The Best Trails in Owrīm, Māzandarān Province (Iran)

147 trails

• قله اوریم وسنگر

7.90mi
    3150f

به نام خدا یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ صعود به دو قله سنگر و اوریم از روستای اوریم جاده فیروزکوه برنامه اجرا شده توسط گروه کوهنوردی زاگرس تعداد افراد شرکت کننده در این برنامه ۲۱ نفر مسیر رفت شمال شرقی مسیر برگشت جنوب غربی...

• اوريم

5.44mi
    3251f

صعود به قله اوریم در روز جمعه 26 آبان ماه 96 گروهی 8 نفره از دوستان راس ساعت 7 صبح حرکت خود را از دماوند به سمت منطقه سوادکوه آغاز کردیم. پس از صرف صبحانه در مسیر و پارک ماشینها در پارکینگ ساعت 9:45 صعودمان را شروع کر...

• اوریم قله سنگر

10.90mi
    3294f

از تهران میدان آرژانتین تا روستای اوریم با میدل باس ۴ ساعت زمان میبره، ابتدای مسیر رو ما اشتباه رفتیم، از پارکینگ تا امامزاده ۱ ساعت و در ادامه از امامزاده تا قله ۳ ساعت طول میکشه که ما برای صعود از پاکوب تا وسط مسیر رف...

• قلل اوریم و سنگر

Hiking
    8.22mi
    3179f

این برنامه امروز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ اجرا شد. مسیر رفت از روستای اوریم و جبههٔ جنوب شرقی و مسیر برگشت از جنوب غربی به روستای اوریم صورت گرفت.روی خط‌الراس غربی اوریم،قلل یوریم، تلمه‌‌سنگ و قُرُق قرار دارند. به سمت شرق ...

• Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Outdoor Navigation Outdoor Navigation
  • اوریم و سنگر ۱۴۰۱/۰۹/۱۷

7.87mi
    3068f

صعود از ضلع شمالی به قله سنگر و سپس قله اوریم انجام و برگشت از مسیر جنوبی انجام شد. مسیر صعود برفی و نیاز به یخ شکن دارد. بیشتر مسیر نیز موبایل آنتن دهی دارد. موقعیت: روستای اوریم حدود ۲ کیلومتر مانده به پل ورسک از سمت س...

• اوریم

Hiking
    9.61mi
    971f

اسفند 1402 بعد بارش سنگین برف در سه روز قبل از رسیدن ما صعود به سختی می شد و تصمیم گرفتیم به جایامامزادهدر ارفع ده کلبه بگیریم برای شب و،

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.