The Best Mountain Bike Trails in Albesa, Catalonia (Spain)

Photo of 191006 Aubesa-Cérvoles-St.Salvador-Boix-Algerri Photo of Albesa - les Franqueses - Balaguer Photo of 130331-ALBESA-ALGERRI-ERMITA DE CERVOLES-OS DE BALAGUER-CASTELLO FARFANYA-ALBESA
    Photo of191006 Aubesa-Cérvoles-St.Salvador-Boix-Algerri Photo of191006 Aubesa-Cérvoles-St.Salvador-Boix-Algerri Photo of191006 Aubesa-Cérvoles-St.Salvador-Boix-Algerri

IBP INDEX = 72 BYC (Bicicleta) Distancia total: 54 Km Desn. de subida acumulado: 1125.8 m Desn. de bajada acumulado: 1121.7 m Altura máxima : 924.9 m Altura mínima : 251.5 m Tiempo total : 4:25:52 h Tiempo en movi...

• Albesa, torrelameu, corbins, albesa

Ruta molt suau, sortim ďalbesa seguint la secla i continuem el camí de la carrerada direccio a torrelameu, passem per radera del poble i agafem el camí direcció corbins. Arrivem al parc del riu de corbins i continuem el ...

• Albesa, cèrvoles, albesa

2018f

Una ruta divertida, pujada i plans fins a cèrvoles, allí descansem i de baixada agafem el primer corriol a la dreta, suau i divertit fins arribar altre cop al camí, continuem a ľesquerra i al cap ďuna estoneta agafem un ...

• Albesa, algerri dir. Cèrvoles, albesa

Sortim ďaubesa direcció cèrvoles i al dipòsit agafem el camí de ľesquerra, seguim un parell de km i a ľesquerra agafem un corriol que al començament és pit amunt, després ja baixa, és molt xulo. Surt al camí i a 100 mts...

• Albesa, vessants de la noguera

Una passejada direccio cèrvoles, i abans ďarrivar agafem el camí direcció sant salvador, al primer creuament de baix anem cap a ľesquerra fins que s'acaba el camí i comença lo bo, un corriol xulo, molt llarg i divertit p...

• 2011-08-21 Perimetre d'Albesa

Ruta que següeix els pobles que envolten Albesa. Sortida d'Albesa - La Portella - Corbins - Torrelameu - Menarguens - Balaguer - Castelló de Farfanya - Algerri - Alfarràs - Almenar - La Portella - Albesa.