The Best Trails in La Ral, Catalonia (Spain)

Photo of CAMPRODON - COLL DE MEIANELL - BOSC DE BATET - PLANOLES Photo of Collada del Sitjar-el Gorro-Forat del Sunyer-Coll de la Bau-Puig Ou-Baume de la Rispa-Coll d'Arrencafels Photo of EL PUIG OU
    Photo ofCAMPRODON - COLL DE MEIANELL - BOSC DE BATET - PLANOLES Photo ofCAMPRODON - COLL DE MEIANELL - BOSC DE BATET - PLANOLES Photo ofCAMPRODON - COLL DE MEIANELL - BOSC DE BATET - PLANOLES

Watch out: Avoid crossing through a group of houses when going down "Coll de Meianell" close to the bottom of the Ter river bed. The owner of one of these houses shout at us because we were not supposed to cross through ...

Photo ofCollada del Sitjar-el Gorro-Forat del Sunyer-Coll de la Bau-Puig Ou-Baume de la Rispa-Coll d'Arrencafels Photo ofCollada del Sitjar-el Gorro-Forat del Sunyer-Coll de la Bau-Puig Ou-Baume de la Rispa-Coll d'Arrencafels Photo ofCollada del Sitjar-el Gorro-Forat del Sunyer-Coll de la Bau-Puig Ou-Baume de la Rispa-Coll d'Arrencafels

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió. Sortida - arribada: Co...

Moderat atenent al desnivell acumulat. Per altra banda cal destacar que no suposa cap perill fora dels normals de camina...
    Alfred Llorens
    Ruta preciosa en què hem gaudit d'un festival de fagedes, encara molt verdes, per cert. Aquest any, la tardor no acaba d...
    IMMA - SOC NATURA
    Tot perfecte, un entorn fantàstic, llàstima d´una mica de boirina que ens va impedir veure el mar
    anduri
  • EL PUIG OU

Deixem el nostre vehicle a la Collada del Sitjar. Prenem la pista davant nostre i al cap de pocs metres trenquem a l'esquerra per una pista que amb una lleugera pujada ens porta fins al Coll de l'Alec. Aquí trobem el cam...

Recorregut molt bonic i poc conegut! en ple diumenge de setembre sol ens hem trobat a dues persones en tot el camí, perf...
    jmarselles
    Ahir vaig fer la ruta .. impressionat les fagedes i la seva frescor, el Puig Ou..vàrem gaudir d’un dia assolellat amb vi...
    Qfelip
    Excelente! He hecho un perfecto seguimiento del track, con alguna variación de mi parte :) . Gracias!!
    Iselda
    Photo of150805 100 Cims (E) ( Nº 148 ) ' Puig Ou ' Photo of150805 100 Cims (E) ( Nº 148 ) ' Puig Ou ' Photo of150805 100 Cims (E) ( Nº 148 ) ' Puig Ou '

Diapositives ruta dia 05-08-15 : - - Intro : Com aquestos comentaris van adreçats al Wikiloc , on la majoria dels usuaris emprant el GPS, cada cop faré més curta la descripció de l’itinerari i intentaré d...

Un ruta fàcil de fer, doncs la majoria és per pistes. Això no li treu bellesa doncs passa pel mig de boscos espectacular...
    Antonia Freixas
    Sort del GPS
    RAM52

Photo ofPuig Ou (Garrotxa - Ripollès) Essencial i St Antoni (Ripollès) No Essencial / 2x100 cims Photo ofPuig Ou (Garrotxa - Ripollès) Essencial i St Antoni (Ripollès) No Essencial / 2x100 cims Photo ofPuig Ou (Garrotxa - Ripollès) Essencial i St Antoni (Ripollès) No Essencial / 2x100 cims

Ruta molt bonica des de la Collada del Sitjar, punt d'inici per anar al Puig Ou (Essencial) i en la que he afegit el Sant Antoni (No Essencial), nou cim des del juliol del 2022. Un recorregut entre fagedes que a la tard...

Ruta feta avui i molt ben explicada . Durant la ruta pocs cartells indicadors trobaràs o s'han esborrat . Fàcil de segui...
    ManelMountain
    No l'he fet sencera però el que he fet és fantàstic ara a la tardor.
    ricardsbd68
    Photo ofSant Pau de Segúries-Rec de la Rovira-Puig Parrús-Collada de la Rovira-Camp de Dom Menjo-el Greny-Pla de Maria-la Ral Photo ofSant Pau de Segúries-Rec de la Rovira-Puig Parrús-Collada de la Rovira-Camp de Dom Menjo-el Greny-Pla de Maria-la Ral Photo ofSant Pau de Segúries-Rec de la Rovira-Puig Parrús-Collada de la Rovira-Camp de Dom Menjo-el Greny-Pla de Maria-la Ral

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió. Sortida - arribada: Ap...

Imprescindible portar GPS, però una ruta molt interessant
    Joanjo Canet
    Gràcies per la ruta! Interessant ruta boscana amb un parell de miradors, especialment El Grell. Imprescindible el GPS, ...
    barretons
    Bona sortida en la que es passa per camins poc freqüentats, cal estar pendent del GPS en alguns indrets, bona senyalitza...
    Vicenç Gascó
    1903f
    Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei de Creixenturri-Puig Dot-Pla de la Brossa-Sant Antoni-Castell de Creixenturri Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei de Creixenturri-Puig Dot-Pla de la Brossa-Sant Antoni-Castell de Creixenturri Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei de Creixenturri-Puig Dot-Pla de la Brossa-Sant Antoni-Castell de Creixenturri

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió. Sortida - arribada: Sa...

Molt bona matinal per tal de agafar una mica de gana i gaudir de paisatges imponents del Pirineu al Cim de Sant Antoni. ...
    esteban.torrano
    Ruta molt entretinguda, gràcies.
    cesar59
    Photo ofCollada del Sitjar-Coll de l' Alec-Coll de Canemar-Mirador de l' Avi-Coll de la Bau-Coll Salgà-Puig Ou-Coll d'Arrencafels Photo ofCollada del Sitjar-Coll de l' Alec-Coll de Canemar-Mirador de l' Avi-Coll de la Bau-Coll Salgà-Puig Ou-Coll d'Arrencafels Photo ofCollada del Sitjar-Coll de l' Alec-Coll de Canemar-Mirador de l' Avi-Coll de la Bau-Coll Salgà-Puig Ou-Coll d'Arrencafels

Molt bé.
    colomermontse
    Gràcies per la ruta! Feta DJ 29-abril-2021. Érem 4, una mica lents a causa del fang en alguns punts. Vam enganxar un di...
    barretons
    Photo ofCollada del Sitjar-Coll de l’Alec-Coll de Canemar-Collet d’Arrencafels-Puig Ou- Cingles de la Miranda Photo ofCollada del Sitjar-Coll de l’Alec-Coll de Canemar-Collet d’Arrencafels-Puig Ou- Cingles de la Miranda Photo ofCollada del Sitjar-Coll de l’Alec-Coll de Canemar-Collet d’Arrencafels-Puig Ou- Cingles de la Miranda

A la sortida de Sant Pau de Seguríes abans d’arribar al pont..agafem a dreta una pista encimentada molt estreta que ens portarà a la Collada del Sitjar.( deixem cotxe) Prenem la pista davant nostre i al cap de pocs met...

Una ruta molt ben pensada per fer el Puig Ou, un cim humil però molt gratificant i que ofereix grans panoràmiques. A més...
    Antoni Ras
    Una ruta molt maca i de molt bon fer. Amb unes vistes, des de Puig Ou, magnífiques i a tot el voltant. Quasi tot el camí...
    Pere Homs Joaquim
    Photo ofEL PUIG OU DES DE LA COLLADA DEL SITJAR. Photo ofEL PUIG OU DES DE LA COLLADA DEL SITJAR. Photo ofEL PUIG OU DES DE LA COLLADA DEL SITJAR.

Ruta fàcil i de bon seguir perquè en la seva totalitat trobem les marques grogues d'Itinerànnia. Sortim de la Collada del Sitjar i prenem la pista de l'esquerra que al cap de poc deixem per girar a l'esquerra i de pujada...

Avui hem fet aquesta ruta. Gràcies per penjar-la. Unes fagedes fantàstiques i bones lvistes des del Puig de l'Ou.
    xonica
    Photo ofCamprodon (Ripollès): Santuari del Remei - Castell de Creixenturri - Sant Antoni (100 cims). Photo ofCamprodon (Ripollès): Santuari del Remei - Castell de Creixenturri - Sant Antoni (100 cims). Photo ofCamprodon (Ripollès): Santuari del Remei - Castell de Creixenturri - Sant Antoni (100 cims).

Anem cap a Camprodon (Ripollès) i, abans d'arribar-hi, trobem a la dreta el Càmping de la Vall de Camprodon. Girem, travessem el Ter per sobre un pont i continuem cap a la dreta per una pista asfaltada, seguint indicacio...

Bonica pujada fins a Sant Antoni de Camprodon, un 100 cims del llistat de la FEEC.
    amboix
    Photo ofPuig Ou ( 100 cims essencial ) des del Coll del Sitjar Photo ofPuig Ou ( 100 cims essencial ) des del Coll del Sitjar Photo ofPuig Ou ( 100 cims essencial ) des del Coll del Sitjar

Us proposo una bonica ruta per assolir el cim del Puig Ou, pertanyent a la llista dels 100 cims essencials de la FEEC. Des del cim del Puig Ou, que es troba a cavall de les comarques del Ripollès i La Garrotxa, es gau...

Ja només per fer el tram de pujada amb cotxe fins l'inici de la sortida, val la pena. Molt ombrívola, tot i fer-la a l'e...
    Dolorspena
    Maravellosa que excursió de senderisme clàssic
    Xavi Ciré
    Photo ofEl Puig Ou des de la Collada del Sitjar Photo ofEl Puig Ou des de la Collada del Sitjar Photo ofEl Puig Ou des de la Collada del Sitjar

Un cop hem creuat Sant Pau de Segúries en direcció a Camprodon, al inici del Pont de la Rovira hi ha un indicador que diu "Can Peric". Agafem doncs aquesta pista emporlanada i estreta que ens durà fins el Coll del Sitja....

Moltes gràcies per la vostra ressenya. Hem fet el cim avui, 14 d’octubre de tram final hem canviat la ruta perquè hi hav...
    Esther LS
    Ruta fresca i molt bonica
    OX I UX
    Bona ruta
    laterina1954
  • Puig Ou des del Coll del Sitjar

Bonica ruta circular per assolir el cim del Puig Ou, pertanyent a la llista dels 100 cims de la FEEC. Des del cim del Puig Ou, que es troba a cavall de les comarques del Ripollès i La Garrotxa, es gaudeix d'una magníf...

Ruta entretinguda i molt bonica. Ideal si estàs a la zona de Sant Joan de les Abadesses o Camprodón. Gràcies per haver...
    Kelpi
    Photo ofSant Antoni de Camprodon des de l'ermita de la Mare de Déu del Remei. Photo ofSant Antoni de Camprodon des de l'ermita de la Mare de Déu del Remei. Photo ofSant Antoni de Camprodon des de l'ermita de la Mare de Déu del Remei.

Situats a la rotonda de la sortida del túnel de Collabós de la carretera N 260 agafem la carretera C 38 en direcció a Camprodon, desprès del Km. 7 poc abans de la colònia Estebanell, trenquem a la dreta i passem el pont ...

Ruta fàcil i agradable. El millor: la fantàstica panoràmica des del cim.
    FERRARI100
    Gràcies. Fàcil de seguir. Jo he tornat per la pista a Camprodon.
    La Sargantana Negra
  • PUIG OU

Gracies per compartir, ruta fácil i entretinguda.
    Trekhunter
    Photo ofUN TOMB POR LA ALTA GARROTXA, (LA VALL DE BOLÓS ) Photo ofUN TOMB POR LA ALTA GARROTXA, (LA VALL DE BOLÓS ) Photo ofUN TOMB POR LA ALTA GARROTXA, (LA VALL DE BOLÓS )

Ruta realizada el 23 de mayo del 2015 Bonita y variada caminata por una zona poco conocida y apenas transitada de la Alta Garrotxa, La Vall de Bolós. Es una ruta difícil de seguir sin gps ya que pasa por tramos sin mar...

Nosotros nos perdimos varias veces, aún llevando GPS. Nos costó encontrar la primera bajada, el terreno era muy compli...
    nerea.hernandez1
    Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei-Castell de Creixenturri-Roca del Migdia-les Boleteres-Sant Antoni-els Castellets-Collet del Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei-Castell de Creixenturri-Roca del Migdia-les Boleteres-Sant Antoni-els Castellets-Collet del Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei-Castell de Creixenturri-Roca del Migdia-les Boleteres-Sant Antoni-els Castellets-Collet del

Ruta molt bé especificada
    gepsitaradell@gmail.com
    Photo ofCollada del Sitjar-Puig Ou-Cingles de la Miranda Photo ofCollada del Sitjar-Puig Ou-Cingles de la Miranda Photo ofCollada del Sitjar-Puig Ou-Cingles de la Miranda

A la sortida de Sant Pau de Segúries, agafem a la dret una pista encimentada molt estreta fins la Collada del Sitjar. És una caminada preciosa, amb unes fagedes guapíssimes i sobretot quan arribes al Cim del Puig Ou, sen...

Molt fàcil tant per kms com desnivell i per seguir. Només estar al cas un parell de punts. Molt bé.
    alfons(Sito)
    Photo ofEL PUIG OU I EL TALLÓ DES DE LA COLLADA DEL SITJAR Photo ofEL PUIG OU I EL TALLÓ DES DE LA COLLADA DEL SITJAR Photo ofEL PUIG OU I EL TALLÓ DES DE LA COLLADA DEL SITJAR

Sortida que ens permet fer els dos cims i caminar per unes rouredes magnífiques, a més de no enfangar-nos excessivament per les pluges caigudes i facilitar-nos una retirada en cas de pluja, com així ha acabat sent. Deix...

Gràcies per pujar la ruta. Molt maca. A la tardor deu ser espectacular. Es por retallar uns km amb el cotxe perquè la pi...
    Jordi Saena
    Bonica excursió amb unes vistes magnifiques
    david27
    Photo ofPuig Ou per recorregut facil des del Coll de Sitjar Photo ofPuig Ou per recorregut facil des del Coll de Sitjar Photo ofPuig Ou per recorregut facil des del Coll de Sitjar

sortim des del Coll de Sitjar on hi arribem des de una mica mes enlla del km 5 pasat el pobla de Sant Pau de Seguries a Campradon, just avans una corba pont a esquerra i on a la dreta surt una pista esfaltada estreta i...

Gràcies per compartir!
    Judith S.R.
    Una ruta molt bonica que no ofereix dificultat. Fagedes i rouredes espectaculars!!!