Manera - Rocabruna Photo ofRocabruna - Cim del Comanegra - La Manera - Rocabruna Photo ofRocabruna - Cim del Comanegra - La Manera - Rocabruna

- L'objectiu assolit de la ruta era fer el cim del Comanegra de la manera més ciclable possible i ja que hi erem fer una volta circular tornant per França. - Atenció: eviteu fer-la sols, hi ha 1 punt prop del cim i 2 ...

• Rocabruna, Comanegra, La Menera

Volta al Puig del Comanegra. La ruta és ciclable 95% i que alguns trams de baixada a peu son molt pronunciats. Km0, sortida des de Rocabruna per carretera en direcció a Beget i a uns 1,8Km agafem a l’esquerra una pista ...

• FONTS DE LA MUGA -IBP 110- ****

Sortim de Rocabruna i anem a buscar la pista del Comanegra, la qual seguirem fins al Coll de Golofreu, on s'hi troba l'oratori de Can Fransa (St. Antoni). Aquí abandonem la pista principal i n'agafem un altre que trobem ...

• Rocabruna, Comanegre, La Manere, 09

Photo ofRocabruna, Comanegre, La Manere, 09 Photo ofRocabruna, Comanegre, La Manere, 09 Photo ofRocabruna, Comanegre, La Manere, 09

Sortim de Rocabruna direcció a Beget per agafar la pista del Coll de Golofreu i la Bassa de Monars al peu del Comanegre. Anem vorejant el comanegre fins arribar a la Jaça dels Xais a on podrem gaudir d’una panoràmica del...

Photo ofROCABRUNA-COMANEGRA-PUIG DE CAL PUBILL-ROCABRUNA Photo ofROCABRUNA-COMANEGRA-PUIG DE CAL PUBILL-ROCABRUNA Photo ofROCABRUNA-COMANEGRA-PUIG DE CAL PUBILL-ROCABRUNA

Sortim de Rocabruna direcció a Beget per anar a buscar la pista que porta al Comanegra i Pic de les Bruixes. Aquesta pista finalitza al peu del Comanegra on cal agafar un camí per pujar, gairebé tot fet a peu. Un cop a d...

• ROCABRUNA-LA MANERE -IBP 62- ***

Arranquem a Rocabruna, direcció Beget, per anar a trobar la pista que puja a les Basses de Monars. Nosaltres, però, el seguim fins a oratori de Can Fransa, on girem a l'esquerra per pujar al Coll de Malrem, això si, l'úl...

• CAMI DE LA RETIRADA i LA TOUR DU MIR

Photo ofCAMI DE LA RETIRADA i LA TOUR DU MIR Photo ofCAMI DE LA RETIRADA i LA TOUR DU MIR Photo ofCAMI DE LA RETIRADA i LA TOUR DU MIR

RUTA CIRCULAR QUE COMENÇA JUST AL COLL D´ARES, BAIXANT PER UN CORRIOL MOLT BEN SEÑALITZAT QUE UTILITZAREN ELS MES DE 100000 REPUBLICANS AL L´ANY 1939 I QUE ARRIBA A PRATS DE MOLLO, LA TORNADA PER LA PISTA FORESTAL QUE TR...

• isard atack 2019 etapa 2

sortim de coll d ares,agafem la pista que pasa per la torre del mira,continuem per la carena fina a coll pregon,aqui baixarem fins a la presta,ja a la banda francesa,arribem a la presta i agafem pista enporlanada i cap a...

• VOLTA AL MONTFALGARS -IBP 111 *****

Photo ofVOLTA AL MONTFALGARS   -IBP 111  ***** Photo ofVOLTA AL MONTFALGARS   -IBP 111  ***** Photo ofVOLTA AL MONTFALGARS   -IBP 111  *****

Arranquem al Coll de la Buixeda, i en sentit contrari a les agulles, en anem a enfilar per el Querol, el collet de la Costa i fins arribar a la caserna dels carrabiners. Just abans d’arribar-hi, deixem la pista que seguí...

Photo ofCicloturisme: Rocabruna i Puig de les Bruixes Photo ofCicloturisme: Rocabruna i Puig de les Bruixes Photo ofCicloturisme: Rocabruna i Puig de les Bruixes

Gran recorregut circular des de l’Alta Garrotxa al Vallespir travessant la carena entre els cim del Comanegra i el Puig de les Bruixes;des del poblet de Rocabruna pedalem per una bona pista fins a les basses de Monars (b...