Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei-Castell de Creixenturri-Roca del Migdia-les Boleteres-Sant Antoni-els Castellets-Collet del Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei-Castell de Creixenturri-Roca del Migdia-les Boleteres-Sant Antoni-els Castellets-Collet del Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Remei-Castell de Creixenturri-Roca del Migdia-les Boleteres-Sant Antoni-els Castellets-Collet del

May 22, 2020
March 2020

near La Ral, Catalunya (España)

RECORDA    si et posiciones sobre    " Veure més  "    (de color blau)  que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió.

Sortida - arribada: Santuari de la Mare de Déu del Remei de Camprodon. Per arribar agafarem la pista forestal asfaltada que surt del Càmping de la Vall de Camprodon (abans d'arribar a la Colònia Estabanell en direcció a Camprodon), fins trobar la cruïlla del Santuari (pal indicatiu). Aquí deixarem la pista asfaltada i anirem per la pista,que en direcció al nord, ens portarà al Santuari.
Del Santuari anirem a la cara de Llevant, a trobar una pista forestal (pintura groga i blanca), que seguirem tot pujant fins trobar una cruïlla (té una fita per la cara nord-oest). En aquest punt deixarem la pista (també la senyalització de pintura) i seguirem el camí que ens portarà a les restes del Castell de Creixenturri.
D'aquí seguirem el camí que ens portarà a la Roca del Migdia i a la casa de les Boleteres. En aquest punt anirem a la cara de Llevant de la Casa per seguir un camí que ens pujarà al Pla de Bonaire i a Sant Antoni. Un cop gaudit d'aquest magnífic mirador de 360 graus, baixarem al Pla de la Bonaire i anirem a pujar els Castellets.
Retornarem al camí (pintura blanca i groga) que ens baixarà en direcció sud, a trobar el Collet del Sivilla. Aquí anirem pel camí que baixa en direcció a Ponent a trobar la cruïlla del castell de Creixenturri i desférem el camí de l'anada fins el nostre punt de sortida.

Cartografia: Editorial Alpina, mapa Alta Garrotxa.