The Best Trails in Albesa, Catalonia (Spain)

Photo of Albesa, la figuera, trialeres guais Photo of Albesa - Vil·la romana del Romeral - Peixera (Noguera Ribagorçana) - La Segla - Albesa Photo of ITINERRI GEOLÒGIC DES D¨ALBESA CAP: ALGERRI, IVARS DE NOGUERA, BOIX, VALLVERD I ALBEROLA
    Photo ofAlbesa, la figuera, trialeres guais Photo ofAlbesa, la figuera, trialeres guais Photo ofAlbesa, la figuera, trialeres guais

Helo. 😁 Pel qui vulgui una ruta de trialeres i passar s'ho bé, aquesta és bona. Està feta a la primavera, i amb bon temps, 👍 Està feta amb bici elèctrica, però si ets jove, ho fas tot bé. Alguna és de pujada, però sua...

Photo of191006 Aubesa-Cérvoles-St.Salvador-Boix-Algerri Photo of191006 Aubesa-Cérvoles-St.Salvador-Boix-Algerri Photo of191006 Aubesa-Cérvoles-St.Salvador-Boix-Algerri

IBP INDEX = 72 BYC (Bicicleta) Distancia total: 54 Km Desn. de subida acumulado: 1125.8 m Desn. de bajada acumulado: 1121.7 m Altura máxima : 924.9 m Altura mínima : 251.5 m Tiempo total : 4:25:52 h Tiempo en movi...

• Albesa

Albesa -Vil•la romana del Romeral (está cerrada con llave) -Peixera (noguera Ribagorçana) -Molí de la Segla d’Aubesa

• Albesa, torrelameu, corbins, albesa

Ruta molt suau, sortim ďalbesa seguint la secla i continuem el camí de la carrerada direccio a torrelameu, passem per radera del poble i agafem el camí direcció corbins. Arrivem al parc del riu de corbins i continuem el ...

• Albesa, cèrvoles, albesa

2018f

Una ruta divertida, pujada i plans fins a cèrvoles, allí descansem i de baixada agafem el primer corriol a la dreta, suau i divertit fins arribar altre cop al camí, continuem a ľesquerra i al cap ďuna estoneta agafem un ...

• Albesa - Ager - Aubesa

Enduro Motorcycle

Ruta tota per pistes. Hi ha un tram prop d'Ager hi ha una pujada amb pedra solta pero no te mes complicacio. A Vilanova la Sal hi ha un petit desvient que no s'ha de fer, ja que alli vam perdre un integran de la ruta i e...

• Albesa, algerri dir. Cèrvoles, albesa

Sortim ďaubesa direcció cèrvoles i al dipòsit agafem el camí de ľesquerra, seguim un parell de km i a ľesquerra agafem un corriol que al començament és pit amunt, després ja baixa, és molt xulo. Surt al camí i a 100 mts...

Hora Inicio: 09/05/2017 16:33Hora Fin: 09/05/2017 19:46Distancia recorrida: 13,9 km (03:13)Tiempo en movimiento: 02:38Velocidad media: 4,31 km/hVel. en Mov.: 5,27 km/hVelocidad Máxima: 7,21 km/hAltura Mínima: 144 mAltura...

• Albesa, vessants de la noguera

Una passejada direccio cèrvoles, i abans ďarrivar agafem el camí direcció sant salvador, al primer creuament de baix anem cap a ľesquerra fins que s'acaba el camí i comença lo bo, un corriol xulo, molt llarg i divertit p...